Blezz
Legacy Member
dat ge-inde geld gaat naar Dana Winner en Johan Verminnen.
Hoe crap & klote is deze zet weeral, 'k heb wederom hoerechance da'k deze ochtend PZ zijne mix heb binnegehaald... Achja, ik ben voorstander van een ander forum waardat we dan wel mixen kunnen posten en bediscusieren. Ook ben ik voor een betoging of actie tegen de politiek van Sabam...
Spijtige zaak
ad:
Hoe crap & klote is deze zet weeral, 'k heb wederom hoerechance da'k deze ochtend PZ zijne mix heb binnegehaald... Achja, ik ben voorstander van een ander forum waardat we dan wel mixen kunnen posten en bediscusieren. Ook ben ik voor een betoging of actie tegen de politiek van Sabam...
Spijtige zaak
ad:

