Archief - Decision time!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babs

Legacy Member
ik concentreer me ook op mn examens ze, kzit nie 24/7 naar iets van aanbiedingen te zoeken ofzo

ma tis ook, hij spreekt zijn eigen tegen vinnek
hij zegt dat ik naar iets tweedehands moet zien dicht in de buurt, en alsk da nu gevonden heb moede toch nie langer uitstellen? aléja bij wijze van spreken, tis nie omdatter nu zon aanbieding is dak die moe nemen... :x

mor kbesef heus wel da mn examens eerst komen, kga ook niks ondernemen om te kopen voor deze donderdag :x nog ff geduld i guess

kga die gast toch al es mailen denkek
mag ik trouwens een lager bod plaatsen of isda zn vast bod? of moet ik da aan hem vragen? *noobism*

Kunlun

Legacy Member
Je kan altijd proberen om een bod lager uit te brengen :p

En als ie nee zegt dan pak je zn bod van 800 euro :d

Tah_b00nz0r

Legacy Member
sebbonny zei:
dikke quote is dit waard, ik vind daje zelf nooit mag afstappen van u eigen genre, alsge alles wilt draaien dan vindek dat da gewoon ni natuurlijk aanvoelt, dan hangde vast aan u publiek, draaide wa uw publiek wil, nee ge moet draaien wade zelf wilt en het publiek moet komen omdat ze enkel wat jij draait willen horen, zo denk ik erover ;)

oude post wel ma dit verdient een reactie :)

de dag van vandaag is het wel enorm ver aant gaan da je u moet aanpasse aant volk ze! als ge het volk ni houd is den baas ni content é... want zenne omzet is minder...

ik blijf erbij, draai meer allround en ge komt rapper aan den bak

Babs

Legacy Member
kheb net mail naar diene gast gestuurd en nog paar vraagjes gesteld
kzag daarjuist dat de TT's geen elementen hebben? moet ik die dan ook nog opzoeken? :doh: en welke zijn aan te raden? want daar heb ik niks verstand van (da zijn toch naalden eh? :p ) concorde's da was goe naar wa ik me nog weet te herinneren.... mor ik zwijg liever :x

derjust mijn pa ook aan telefoon gehad en die zei da ik moest wachten tot mijn resultaten er waren, en er dan over beslist ging worden...
kga zien nog wa die gast reageert :x

CFK

Legacy Member
die ecler en die synqs zijn vetste deal dat'k al ooit heb tegengekomen denk'k
spijtig vd elementen..

Desperatozz

Legacy Member
ik zou vragen aan die kerel of em u ze verkoopt tegen eind 1ste week februari ofzo ... :)

en idd elementen zijn bijvoorbeeld concordes, maar gewone elementen zoals goedkopere stantons zijn ook al nice :)

::edit::

vraag wel es aan die kerel waar z'n elementen in godsnaam naartoe zijn ... op synq zitten die standaard op dus waar heeft em die dan gedaan vraag'k mij af ... los verkopen zou zot zijn imho :D

/zoekt addertjes onder't gras :p

Babs

Legacy Member
kheb de reden van verkoop enzo gevraagd, da van de elementjes bennek vergeten ma kga eerst zien wa em terugstuurt :p

1337mr.hanky

Legacy Member
wow idd 400 euro voor 2 synq's, zoekt dan nog op ebay een paar concorde naalden (pro, dj, of nightclub), die hebt ge daar zeker aan 100 euro voor de 2 inclusief en als ge wa geluk hebt bekans voorniks

Babs

Legacy Member
die gast eeft die mixer al apart verkocht aan iemand vanop het forum zonder mijn mail te beantwoorden "mailen voor snelly reply" zegtem dan en diene andere is al me die mixer gaan lopen :angry: twas te goe om waar te zijn zeker?

Babs

Legacy Member
*vloekt in alle talen*

alles is al verkocht, kerel beweerde geen mail van mij gekregen te hebben, i is teh pissed...

kbood dan 50 euro meer ma zeitem "sorry al verkocht"

Kunlun

Legacy Member
BaBsie zei:
*vloekt in alle talen*

alles is al verkocht, kerel beweerde geen mail van mij gekregen te hebben, i is teh pissed...

kbood dan 50 euro meer ma zeitem "sorry al verkocht"


Ocharme :sad:

We zullen allemaal blijven zoeken! :applause:

Desperatozz

Legacy Member
daar wordt nog op geboden eh :) ... da zal wel omhoog gaan, serieus omhoog zelfs :p

en babs, hoeveel heb je geboden? kzou nie over 600 euro gegaan zen :p

The Entity

Legacy Member
zeker letten op die ebay aanbieding ja

want die zit al onder de prijs van de 2 synqs

die Akiyama DJ-4000 Acura heeft trouwens de zelfde motor als de synq dus
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan