Archief - Decision time!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem09

Legacy Member
BaBsie zei:
tis dus terug uitgesteld naar morgen, omdat mijn pa nog huiswerk te maken had -_-
alser iets is waardak tschijt van krijg :angry:

Chill chill, nu dat de examens voorbij zijn kan je je weer gaan amuseren bij mede dj's ;)

Babs

Legacy Member
das niet hetzelfde :sad: ik wil trouwens liever op mijn eigen beginnen oefenen ook, zodat ik niet steeds begaafde dj's rondom mij heb die naar mn vingers zitte te zien :p

DjProbe

Legacy Member
BaBsie zei:
mjop, kweet ook wel dak het ferm verkloot heb maarja...
het draaien mag vinnek nie van mijn resultaten afhangen, tis mij teveel waard gewoon en kben echt teveel gedreven. enja tis mn eerste jaar, er zijn enorm veel buizen, kvin da mij da nie kwalijk genomen mag worden da ik het er moeilijk mee gehad heb...


feit!
ik ga wellicht alle 5 vakken gebuist zijn ...
daarom ga ik bepaalde dingen niet minder mogen dan anders
ge zijt ten slotte een volwassen e !

DjProbe

Legacy Member
BaBsie zei:
das niet hetzelfde :sad: ik wil trouwens liever op mijn eigen beginnen oefenen ook, zodat ik niet steeds begaafde dj's rondom mij heb die naar mn vingers zitte te zien :p


lol, zo kunde wel snel veel bijleren ze !

Tah_b00nz0r

Legacy Member
mjah we ebben al uitgelegd oe het moet ma tis idd vervelend als ze op u vingers ligge te kijke, kan daar ook ni zo goe tegen :p

TRFluffy

Legacy Member
Weet je zeker dat ze op je VINGERS staan te kijken babsie?? ...

Anoniem09

Legacy Member
TRFluffy zei:
Weet je zeker dat ze op je VINGERS staan te kijken babsie?? ...

Goed punt heb je daar :p

Nuja, ge leert indd wel veel uit, ge weet meteen wat ge moet doen en wat juist niet en wat fout is en wat niet fout is... en dan oefenen eh.

DjProbe

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
mjah we ebben al uitgelegd oe het moet ma tis idd vervelend als ze op u vingers ligge te kijke, kan daar ook ni zo goe tegen :p

hehe
al eens op fuiven gedraait waar er 4 camera's op u staan :)

1337mr.hanky

Legacy Member
kan da ook eens gebruiken, vandaag voort eerst gemixt thuis
wel met 1ne technics zonder pitch derbij mjah
lukt iet of wat, toch al ene beatmatch die goed was (denk ik) en voor de rest al een paar goei overgangen, niet dat het perfect is, mjah wat wilt ge voor den eerste keer
nu nog wachten tot ik tweede tt MET pitch heb :p

Babs

Legacy Member
TRFluffy zei:
Weet je zeker dat ze op je VINGERS staan te kijken babsie?? ...

*kuch*

hangt af van wie ook, kbedoel kijk naar sabe, die is nie groot genoeg om daarboven te zien :D love you baby :love:

sbiet nog es proberen, khebt em gezegd dak het vandaag moe horen, dus vandaag zal het zijn VERDOMME! :angry: :angry:

Djack

Legacy Member
Koopt da gwn achter die hun gat, als ze het ni weten kunne ze nix zeggen.
Als ze merken dat het er is is het er al, dus pech voor hun.

Anoniem09

Legacy Member
Djack zei:
Koopt da gwn achter die hun gat, als ze het ni weten kunne ze nix zeggen.
Als ze merken dat het er is is het er al, dus pech voor hun.

Lost nix op imo :) Alleen maar meer kans dat uw ouders wreed ambetant gaan doen.

Babs

Legacy Member
mjah en ze hebben vooral de macht niet om ze dan af te nemen
zo hebben ze altijd wel iets zodak ik het toch verlies, dus tis de moeite nie om die strijd te beginnen ...

SaKT

Legacy Member
BaBsie zei:
mjah en ze hebben vooral de macht niet om ze dan af te nemen
zo hebben ze altijd wel iets zodak ik het toch verlies, dus tis de moeite nie om die strijd te beginnen ...
nu moetet ni opgeven he u strijd..
"on a perdu une bataille mais pas la guerre".Blijf er gewoon voor gaan :)!

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ik heb ontvangen dat de kans vrij groot was dat ze toch mocht draaien ^^

not bad babske :) nu ist te hopen da et er nog echt van ga komen!

lul

Legacy Member
Weete bij mij thuis waren ze er ook niet zo happig op hoor maar ik ben nu eenmaal iemand die doorzet en besides ik ben 19, ik doe ondertussen al wel wat ik zelf wil zeker. Binnen 2 jaar ben ik afgestudeerd en ga ik werken, ik wil maar zeggen je komt op een leeftijd dat ik vind dat je bepaalde dingen zelf kan beslissen.

Concreet heb ik kleine maand terug men mixer ontvangen (gemini umx se) en die staat hier nu te wachten tot ik men platendraaiers kan (waarschijnlijk 2 maal synq) bestellen. Lees genoeg geld en terug binnen bij dj service, da zal voort einde van de maand worden.

Ik weet wa ge meemaakt ze, ik heb da hier thuis dikwijls genoeg mogen meemaken. Toen ik een brommer wou ook, nee das gevaarlijk en blabla, en alst dan mocht vonden ze het veel te duur voor zo iets oud (ik heb een honda dax). Soit heb toen gewoon es gezegd op een dag, kga menne brommer kopen :D.

ik wijk hier wat te veel af :), als je echt wil draaien ga er dan voor, mensen hebben toch iets nodig om mee bezig te zijn en als dat muziek is wat is daar mis mee?? En ja die schoolpunten, ik heb het geluk dat ik goei punten heb en ik kan dat wel begrijpen dat ze gewoon willen dat je erdoor bent en dat ze schrik hebben dat je met je installatie nog minder gaat doen voor school.

Soit, blijven proberen...

NinjaTune

Legacy Member
mja toen ik de overstap maakte naar 'dure' gear waren ze daar ook nie happig op, maar als je ziet hoeveel ik er mee bezig ben etc zien ze ook in dat het de moeite loonde.. je ouders zien da gewoon als meebe een opvlieging maar weten nie hoe hard je het eignelijk wil. Da is precies het punt daje moet duidelijk maken.

DjProbe

Legacy Member
LexiC zei:
mja toen ik de overstap maakte naar 'dure' gear waren ze daar ook nie happig op, maar als je ziet hoeveel ik er mee bezig ben etc zien ze ook in dat het de moeite loonde.. je ouders zien da gewoon als meebe een opvlieging maar weten nie hoe hard je het eignelijk wil. Da is precies het punt daje moet duidelijk maken.


hehe same hier,
toen ik zei dak boxen ging kopen ... voor een bedrag daj nen heel schonen auto koopt :p
ze keek toch ook wa raar ze :)


da ga wel over :)

1337mr.hanky

Legacy Member
DjProbe zei:
hehe same hier,
toen ik zei dak boxen ging kopen ... voor een bedrag daj nen heel schonen auto koopt :p
ze keek toch ook wa raar ze :)


da ga wel over :)
die boxen die je in de verhuur hebt staan?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan