Cyberkef
Legacy Member
"Waar is ons mixset forum naartoe?", hoor ik jullie al massaal afvragen. Wel, het is weg. Waarschijnlijk voorgoed zelfs 
In detail kan/mag ik niet echt treden (om het niet nog meer in de penarie te helpen
), maar de meesten van jullie zullen wel weten uit welke hoek de wind waait
ad:
Het spijt ons (ik, DrPepper, zelfs telenet zelf) zéér dat het zo drastisch/bruusk moet eindigen maar geloof ons, het alternatief was véél slechter!
Deze keer was er geen kritiek dat er gemixed werd met illegaal materiaal (de fotobewijzen regel was een supermaatregel daartegen), maar tegen de "indirecte reproductie en verspreiding op een manier waardoor de leden van het publiek op een willekeurig moment en plaats de sets konden beluisteren".
Ook wordt er gevraagd om de sets te verwijderen van de download-locaties. Omdat dit niet op 1-2-3 mogelijk is, werd daarom de toegang tot de site met de urls (= het subforum dus) onmogelijk gemaakt.
Don't shoot the messengers

In detail kan/mag ik niet echt treden (om het niet nog meer in de penarie te helpen
), maar de meesten van jullie zullen wel weten uit welke hoek de wind waait
ad:Het spijt ons (ik, DrPepper, zelfs telenet zelf) zéér dat het zo drastisch/bruusk moet eindigen maar geloof ons, het alternatief was véél slechter!
Deze keer was er geen kritiek dat er gemixed werd met illegaal materiaal (de fotobewijzen regel was een supermaatregel daartegen), maar tegen de "indirecte reproductie en verspreiding op een manier waardoor de leden van het publiek op een willekeurig moment en plaats de sets konden beluisteren".
Ook wordt er gevraagd om de sets te verwijderen van de download-locaties. Omdat dit niet op 1-2-3 mogelijk is, werd daarom de toegang tot de site met de urls (= het subforum dus) onmogelijk gemaakt.
Don't shoot the messengers


geluk dak de nieuwe PZ en desp nog afgehaald heb