Archief - De sluiting van het Mixset Forum

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DeKoen

Legacy Member
Dit is toch wel spijtig nieuws.. Soms paar alternatieven om toch zo uw setje aan de bezoekers te laten horen? Commentaar enzo was handig om fouten te verbeteren en om nieuwe platen te ontdekken.

Cyberkef

Legacy Member
Sabe zei:
Ik snap het niet, zoveel forums (partyforum, livesets.com,.... noem maar op) hebben net hetzelfde .... dat zie ik toch zomaar niet verdwijnen.
Een bedrijf als telenet is veel gemakkelijker "te pakken" dan een "gewoon" forum hé ;)

Babs

Legacy Member
erg spijtig, kben er nie over te spreken :(

kzat er zo naar uit te zien mijn eerste "mixke" online te zetten om wa instructies en raad te krijgen van de betere dj's maar zie nu...
twas ook zoals bij vele voor mij een ferme hulp voor de verruiming van mn muziekkennis

R.I.P. :cry:

NinjaTune

Legacy Member
wattafack. het verwonderde al dat het nog altijd online bleef ondanks sabam hier nogal rondneust. Erg jammer, was altijd leuk om nieuwe liedjes te ontdekken.

Bontus

Legacy Member
House & Drum 'n Bass Dj's mogen hun producties altijd PM naar mij :)

dani filth

Legacy Member
Dit is een zwarte dag voor mij:(
Heb hier al veel kunnen bijleren, heb héél véél lekkere plaatjes lere kenne:)
En ik snap ni wat sabam nu verwacht...
Ik geef godverdomme bena àl mn geld uit aan muziek!

JohnDodger

Legacy Member
Bah kloterommel >.< , begrijp me niet verkeerd , wij hebben die Sabam dinges ook op school als we muziek willen draaien voor de rest van het school ...
Pff, op zoek naar andere forums die eventueel wel nog Mixsets online zetten zou ik zo zeggen :(

CFK

Legacy Member
Jaws zei:
vanaf nu alleen nog maar mixen met platen van artiesten die niet bij sabam zijn
dat is dan ongeveer alles wat uitkomt van dance muziek buiten silver en milk inc ofzo (y)

.eX3

Legacy Member
mja, het moest ooit gebeuren, ondanks alle inspanningen van vele forum medewerkers en leden.

het is een spijtige zaak maar ik ben er zeker van dat er wel ergens een nieuw ID uit de bus valt

XoN`-

Legacy Member
man man sabam djeez khem goesting aker ooit ene zien van sabam irl die los op z'n bakkes te slagen :p (no shit).


Nway ksnap ni da huge sites zoals poundingtechno, livesets, partyforum NI dichtgaan & sites zoals hier waar ze gdvd alles deden om het legaal te houden beginne op te doeken.

Nway nix aan te doen weeral ni, MRJAH.

tip: zet u mixes op nederlanse space & zet link hier ofzo.



nway :angry: :tongue: :cry:

Howitzer

Legacy Member
Addow zei:
Kef, ze vinden altijd wel een manier om het te verwoorden, er staat altijd wel een regeltje dat ze kunnen gebruiken in onze auteurswetgeving :|

Maar zoals je zegt, we zullen ons moeten redden met een niet-bedrijf gebonden forum... T-Spirit misschien? :p

T-spirit lijkt me een zalig idee!
Als jullie daar allemaal eens wat mixsetjes naartoe sturen..(ze hebben ook een ftp server daarvoor)

Pitter

Legacy Member
als ge die mixsets toch laat staan, wat doet sabam dan? boete?

El Grando

Legacy Member
zojuist klachtenmail van IFPI gehad (via telenet). Ze menen het blijkbaar. Hopelijk geeft Telenet zijn klantengegevens niet zomaar vrij (of sommigen onder ons zitten met een probleem).

reteiP zei:
House & Drum 'n Bass Dj's mogen hun producties altijd PM naar mij :)

Komt in orde :)

animo

Legacy Member
ok, mij gade al veel minder zien op dit forum... dat was echt de leukste sectie !

:'(

...dood aan sabam hun schrale instelling op dit vlak.. fo'sho

psyko-monchske

Legacy Member
als je via pm/mail link geeft, kunnen ze toch niks doen?

en ik snap niet waarom ze het verbieden, na het beluisteren van een mix set staan er meestal minstens 2 platen op mijn want-list
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan