Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Desperatozz zei:dat geldt ook voor de koning ... en wat gebeurt daarmee denk je?
NIETS!
![]()

Cyberkef zei:Deze keer was er geen kritiek dat er gemixed werd met illegaal materiaal (de fotobewijzen regel was een supermaatregel daartegen), maar tegen de "indirecte reproductie en verspreiding op een manier waardoor de leden van het publiek op een willekeurig moment en plaats de sets konden beluisteren".
Ook al.!manticore! zei:Om die overal en altijd te kunnen beluisteren moette toch ne cd of mp3-speler gekocht hebben. Betaalde we daar al geen belastingen en sabam op??,![]()
We betalen al en ze verbieden nog alles.
Bende Fuckers
Desperatozz zei:dat geldt ook voor de koning ... en wat gebeurt daarmee denk je?
NIETS!
![]()
Real zei:Ik heb een 24/7 (nutteloos) irc-botje draaien, dus dat is geen probleem.
Maar toch weiger ik om daaraan te beginnen.
Een website spreekt gewoon veel meer aan bij een gewone gebruiker dan een botje op irc.

... 
daar hebben ze GEEN ENKEL been om op te staan...BongZrGooD zei:Het zou mij niet verbazen moest het homemade forum de volgende zijn, al was het maar omdat er in het mp3 formaat gepost wordt...
Allemaal naar ogg overschakelen dan maar, tot ook die extensie quasi illegaal wordt...
Het laatste wat de industrie wil is creativiteit, zeker als ze niet controleerbaar is en zo bepaalde opbrengsten in de weg zou staan. Dat er iets moet en uiteindelijk zal veranderen staat als een paal boven water, maar ondertussen zijn we nog niet aan de nieuw patatjes...

schitterend !Stimpy zei:sabam hoessein![]()
Op dat forum kunnen ze bij mijn weten enkel individuen benaderen die samples "pikken", niet gans het forum.BongZrGooD zei:Het zou mij niet verbazen moest het homemade forum de volgende zijn, al was het maar omdat er in het mp3 formaat gepost wordt...
Allemaal naar ogg overschakelen dan maar, tot ook die extensie quasi illegaal wordt...

pentiumz zei:wa ga er nu gebueren ?
een apart forumpke of ni ?


Buma Stemra wel echt zo'n goede organisatie?
Geschreven door Reind Dooyeweerd
maandag, 6 maart 2006
Image Persoonlijk heb ik mijzelf altijd al afgevraagd waar de Buma Stemra en alle andere soortgelijke stichtingen nog goed voor zijn, persoonlijk vind ik het namelijk nogal vern**keratief dat ik wanneer ik cd's koop bij voorbaat al een heffing betaal die richting zulke organisaties gaat terwijl niet eens vast staat wat er uberhaupt op die disc weg geschreven word aan data.
Daarnaast vraag ik me af wat er nou werkelijk terecht komt bij de artiest/rechthebbenden zelf..... ik geloof er namelijk niet zo in dat alle gelden bij de artiesten terecht komen.
Na het lezen van het stukje weet ik het helemaal zeker, het hele Buma Stemra verhaal is 1 grote hypocriete puinzooi waar een aantal zakkenvullers het geld van een ander op zitten te maken. De Buma is tenslotte een stichting en mogen stichtingen eigenlijk wel winst maken..... volgens mij niet en dus vraag ik me hard af waarom ze dan in godsnaam 300 miljoen euro aan beleggingen uit hebben staan?
Een mail richting de Buma Stemra met vraag om een reactie is inmiddels verstuurd. Om heel eerlijk te zijn snap ik niet waar zulke organisaties het lef nog vandaan halen om anti piraterij akties op te zetten gezien het feit dat er wel erg veel geld geinvesteerd word in een duur kantoorpand, er een overhead is van 22%!!! en spoelde 47 miljoen euro down the drain vanwege een verlies aan beleggingen.
Nee lekkere boel daar bij de Buma, naar ons met het vingertje wijzen dat er niet gedownload mag worden maar met de centen spelen van een ander is schijnbaar minder erg.
Lees verder @ http://www.aboutdj.nl/content/view/295/2/