Archief - Decision time!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kunlun

Legacy Member
En als ge nu gwn geld van uw spaarrekening haalt? Het woord zegt het zelf SPAARrekening :p

Of zijn jullie alemaal zo braafkes en blijven jullie der af? Ikzelf heb alles met vakantiewerk verdiend

Desperatozz

Legacy Member
ik kom nooit aan men spaargeld ...

gewoon thuis sparen, zichtrekening op ... en als't dan genoeg is, haal'k et er weer af voor menen aankoop :)

vakantiejob etc ... altijd handig voor extra kosten te dekken

Babs

Legacy Member
welja, ik zou het nu dan mss van mn spaarrekening halen (ja ik blijf daar normaalgezien altijd braafjes af :x ) en dan van de zomer een vakantiejob om al het geld da ik eraf gehaald heb der trug op te zetten en een extraatje, en wa geld opzij houden natuurlijk om plaatjes te kopen :p

Emtho

Legacy Member
BaBsie zei:
welja, ik zou het nu dan mss van mn spaarrekening halen (ja ik blijf daar normaalgezien altijd braafjes af :x ) en dan van de zomer een vakantiejob om al het geld da ik eraf gehaald heb der trug op te zetten en een extraatje, en wa geld opzij houden natuurlijk om plaatjes te kopen :p

Ik heb het ook van mijn spaarrekening gehaald, en maand later met het vakantiewerkgeld terug erop gezet :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
BaBsie zei:
welja, ik zou het nu dan mss van mn spaarrekening halen (ja ik blijf daar normaalgezien altijd braafjes af :x ) en dan van de zomer een vakantiejob om al het geld da ik eraf gehaald heb der trug op te zetten en een extraatje, en wa geld opzij houden natuurlijk om plaatjes te kopen :p

ook via vakantiewerk betaald :) had nog 200€ overschot fzo, heb ik 100€ voor aan platen gegeven toen ^^

Babs

Legacy Member
kben nie van plan om het zover als Amerika ook te zoeken ze :p

normaalgezien ga ik alles vanuit Duitsland bestellen, voor de goedkopere prijs en zodak nie meerdere verzendingskosten moe betalen omdat ik bij verschillende leveranciers aankoop

kga vanavond eens in gesprek gaan met mn ouders, want ik kan echt niet meer wachten :x

Kunlun

Legacy Member
BaBsie zei:
kben nie van plan om het zover als Amerika ook te zoeken ze :p

normaalgezien ga ik alles vanuit Duitsland bestellen, voor de goedkopere prijs en zodak nie meerdere verzendingskosten moe betalen omdat ik bij verschillende leveranciers aankoop

kga vanavond eens in gesprek gaan met mn ouders, want ik kan echt niet meer wachten :x


Laat ons iets weten wat het uiteindelijk geworden is hé :niceone:

I want pictures !!! :doc:

TRFluffy

Legacy Member
ik hebbed van spaarrekening gehaald. en daar blijf ik over het algemeen af. Hoe meer der opstaat, hoemeer da ge opt eind van't jaar bijkrijgt :p LOL

Sabe

Legacy Member
vind het wel leuk:

- er zijn hier al meerdere posts op het forum geweest, waar iemand vraagt naar uitleg over materiaal en dergelijke, .. deze persoon wordt dan half of zo goed als niet geholpen, zijn thread verdwijnt :p

- babs post iets ^^ deze thread staat een zeer lange tijd bovenaan en is zo vol gepost :D


soit doet er niet toe, maar meisje zijn doet toch veel xD
tis maar dat we ze allemaal kennen hé ! ^^

Pana

Legacy Member
Aangezien deze thread 4 .9 pagina's langer is dan de gemiddelde "ik wil beginnen"-thread, blijbaar wel ja :wtf:

FitZ

Legacy Member
veel mense die ier poste da ze wille beginne hebben niet zo'n beginpost als die van babs... Doe moeite en ge krijgt respons.

Eagle`

Legacy Member
FitZ zei:
veel mense die ier poste da ze wille beginne hebben niet zo'n beginpost als die van babs... Doe moeite en ge krijgt respons.


no way da die thread het 10 pagina's zou uitzingen hoor, niet naief doen eh :p

Babs

Legacy Member
excuseer dak een meiske ben ze :p tis nie da ik daar misbruik ofzo van maak, tis da gulle mij allemaal graag wilt zien draaien :lol:

der is momenteel een staking van proces aan de gang, wegens de examens. ik mag blijkbaar niet thuiskomen en zeggen dat ik het niet gekunnen heb omdat het een moeilijk examen is (wat meer dan de helft van de groep zei) of ik krijg hier verwijten van "ge leert nie" naar mijne kop gezwierd

kga dus nog wa wachten tot de examens gedaan zijn ofwel riskeer ik het mij mn pa der is over aan te spreken :s ik kan zoiezo niet wachten!

volgende week gaan mijn eerste dj-cursussen aan de gang met dj zjerre en zeepje :p babs on her way to failure! :applause:

Kunlun

Legacy Member
BaBsie zei:
idd :eek: en tis in Gent zelf, tkan nie beter haast :eek:

mss toch maar es aan de papa vragen :sad: 95% neen omdat nog examens zijn :doh:


Mss achter zijne rug kopen? :naughty: :evil: Of moogt ge nog altijd ni? :sad:

Tis wel een heel mooie aanbieding moetk zeggen

Eagle`

Legacy Member
BaBsie zei:
idd :eek: en tis in Gent zelf, tkan nie beter haast :eek:

mss toch maar es aan de papa vragen :sad: 95% neen omdat nog examens zijn :doh:


meiske, ik klink misschien just gelijk uw pa nu. "Ma concetreer u eerst op u examens, derna kunt ge nog genoeg voor DJ spelen ;) "

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Eagle` zei:
meiske, ik klink misschien just gelijk uw pa nu. "Ma concetreer u eerst op u examens, derna kunt ge nog genoeg voor DJ spelen ;) "

tis wel ja, anders vraag aan u papa of ge zekers moogt, en als ge dan moogt na de exames mail die gast da ge het erna komt ophalen

die aanbieding is echt wel super :x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan