Archief - De sluiting van het Mixset Forum

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blezz

Legacy Member
dat ge-inde geld gaat naar Dana Winner en Johan Verminnen.


Hoe crap & klote is deze zet weeral, 'k heb wederom hoerechance da'k deze ochtend PZ zijne mix heb binnegehaald... Achja, ik ben voorstander van een ander forum waardat we dan wel mixen kunnen posten en bediscusieren. Ook ben ik voor een betoging of actie tegen de politiek van Sabam...

Spijtige zaak :cry: :sad:

DBK

Legacy Member
SaKT zei:
En wat gebeurt er met het geinde geld van sabam?
da ga naar dana whiner en helmot floppie en naar onze andere vlaamse sterren :ironic: de kleine artisten daarentegen zien der niks van.

lul

Legacy Member
pff spijtige zaak en de mixsetjes waren voor mij een bron van nieuwe nummers die ik in de platenwinkel nog niet was tegengekomen. zaterdag nog direct 2 platen gaan halen gewoon na het beluisteren van pz zen mix. :(

w00p

Legacy Member
lul zei:
pff spijtige zaak en de mixsetjes waren voor mij een bron van nieuwe nummers die ik in de platenwinkel nog niet was tegengekomen. zaterdag nog direct 2 platen gaan halen gewoon na het beluisteren van pz zen mix. :(
Exact!

Mr. SLASH

Legacy Member
damn dees is wel enorm kut .

kwam hier wekelijks checken voor nieuwe mixen . dees is heel spijtig

El Grando

Legacy Member
verdomme toch, der stond daar echt goe materiaal op.
tis een schande

ComputerVISTA

Legacy Member
Hahahaha sabam doet het weer, of welke mafiose inrichting was het nu weer?

Een dikke bende bloedzuigende janetten zijn het! Dat ze langzaam en pijnlijk mogen sterven!

Canniball

Legacy Member
mai ZEIKERS!!!

Joenges toch, op alles probere ze iet te vinde om toch mar mense probere te overhale om hun poen af te geve an "SABBAM"

ik vind het erg da ze al zo laag zijn gevalle..

Tr@nCe

Legacy Member
Dees is zo belachelijk van Sabam. Alle Dj's die nu aan de top staan zijn vroeger ook rond gegaan met demokes om maar een kansje te krijgen om ergens te beginnen.

Eigenlijk zouden alle producers gewoon moeten zeggen dat hun materiaal mag gebruikt worden in Demo mixjes. Zij verliezen er niks aan want tis toch orgineel gekocht, en kan desnoods andere mensen ook aansporen om het te kopen. Ze zouden gewoon Sabam zo hard moeten tegenwerken met hun belachelijke praktijken.

Stimpy

Legacy Member
fuck man dees suckt

ipv mensen die legale muziek bezitten wat aan te moedigen :(

Sabe

Legacy Member
Pfft, moet da persee nu, net nu dak men nieuwe mix online gezet heb = D

Ik snap het niet, zoveel forums (partyforum, livesets.com,.... noem maar op) hebben net hetzelfde .... dat zie ik toch zomaar niet verdwijnen.

GigaTexel

Legacy Member
net telefoon gekregen van telenet
ze hebben klacht gekregen dat ik muziek zou aanbieden op mijn webspace (mijn laatste mix)
met die kerel aan de lijn heb ik onmiddellijk alles verwijderd en die (vriendelijke) gast heeft dat ook geverifieerd
ze gingen ook noteren dat ik goed meegewerkt heb, en normaal worden mensen die goed meewerken ook niet verder vervolgd
ik vraag me af wat de policy van telenet is ivm het vrijgeven van persoonsgegevens enzo...kwil hier geen proces aan mijn been

Bontus

Legacy Member
Erg triestig is dit :(
Ik zal nog wa cd's kopiëren en te vondeling leggen op openbare plaatsen om sabam te kloten.

Arcko_Drazen

Legacy Member
SaKT zei:
Omg..
Graag wat meer uitleg!!
Mja mss een speciale aparte site oprichten (die niets met telenet te maken heeft) en waarbij je erges een link er naar toe plaatst?
Petard..kvond da just zo iets wijs :/

alsof ze dat niet gaan lezen ...

Arcko_Drazen

Legacy Member
computer xp zei:
Hahahaha sabam doet het weer, of welke mafiose inrichting was het nu weer?

Een dikke bende bloedzuigende janetten zijn het! Dat ze langzaam en pijnlijk mogen sterven!

Een gelegaliseerde professioneel ingerichte mafia :evil:

Xavez

Legacy Member
reteiP zei:
Erg triestig is dit :(
Ik zal nog wa cd's kopiëren en te vondeling leggen op openbare plaatsen om sabam te kloten.

²

FUCKERS HOEREN (niet aan cyberdoggie &co uiteraard)

Japser

Legacy Member
tja der ga wss toch iemand gewoon ne nieuwe site maken die niks me telenet te maken heeft

*T-spirit* ?

Jaws

Legacy Member
vanaf nu alleen nog maar mixen met platen van artiesten die niet bij sabam zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan