Dit forum zinkt in als een titanic, maar ja komt er van als ge die rotzakken steunt.
Koop maar muziek legaal dan heb je dat.
Ik was vroeger ook zo stom, de artiest steunen, zorgen dat ze hun centen hebben.
Ik maakte juist het omgekeerde waar, ik was mijn eigen aan het bestelen.
Je betaalt taksen dat het uw oren uitkomt, en dan gaan ze zo beginnen.
Sinds ze zijn begonnen met die CD's te verkopen met een kopieerbeveiliging en het verkopen van die schijfjes tegen woekerprijzen wist ik het al.
Hobby is puur geldcommerce, geld om geld kwestie.
Je moet niet kwaad zijn op de downloaders -> downloaders zijn kwade eerlijke muziek liefhebbers die geen zin meer hebben om zich te laten oplichten door de muziekindustrie voor een schijfje met hopelijk 1 uur gevuld commercieel kattegejank wat hoog scoort in de ultraflop 40.
Waarom mensen downloaden is gewoon dat ze het kotsbeu zijn.
Muziek trekt op geen bal, muziek kost u een 2 de loon voor een paar CD's.
Dan werken ze voor een groot stuk nog niet op je hardware, oplichterij 1ste klasse.
Wie tegenwoordig nog muziek koopt zou eigenlijk een pak rammel moeten krijgen, je steunt alleen maar die rotzakken die de muziekhobby kapot maken.
Een CD kopen voor de artiest te betalen, sinds ik weet hoe Sabam & IFPI werkt en wat een artiest krijgt blijven die CD's mooi in de winkel liggen.
Ik haal iets af, ik luister dat een paar weken en ik ben dat beu, waarom zou ik daar 25 € ja je leest het goed, 25 € voor een stukje herkouwde mambojambo verkrachte dance met dingen van begin jaren 90 opnieuw moeten kopen wat je op een week beu bent ?
Als ik een CD koop -> dingen van het buitenland.
CD-R & DVD media -> buitenland.
Ze verdienen aan mij geen rotten € aan kopieerheffing of andere uit mijn duim gezogen zakvulling om zich zelf rijk te stelen.
Trouwens een groot stuk die beschrijfbare CD & DVD media koopt gebruikt dat ook voor andere dingen dan voor muziek, wat dacht je van een backup van je PC HD ?
Ook ben je een dief, een crimineel als je zo'n schijf gebruikt.
Sinds ze ons zo aan het behandelen zijn als een hoop criminelen zakt bij mij de interesse om nog blijgezind en met overgave een paar CD's uit de rekken te grijpen om ze met een big smile over de kassa te hevelen.
Die goesting is mij al lang over.
Als ik ne CD wil dan moet het toch iets speciaals zijn, niet de commerciele bazaar van belgie, maar iets origineel wat muziek nog muziek is.
Nu zijn de DJ's de dupe, gewoon door hun braaf gedrag, te braaf en daar profiteert de IFPI / SABAM mooi van, je moet alles legaal kopen, maar wat doen zij, kopieer je of koop je ze hangen evenzeer de rotzak uit van
JOUW CENTEN.
Hun grootste wapen, paniek en angst zaaien om u het leven zuur te maken, ze zijn er in geslaagd moet ik zeggen, en dat is ook wat IFPI & SABAM juist nodig heeft, iedereen onder hunne sloef krijgen en u laten afpersen.
Omdat ze ons "kunnen" pakken gooien we het download forum maar dicht.
Dit is puur paniek ping pong eerste klas, als ze ons pakken wat dan ?
Ja wat zou er dan gebeuren, hebben ze Telenet ooit gepakt ?
Het mooie is dat Telenet zelf stoeft met breedband internet mp3tjes downloaden via de kabel en hoe rap het toch gaat, ze maken en ze stimuleren niet telenet bezitters om een breedband internet aansluiting te nemen om te liggen spelen met Peer 2 peer programma's.
Ga naar de helpdesk site en je ziet genoeg info hoe je die dingen gebruikt met uitleg en alles, telenet stimuleert het gebruik van deelsoftware voor pc.
Hoe lang is Telenet al zo bezig ?
Hebben zij ooit hun helpdesk site moeten aanpassen ?
Neen dus, waarom zou een pakje home made vinyl mixen dan kwaad kunnen ?
Die foto-proof daar was ook zo ne hele heisa rond geweest -> puur paniek voetbal niks anders.
Hoe lang zijn de DJ's al bezig met die foto-proof, nu moet alles evenzeer weg.
De zoveelste IFPI-SABAM haat er op los en hamer er op los thread, ik liet mij ook even gaan maar ik denk aan iets, is het wel SABAM & IFPI.
Paniekvoetbal dat is alles wat dit nu is.
De IFPI & SABAM plukken daar de vruchten van, want ze hebben hun zin gekregen.
Zegt het gezegde, blaffende honden bijten niet u iets ?
Als IFPI & SABAM u moest pakken was dit al lang dicht geweest, die laten dat zo lang niet rondbollen dit music forum met mixen.
IFPI & SABAM kennende, die vliegen daar op, of ze Telenet niet weten zijn

Dat is morgen hier al dicht als ze dat zo willen.
Ik vind het jammer voor de DJ's die daar hun werk en tijd insteken, mensen die tijd hebben om muziek te beoordelen, dankzij de foto-proof is er al een deel weg gegaan, nu met dit zul je nog minder mensen op TNG music zien posten.
DJ NoZ 4 example is ook van puur allende hier vertrokken, wat doet die gast, zit op Rave-O-Lution zijn mixen te posten, ik heb daar nog nooit ene horen klagen over SABAM & IFPI.
N/O
Lekker gaan we wat chaos maken op het forum en iedereen steukt op iedereen, amai dat is hier ferm veranderd sinds ik hier nog ben geweest.
Waar is die warme gezellige sfeer gebleven ?