Archief - De sluiting van het Mixset Forum

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zero Grav

Legacy Member
pentiumz zei:
das dan het ergste da ze ons forum afsluiten :s

Terwijl jij wel diegene bent die hier constant replies zit te geven omtrent.. Nja, zoek het zelf maar uit, maar van subtiliteit heb je blijkbaar echt nog niet gehoord.

Imp

Legacy Member
en als we nu is beroep doen op van die gratis forums ? (edit : oke da was dus al gezegt ... :))
http://www.forumer.com/ bv ;)
als ze dan 1 sluiten, maken we gewoon ffs een nieuw ! thats the spirit ;) of ne weblog ofzo ... upload plek die vinden we nogaltijd op ysi en toestanden, ipv dan onze telenet webspace te gebruiken ... waartoe ze ons uiteindelijk (bijna?) nix kunnen doen ??

anyway R.I.P :(

Xavez

Legacy Member
Yup en ik zou het ook allemaal hier bespreken :niceone:

Misschien nog juist een lijstje met de logins en wachtwoorden erbij geven!

METHODman

Legacy Member
en daar gaat het music forum down the drain

jah nu kommek ier zeker nooit meer

Imp

Legacy Member
wrom nie hier bespreken ? wa gaan ze doen ? da ander forum ok sluiten ?
mixsets1.forumer.com , mixsets2.forumer.com .. kunne blijven doorgaan .. gaan ze die allemaal sluiten ? :)

De SkeEvN

Legacy Member
tjah komt ervan eh van ff op cd zette nvoor in de auto of kgaat ff op mp3 zette ... :p waar gade nu jullie muziek halen?

Japser

Legacy Member
gewoon nekeer ne mass PM doen naar iedereen die hier opt forum komt :)

msf

Legacy Member
amai sadam dikke eikels wa is er nu mis me een groep mensen die hun mixes aan elkaar laten horen zelf beter te leren mixen , iets wat alleen goed kan zijn voor een muziek community.Heb vele andere muziekstijlen hier leren kennen...

grtyz

Asserti

Legacy Member
ik kwam hier dus, zoals geregeld, om nog eens een drum'n bass / electro / groove mixje te downloaden, zie ik dat het forum weg is :eek:

ik zie in de sticky: geen aanduiding erover, ik scroll wat naar beneden, en zie deze thread :cry:

motherfuckers. Hoe moet ik nu nog de goeje muziek leren kennen :sad: 1 uurke dnb op stubru volstaat niet, verre van!

Ik denk ook dat zo een gratis forum of een irc channel met xdcc server het beste zou zijn. Al moeten de aanbieders dan nog altijd goed opletten. IP's zijn gemakkelijk te vinden.

FuLcRuM

Legacy Member
het is echt erg, ik meen dat...

ik beluisterde die mixen meestal en gaf ook wel eens een commentje...
Ze hebben mij door véél werkdagen geholpen, en ze waren echt altijd goed!

En nu? Waar moet ik nu de mixjes halen? :sad:

DustBug

Legacy Member
Bijna grappig om te zien hoe het van "braafjes zichtbaar en publiek sharen" volledig afstreeft op "onzichtbare warezscene"-achtige taferelen :)

Hopelijk komt er niemand door in de problemen. ECHTE problemen...

IFPI, great job! :ironic: Ge ziet wat ervan komt ;)

Mr Syphon

Legacy Member
ik heb een clanforum da zo goed als ni meer word gebruikt :p
maar normaal zou die webspace al sinds januarie moeten afgesloten zijn, maar precies heb ik wa geluk want tis na 3 maand nog online zonder een xtra cent te betalen :wtf:

maarja als da zo plots actief zou worden zullen ze da wel opmerken en toch afsluiten denk ik :confused:

Sabe

Legacy Member
Imp zei:
wrom nie hier bespreken ? wa gaan ze doen ? da ander forum ok sluiten ?
mixsets1.forumer.com , mixsets2.forumer.com .. kunne blijven doorgaan .. gaan ze die allemaal sluiten ? :)

ja idd, en dan 3 - 4 - 5 - ... : /

ze zullen rap doorhebben dat 6 - 7 - 8 - 9 - ... der ook gaan komen >_>

en trouwens de beheerder van het forum kan daardoor wel in problemen komen :-)


in ieder geval, bespreek het niet hier ;)

sp1ke

Legacy Member
Idd dit forum stimuleert enkel andere dj's om vinyls te kopen die je hoort die gebruikt zijn in de mixes die hier worden uitgebracht. Is goed om dj's te helpen groeien door deze muziek te verspreiden en te leren kennen. Echt een jammere zaak maar veel is er niet aan te doen.

