Archief - De sluiting van het Mixset Forum

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fr1sb33

Legacy Member
grievie: ik zal u de link pm'en
als iemand er dringend op wil raken, ik ben wel de ganse avond beschikbaar ^^
het voornaamste is natuurlijk dat onze dj's daar registeren

Zero Grav

Legacy Member
Het voornaamste is eigenlijk dat je er je kop over houdt. ;_;

<BAD> schuim

Legacy Member
vieze kl--tzakken het zijn zij die de muziekindustrie kapot maken!

Wa is er nu verkeerd aan af en toe is een setje met elkaar te delen?
Zoiets werkt juist positief, en is een goede bron van inspiratie (en ik vermoed voor vele dj's hier)

Sabbam zou echt wel is moete stoppen met da onnodig gedoe!
kvraag mij af wanneer ze de echte warez sites is gaan stoppen etc etc want zo zie ik er dagelijks meer en meer verschijnen.

Alle ja bye bye kans om op telenet games op een gezellige in mijn ogen legale manier, muziek met elkaar te delen

Anoniem09

Legacy Member
Pff nu pas merk ik de impact..

Ik luister normaal gezien alleen maar jump, soms eens een jump setje van hier downloaden om te beluisteren en nieuwe platen te ontdekken, maar zoals nu, ik ga beginnen met nog een paar uur programeren, en dan luister ik liever naar rustgevende muziek, lekkere chill groove ofzo, maar neen, die kan ik hier niet meer downloaden, en al de download forum's waar ik op zit is allemaal jump natuurlijk, ik wil een chill setje !! :( :(

Da Nick

Legacy Member
Ik dacht juist nog een nieuw setje te posten :(

Dit vindt ik toch wel een spijtige zaak, het forum was niet alleen een bron van zalige setjes maar ook een bron van nieuwe plaatjes die je er ontdekt.

Grtz Electronick

Japser

Legacy Member
ma ga op da forum van funmaker als iedereen derop is is da geen probleem :)

Desperatozz

Legacy Member
Da*Frenkman zei:
ik zou ook wel de cuefiles willen hebben van
PZ - bright lights fading
Desperatozz - groovalution

als iemand t wil geve mag altijd pm'en...

mijn tracklist en cue staat vanaf heden ook op men website

net als een guestbook om een commentje in achter te laten over een fuif of mix :)

Dark Hellspawn

Legacy Member
Slecht nieuws... :(
Ik kon het eerst bijna niet geloven toen ik het las. Dit forum nog maar pas ontdekt (dit onderdeel dan, zit al langer op het overkoepelende forum) en het was helemaal mijn ding. Heb bvb aan de hand van de jaarmixen van real een hughe tracklist doorgegeven aan de platenwinkel als bestelling. Zal dus niet zomaar meer gebeuren. Ben ook stilletjesaan wat beginnen oefenen om binnen een paar maanden mss zelf een setje ineen te steken, maar ook dat kan'k vergeten. Klote-Sabam.

w00p

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
ik wil mer zeggen dat het de aankoop van vinyls niet stimuleert
Da kan hen nie schele!
90% van de muziek hier wordt niet beschermd door sabam...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan