Archief - De sluiting van het Mixset Forum

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Desperatozz

Legacy Member
BongZrGooD zei:
Het zou mij niet verbazen moest het homemade forum de volgende zijn, al was het maar omdat er in het mp3 formaat gepost wordt...
Allemaal naar ogg overschakelen dan maar, tot ook die extensie quasi illegaal wordt...
Het laatste wat de industrie wil is creativiteit, zeker als ze niet controleerbaar is en zo bepaalde opbrengsten in de weg zou staan. Dat er iets moet en uiteindelijk zal veranderen staat als een paal boven water, maar ondertussen zijn we nog niet aan de nieuw patatjes...

Groetjes,
BongZ

gij zit toch ook snel op uw paard ze :p

soit ...

gene zever verkopen ... homemade forum is VOLLEDIG legaal ... mits sabam helemaal niets te maken heeft met die producties ...

TENZIJ de poster zijn of haar track reeds heeft ingeschreven bij sabam ...

Thomazz Trigger

Legacy Member
Mannen ik ben van Sabam... :help:

Nee nee is maar een grapke, kwestie van de glimlach op ons gelaat niet te verliezen! Music makes the world a better place.. Keep that in mind Sabam!

Ma in holland is da nie sabam eh? Is het niet mogelijk van een belgische website te maken waarvan de server in holland staat zodat alle mixen op die server worden gezet ofzo?? :crazy:
In Belgie heeft Sabam monopolie, maar in holland zijn er veel meer van die organisaties, maaar dan kan sabam ons toch nie terug pakken unless persoonlijke gegevens worden meegedeeld natuurlijk..

Of da werkt zo ni zeker? Ja ik weet het niet, ben nooit in auteursrechtelijke organisaties geinteresseerd geweest en websitebuilding nog minder.. Hoewel ik erges tussen de soep en patatten een lidaanvraag heb gedaan, ook nooit iets van gehoord..

Mja..

SenS

Legacy Member
pffprrrtt.. al die toekomstige lekkere setjes van Real gaan we moeten missen ofwa???? :(:(:(

gg sabam.. verdammt!

Real

Legacy Member
Je raaskalt zelfs al in de prille ochtend Inv!

Hij zei duidelijk "Real" !

fr1sb33

Legacy Member
BongZrGooD zei:
How how how, hold yer horses despe...
De koning kan hier niks aan doen, alhoewel... (hij is misschien jaloers dattem met zijn bibberhandjes geen naald op een plaat kan leggen) maar toch...
...
Zolang de industrie die helemaal malafide is, de touwtjes in handen blijft hebben zullen we er niet veel aan kunnen doen vrees ik, buiten wat ongenoegen uiten op de fora.
Het zou mij niet verbazen moest het homemade forum de volgende zijn, al was het maar omdat er in het mp3 formaat gepost wordt...
Allemaal naar ogg overschakelen dan maar, tot ook die extensie quasi illegaal wordt...
Het laatste wat de industrie wil is creativiteit, zeker als ze niet controleerbaar is en zo bepaalde opbrengsten in de weg zou staan. Dat er iets moet en uiteindelijk zal veranderen staat als een paal boven water, maar ondertussen zijn we nog niet aan de nieuw patatjes...

Groetjes,
BongZ


Amen !!

Dat frauderen was ook het eerste waaraan ik dacht, ook al doet dat hier niks ter zake.
Het zijn in ieder geval corrupte op geld beluste klootzakken, die 2 bezigheden hebben.
1. De niet mainstream muziekindustrie naar de kloten helpen zodat alleen crap wordt verkocht, waar zij het meeste aan verdienen.
Madonna en Metallica zijn enkele mooie voorbeelden. (die zijn beide zo fucking hebzuchtig zijn dat ze afzonderlijk nog eens een rechtszaak aanspannen tegen verspreiders van hun muziek)
Dat Madonna ondertussen overal samples pikt en geld verdient door het harde werk van andere, zullen we maar over het hoofd zien zeker.
2. Geld achterhouden, omdat ze toch weten dat die arme arme arme artiesten het verschil toch niet gaan merken. (arme = sarcastich, sommige hebben hier blijkbaar last mee:p)

Xavez

Legacy Member
@ Trigger:

Sabam heeft wederzijdse contracten met buitenlandse organisaties wat betreft het beheer van muzikale rechten. Best wel louche, maar niets aan te doen. Ik vrees dat ze daar hetzelfde zullen optreden.

Overigens, was het hier niet de IFPI? Want iedereen is Sabam weer aan't bashen (geen probs mee :p) maar volgens mij zitten die er voor geen rotte kloot tussen deze keer? :)

XoN`-

Legacy Member
Currently Active Users Viewing This Thread: 10 (4 members and 6 guests)


nway ksnap ni dat niemand die 'aanklaagt'.

Peke

Legacy Member
pff echt wel dju dat da forum weg is, mar kvind da echt vreemd van sabam ik snap nu wel da ge mixen moet verwijderen as ge de originele tracks ni hebt gekocht maar als je perfect al de vinyls hebt, waarom dan niet?
Volges mij heeft dit een averecht effect en gaan we nog minder cd's/vinyls kopen aangezien we nu veel minder artiesten leren kennen behalve de dagelijkse artiesten op tv, dus sabam steunt niet de minder bekende artiesten???
sja, en indeed kzag er al naar uit om de nieuwe sets van real en addow te downloaden marja :s

GigaTexel

Legacy Member
even verduidelijken: klacht komt NIET van sabam maar uit US !

Addow

Legacy Member
GigaTexel zei:
even verduidelijken: klacht komt NIET van sabam maar uit US !
...en addow heeft een klein piemeltje!


Alstublieft eh, nooit geleerd zinloze argumenten kracht bij te zetten?
Het is idd niet SABAM, maar IFPI die erachter steekt, en Amerikaanse auteursrechten organisaties hebben hier niets over te zeggen, zij kunnen daarentegen wel de belgische contacteren om het aan te pakken.

grievie

Legacy Member
Blah, s wel dik jammer...
Kwam hier ni zoooveel, maar muziek boeit me en had hier redelijk wa dingen opgestoken.

Wist al niet dat er een nieuwe PZ was >.<

Bontus

Legacy Member
PZ zen laatste mix dikke chapeau, ben hem al aan het platdraaien heb ik de indruk :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan