Archief - De sluiting van het Mixset Forum

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VinceFeet

Legacy Member
Ik ben niet zo'n actief lid op dit forum maar ik wil even melden dat ik het écht klote vind voor jullie. Voor zover ik weet zijn de meesten van jullie allemaal muziekliefhebbers die soms héél veel geld in hun cd's/platen steken en dan lappen ze jullie zoiets, mjah.

TRFluffy

Legacy Member
der zijn terroristen genoeg in de wereld... waarom bombarderen die nie wa echt gebombardeerd moe worden... :p

gunnie

Legacy Member
psyko-monchske zei:
als je via pm/mail link geeft, kunnen ze toch niks doen?

en ik snap niet waarom ze het verbieden, na het beluisteren van een mix set staan er meestal minstens 2 platen op mijn want-list

punt is, hoe kunt gij weten wie er "clean" is en wie bv een undercover kerel is van sabam?

epsilon

Legacy Member
Spijtige zaak :sad:
Ik leerde op die manier veel nieuwe muziek kennen, en andere stijlen appreciëren.

Bartel

Legacy Member
Mixsets uppen op T-spirit server (ftp) heeft geen zin, want die worden niet meer afgespeeld, reformatie comin' up ;)

Over die mixsets, tjah helaas :( :doh: T ging er ooit van komen! Maar IRC ² pawn. Trouwens door Addow zen mixstats id's heb ik Despe & PZ zen sets toch kunnen downloaden ;) More info @ IRC ^^.

JackM

Legacy Member
TRFluffy zei:
der zijn terroristen genoeg in de wereld... waarom bombarderen die nie wa echt gebombardeerd moe worden... :p
mijn rekeningnummer is 123-1564672-56
als ge der genoeg opzet ....
:unsure:

NoizeSuppressor

Legacy Member
vraag me af hoe grote fora die nix anders doen dan livesets aanbieden (let wel, enkel livesets geen cd's!!!) dan mogen open blijven...

livesets.com, partyforum (die wel uit veel andere dingen bestaan maar ook livesets aan laten bieden door leden) etc...

't Lijkt me moeilijker om dit subforum te vinden via google dan livesets.com enzo :-)

Sabe

Legacy Member
ze flikken gvd toch veel straffe dingen...
hoe willen ze ooit dat mee we achter hun organisatie gaan staan?

is daar nu gvd nix tegen te doen ??
petitie, betoging, zagen, advocaten >_<
krijg er echt het schijt van : D

Vix

Legacy Member
O M G... WAT EEN BENDE ZIELIGAARDS !!!

Da zeg ik ervan! :tongue: Hoe belachelijk is het nu om heel het internet af te speuren naar muziek om dan te zeggen "elaba da mag nie". Het was zo'n zalig initiatief waardoor MENSEN DIE VAN MUZIEK HOUDEN elkaar konden helpen en bijleren. Ik heb PZ en Despe hun mix nie eens kunnen downen. Ik ben alleszinds voor een rushke, een eventuele nieuwe site en T-Spirit !

Dit gaat te ver... :naughty:

Kid_C

Legacy Member
Een groot verlies, zowel voor de gewone luisteraars als de dj's die opbouwende kritiek kregen voor hun werk. Kvind het echt jammer :(

^^pathfinder^^

Legacy Member
Sabam is weer een plaatsje gestegen op mijn kill list

Prior

Legacy Member
Bah, ik vind dat spijtig dat het hier gesloten is, door (eventueel) toedoen van sabam (meest mislukte organisatie in belgie in mijn ogen)

Een zwarte dag voor mij, maar ook voor vele anderen op dit forum.
Als er een mix was dat in je genre was dat je graag hoorde of zelf draaide, kon je zo nieuwe platen beluisteren die je nog niet had, en eveneens kreeg je ook commentaar over hoe technisch het in mekaar zat

Er zijn nog ander forums waar je het online kan zetten maar als tn forum hier al slachtoffer is geweest, zal het ook daar niet lang duren eer het ook zover is.

Dat er hier ene eventueel undercover zit en voor sabam werkt, die mag zich wel es bekend maken vind ik, wa voor ne muttin is me da dat die heel onze schoon community moet kapot maken. Er was fotoproof en al bij de mixsets te zien dat het legaal was aangekocht.

Sabam mag dit dan lezen wat hier staat in dit topic, we wonen in België. Ons land staat voor een vrij land wat resulteert dat wat we hier zeggen een vrije mening is van het publiek.
Voor een vrije mening kunnen ze ons niet beboeten, want zij hebben alleen inspraak (of hoe dat ge het ook zegt :crazy: ) als er muziek illegaal aangeboden wordt.

NoizeSuppressor

Legacy Member
Ze moeten 'iets' doen om de verspreiding van illegale dvd's en cd's tegen te gaan, maar dan alle livesets verbieden???

de meeste mensen zijn trouwens niet geïnteresseerd in livesets, die kunnen dan niet skippen naar hun favoriete plaatje en de kwaliteit is niet goed genoeg blablabla. Is voor de fanaten. Begrijp niet dat ze dit verbieden. Deze fanaten die livesets verzamelen kopen ook zelf platen!!! Onbegrijpellijk!!!

Voor beginnende dj's zal het nu nog moeilijker worden, want toegegeven dit was een geweldige manier om promo te maken!

Anoniem09

Legacy Member
Is er zo nergens geen lijst van namen wie dat bij Sabam aangesloten is? Bedoel maar, al die buitenlandse artisten hebben niets te maken met da klote sabam, dus mag je daar gerust mixjes van maken denk ik?

GroovyBeatsss

Legacy Member
Is er geen manier op een forum via telenet helemaal gesloten te houden! Zodat je speciaal moet registreren en andere helemaal niks ziet? Of wilt telenet hier helemaal niks meer mee te maken hebben?

CFK

Legacy Member
wa als we eens een underground forum opstarten, gewoon om de mixen op te posten, maken dat ge niet ziet van buitenaf dat het een forum met mixes is enal...
kan toch geen probleem zijn dan?
selectief volk krijgt toegang etc etc

?

Japser

Legacy Member
zoals zwam forum dan ?

ma wie krijgt dan toegang en wie ni ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan