Archief - De sluiting van het Mixset Forum

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

grievie

Legacy Member
pentiumz zei:
ik had em nog ni
wilt em iemand uploade naar rapidshare ofzo ?
Check pm

Na wa zoeken en puzzelen heb k em toch gevonden.
Geen cue gevonden jammer genoeg.

Japser

Legacy Member
danku voor de hulp allemaal

zo kunne we de mixforum nog bestaan houden via PM xD
als ge ne nieuwe mix hebt zet ge da in ue sig en dan moete ze u maar PMen :)

Tuninboy

Legacy Member
Nja vind dit een spijtige zaak omdat iedereen die voor muziek geintreseert was hier altijd zen mixjes kon posten en de andere hun mening konde geven enzo nja hier hebk ook de betekenis van muziek lere kenne mja W00Ts van sabam wilt weer eens een 'paar' tegestanders hebben :)

Wargoofy

Legacy Member
heeft er iemand de cuefiles/playlists van dj letrab - answer to everybody
PZ - Bright Lights Fading
& Desperatozz - Groovalution
(pm's mogen ^^)

Funmaker

Legacy Member
Mensen die mixsets een zalig forum vonden pm mij... this is the last thing i ll say about here...

1337mr.hanky

Legacy Member
kutzooi, die kerels zijn trouwens ook niet logisch

ik ben hier een mix aant luisteren, vindt enkele goede liedjes die in men wantliest zouden willen gaan maar kan geen tracklist meer vinden, dus kan ik die liedjes der niet inzetten en dus ook niet kopen

Da*Frenkman

Legacy Member
Wargoofy zei:
heeft er iemand de cuefiles/playlists van dj letrab - answer to everybody
PZ - Bright Lights Fading
& Desperatozz - Groovalution
(pm's mogen ^^)
ik zou ook wel de cuefiles willen hebben van
PZ - bright lights fading
Desperatozz - groovalution

als iemand t wil geve mag altijd pm'en...

ferre

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
kutzooi, die kerels zijn trouwens ook niet logisch

ik ben hier een mix aant luisteren, vindt enkele goede liedjes die in men wantliest zouden willen gaan maar kan geen tracklist meer vinden, dus kan ik die liedjes der niet inzetten en dus ook niet kopen



dan maak je toch gewoon samples en zet ze bij ID forum ?

1337mr.hanky

Legacy Member
ik wil mer zeggen dat het de aankoop van vinyls niet stimuleert

x-freeZe

Legacy Member
als iemand nog de link heeft van PZ - Bright Lights Fading pm me aub !!!!



edit ****

merci!

Funmaker

Legacy Member
ik moet weg mensen... blijven pmen ook al hou k et nie bij ^^
ma k doe men best...
grz
en btw lees vooral op da ding "lees dit eerst"...
mvg
;)

!manticore!

Legacy Member
Funmaker zei:
ik moet weg mensen... blijven pmen ook al hou k et nie bij ^^
ma k doe men best...
grz
en btw lees vooral op da ding "lees dit eerst"...
mvg
;)

lees dit eerst??

fr1sb33

Legacy Member
lees dit eerst??

Thread op die kerel zijn forum.
Ik ben ook voorstander van een prive forum, mixen aanvragen via pm vind ik maar amateuristisch.
En de DJ's hebben er zelf ook niks aan. (tis bovendien veel werk en ge krijgt weinig feedback)

grievie

Legacy Member
Funmaker zei:
ik moet weg mensen... blijven pmen ook al hou k et nie bij ^^
ma k doe men best...
grz
en btw lees vooral op da ding "lees dit eerst"...
mvg
;)
"Funmaker has exceeded their stored private messages quota and can not accept further messages until they clear some space."
hmpf!

Jaws

Legacy Member
grievie zei:
"Funmaker has exceeded their stored private messages quota and can not accept further messages until they clear some space."
hmpf!
eigenlijk is da een goed teken, da wilt zeggen dat er intresse in is :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan