Archief - De sluiting van het Mixset Forum

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TrovaX

Legacy Member
een zwarte dag in de belgische geschiedenis,... das ze eerst is iets doen aan alle illegale downloadende, karaoke , pc en toestand gebruikende dj's!

Mvg

n/o voor dj met legaal gekochte mp3's :)

bReChThOu

Legacy Member
sux :X
mixset forum was m'n bron voor muziek
:D

en uiteraard gaat mijn fuck you van het millennium naar sabam & co

cyraxjeuh

Legacy Member
da's wel een pijnlijke zaak, altij zo'n mooie mixkes op da forum ...

FitZ

Legacy Member
tis een teken da we moete stoppe me ier mixkes online te zette en beginne me demo's op te neme zoda we deftig op feesjes gaan draaie :p

Heten Tsjeef

Legacy Member
richt zelf met de mixset community een (gratis) forum op.

via forumup.be kanje een gratis forum aanmaken.
bij de leden ziek ik ook community's die vlot links naar mixsets op hun forum hebben staan.
dus waarom zou deze community dit niet kunnen.
Deze site is zowat de grootste gamesite uit het land. Dus dit springt mss wat te hard in het oog (van sabam).

Piocho

Legacy Member
Geef mij da rekeningnummer ies waar ik op moet storten als ik een origineel gekochte cd in men stereo steek om der naar te luisteren...

Wanneer ist misgelopen mee de wereld? sad

populos

Legacy Member
:( weer een manier minder om je talent aan de wereld te tonen
Tracklists vond ik ook altijd gemakkelijk, voor nieuwe liedjes, zoals ik veel dingen heb opgedaan van pz

@ m@m@

Legacy Member
kut wou juist nog is een mixke posten :angry:

Baaaaaaaaaaastaaaaaaaaaaaaaaaaardsssssssssssss

SilentSpring

Legacy Member
tip: prive forum zoals al gezegd met controle op registratie + gebruik daarvoor ne free (hosted) forum zoals proboards ofzo. en vooral, nerges links na da forum laten slingeren. tegen dazze et dan ontdekken en komen checken ebde da allemaal al verwijderd en al nen andere geopend

tzijn eiglijk wel fuckers e, omda ze et ier makkelijker kunne verklote aangezien TN ne bedrijf is doen ze't... werken die mensen daar eiglijk fulltime? zoja, ebben ze niks beters te doen dan mensen kloten, nog erger dan flikken, die doen tenminste nog nuttige dinge

edit: wanneer ga verhofstadt en co zich eens moeien met diene zever, ze zouden sabam beter buitenzwieren en er nen deftige overheidsorganisatie van maken

vyeate

Legacy Member
Mja,tis idd nie da uw wereld instort.:p

maar imo is het laf,ipv van te praten met de muziekforumers en mods enz.komen ze hier de boel als een dictatuur sluiten

Ik heb het hier dan over SABAM in het geheel.Ik denk moest je een intresse peiling houden wil de meerderheid van de bevolking SABAM weg,waar is de democratie naar toe :sad:

spectrious

Legacy Member
*ZUCHT*
Da ze hun bezig houden met de echte criminelen mor nie met mensen die hun muziek eerlijk hebben gekocht en de artiest hebben gesteund.

Dit is regelrechte BS.



Al gedacht aan een forum waar ge allemaal uw Myspace kunt achterlaten? Daar kunde uw mixsetjes uploaden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan