Maak de rekening met gewone DJ hardware en al uw muziek op vinyl om ook mee te prullen, duur prullen hoor.
Wie verplicht u om direct al DD Drives te kopen, ne mixer hebt ge voor 50€ bij een electronica zaak en dat moet echt nie zottekot zijn, ne laptop met onboard audio is wel degelijk geschikt om daarmee te werken.
Waarom je zoveel risico neemt dat het bevalt en niet bevalt om direct alles van degelijk gerief aan te kopen.
Koop u desnoods 2de hands TT's, waarom altijd nieuwstaat voor een beginner ?
Voor experimenteren en fratsen kunde beter zo iets naar de knoppen draaien dan een dure setup.
Je geeft toch ook gene Lamborgini aan iemand de leert rijden om ergens tegen de boom te knallen tijdens het rijexamen
Duur gerief wil niet zeggen success

Amai als dat de zin der zaak is om met geld te gooien om er als hobyist er mee te beginnen dan is het al erg.
Niet iedereen kan met geld smijten.
Baat het niet, schaadt het niet.
Begin gewoon met goedkoop gerief en 2de hands, of huur u een set TT's en huur u een paar platen en hou u daar een weekend mee bezig.
Ook al zijn het platen van grootmoeders tijd, maakt niks uit het werken met vinyl, daar moet ge mee beginnen, als ge daar al niet mee wilt starten vergeet het draaien dan maar.
Beatmatching, overgangen... zorgen voor later als ge u daar op toelegt.
Ik verwacht toch van niemand dat die persoon op vandaag op morgen draait als ne pro zeker zich niet in onkosten te steken en achteraf zijn ze het beu.
Ooit een plaat opgelegd ?
Ooit een TT aangeraakt ?
Ooit eens een poging gedaan om met die plaatjes te spelen ?
Begin daar eens mee en vertrek daaruit.
Ik kan mij morgen ook 2 Technicsen kopen en de duurste mixer, ben ik dan zo goed af als beginner, ik denk dat ik mijn eigen voor het zot aan het houden ben met al die zee aan knopkes en opties.
Daar houdt een beginner zich niet mee bezig, die is al blij dat m een plaat opgelegd krijgt en dat het volgende nr wat start overvloeit op het vorige, dat is al ingewikkeld genoeg.
Ik kan mij ook een drumcomputer kopen met hopen precets, ben ik dan beter op voor dan de rest, neen dus.
Begin bij het begin.
Ik ben ook begonnen met 2 TT's van opa's zolder, ik krijg nog geen 2 vinyls aan elkaar gemixt waarom zou ik zoveel onkosten maken als ik het belangrijkste nog niet eens kan verwezelijken met 2 TT's zonder franje die dat perfect kunnen.
Op het juiste moment uw 2de plaat inmixen en op tijd opstarten.
Nog een manier om het simpel te doen, 2 oude HIFI TT's, de basis.
Een plaatje draaien, en het volgende daar op verder bouwen zonder spaghetti effect tijdens het mixen.
Als ge dat niet gereed krijgt, laat de rest ook maar.