Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een bedrijf als telenet is veel gemakkelijker "te pakken" dan een "gewoon" forum héSabe zei:Ik snap het niet, zoveel forums (partyforum, livesets.com,.... noem maar op) hebben net hetzelfde .... dat zie ik toch zomaar niet verdwijnen.

dat is dan ongeveer alles wat uitkomt van dance muziek buiten silver en milk inc ofzoJaws zei:vanaf nu alleen nog maar mixen met platen van artiesten die niet bij sabam zijn

(no shit).

Addow zei:Kef, ze vinden altijd wel een manier om het te verwoorden, er staat altijd wel een regeltje dat ze kunnen gebruiken in onze auteurswetgeving :|
Maar zoals je zegt, we zullen ons moeten redden met een niet-bedrijf gebonden forum... T-Spirit misschien?![]()
reteiP zei:House & Drum 'n Bass Dj's mogen hun producties altijd PM naar mij![]()

Daar kwam het idd op neerPitter zei:als ge die mixsets toch laat staan, wat doet sabam dan? boete?
(en dat was dan nog een van de bravere dingen
)