Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) en dan van de zomer een vakantiejob om al het geld da ik eraf gehaald heb der trug op te zetten en een extraatje, en wa geld opzij houden natuurlijk om plaatjes te kopen 
BaBsie zei:welja, ik zou het nu dan mss van mn spaarrekening halen (ja ik blijf daar normaalgezien altijd braafjes af) en dan van de zomer een vakantiejob om al het geld da ik eraf gehaald heb der trug op te zetten en een extraatje, en wa geld opzij houden natuurlijk om plaatjes te kopen
![]()

BaBsie zei:welja, ik zou het nu dan mss van mn spaarrekening halen (ja ik blijf daar normaalgezien altijd braafjes af) en dan van de zomer een vakantiejob om al het geld da ik eraf gehaald heb der trug op te zetten en een extraatje, en wa geld opzij houden natuurlijk om plaatjes te kopen
![]()
had nog 200€ overschot fzo, heb ik 100€ voor aan platen gegeven toen ^^1337mr.hanky zei:http://cgi.benl.ebay.be/NUMARK-TT-2...ryZ64446QQssPageNameZWD1VQQrdZ1QQcmdZViewItem
jammer dat het uit amerika komt die aanbieding



BaBsie zei:kben nie van plan om het zover als Amerika ook te zoeken ze
normaalgezien ga ik alles vanuit Duitsland bestellen, voor de goedkopere prijs en zodak nie meerdere verzendingskosten moe betalen omdat ik bij verschillende leveranciers aankoop
kga vanavond eens in gesprek gaan met mn ouders, want ik kan echt niet meer wachten![]()


FitZ zei:veel mense die ier poste da ze wille beginne hebben niet zo'n beginpost als die van babs... Doe moeite en ge krijgt respons.

tis nie da ik daar misbruik ofzo van maak, tis da gulle mij allemaal graag wilt zien draaien
ik kan zoiezo niet wachten!
babs on her way to failure! :applause:Christalic zei:
en tis in Gent zelf, tkan nie beter haast
ad: 95% neen omdat nog examens zijn :doh:BaBsie zei:idden tis in Gent zelf, tkan nie beter haast
![]()
mss toch maar es aan de papa vragenad: 95% neen omdat nog examens zijn :doh:
Of moogt ge nog altijd ni?
ad: BaBsie zei:idden tis in Gent zelf, tkan nie beter haast
![]()
mss toch maar es aan de papa vragenad: 95% neen omdat nog examens zijn :doh:
"Eagle` zei:meiske, ik klink misschien just gelijk uw pa nu. "Ma concetreer u eerst op u examens, derna kunt ge nog genoeg voor DJ spelen"