BraveHeart

Legacy Member
Dit forum zinkt in als een titanic, maar ja komt er van als ge die rotzakken steunt.
Koop maar muziek legaal dan heb je dat.
Ik was vroeger ook zo stom, de artiest steunen, zorgen dat ze hun centen hebben.
Ik maakte juist het omgekeerde waar, ik was mijn eigen aan het bestelen.
Je betaalt taksen dat het uw oren uitkomt, en dan gaan ze zo beginnen.
Sinds ze zijn begonnen met die CD's te verkopen met een kopieerbeveiliging en het verkopen van die schijfjes tegen woekerprijzen wist ik het al.
Hobby is puur geldcommerce, geld om geld kwestie.
Je moet niet kwaad zijn op de downloaders -> downloaders zijn kwade eerlijke muziek liefhebbers die geen zin meer hebben om zich te laten oplichten door de muziekindustrie voor een schijfje met hopelijk 1 uur gevuld commercieel kattegejank wat hoog scoort in de ultraflop 40.
Waarom mensen downloaden is gewoon dat ze het kotsbeu zijn.
Muziek trekt op geen bal, muziek kost u een 2 de loon voor een paar CD's.
Dan werken ze voor een groot stuk nog niet op je hardware, oplichterij 1ste klasse.
Wie tegenwoordig nog muziek koopt zou eigenlijk een pak rammel moeten krijgen, je steunt alleen maar die rotzakken die de muziekhobby kapot maken.
Een CD kopen voor de artiest te betalen, sinds ik weet hoe Sabam & IFPI werkt en wat een artiest krijgt blijven die CD's mooi in de winkel liggen.
Ik haal iets af, ik luister dat een paar weken en ik ben dat beu, waarom zou ik daar 25 € ja je leest het goed, 25 € voor een stukje herkouwde mambojambo verkrachte dance met dingen van begin jaren 90 opnieuw moeten kopen wat je op een week beu bent ?
Als ik een CD koop -> dingen van het buitenland.
CD-R & DVD media -> buitenland.
Ze verdienen aan mij geen rotten € aan kopieerheffing of andere uit mijn duim gezogen zakvulling om zich zelf rijk te stelen.
Trouwens een groot stuk die beschrijfbare CD & DVD media koopt gebruikt dat ook voor andere dingen dan voor muziek, wat dacht je van een backup van je PC HD ?
Ook ben je een dief, een crimineel als je zo'n schijf gebruikt.
Sinds ze ons zo aan het behandelen zijn als een hoop criminelen zakt bij mij de interesse om nog blijgezind en met overgave een paar CD's uit de rekken te grijpen om ze met een big smile over de kassa te hevelen.
Die goesting is mij al lang over.
Als ik ne CD wil dan moet het toch iets speciaals zijn, niet de commerciele bazaar van belgie, maar iets origineel wat muziek nog muziek is.
Nu zijn de DJ's de dupe, gewoon door hun braaf gedrag, te braaf en daar profiteert de IFPI / SABAM mooi van, je moet alles legaal kopen, maar wat doen zij, kopieer je of koop je ze hangen evenzeer de rotzak uit van JOUW CENTEN.
Hun grootste wapen, paniek en angst zaaien om u het leven zuur te maken, ze zijn er in geslaagd moet ik zeggen, en dat is ook wat IFPI & SABAM juist nodig heeft, iedereen onder hunne sloef krijgen en u laten afpersen.
Omdat ze ons "kunnen" pakken gooien we het download forum maar dicht.
Dit is puur paniek ping pong eerste klas, als ze ons pakken wat dan ?
Ja wat zou er dan gebeuren, hebben ze Telenet ooit gepakt ?
Het mooie is dat Telenet zelf stoeft met breedband internet mp3tjes downloaden via de kabel en hoe rap het toch gaat, ze maken en ze stimuleren niet telenet bezitters om een breedband internet aansluiting te nemen om te liggen spelen met Peer 2 peer programma's.
Ga naar de helpdesk site en je ziet genoeg info hoe je die dingen gebruikt met uitleg en alles, telenet stimuleert het gebruik van deelsoftware voor pc.
Hoe lang is Telenet al zo bezig ?
Hebben zij ooit hun helpdesk site moeten aanpassen ?
Neen dus, waarom zou een pakje home made vinyl mixen dan kwaad kunnen ?
Die foto-proof daar was ook zo ne hele heisa rond geweest -> puur paniek voetbal niks anders.
Hoe lang zijn de DJ's al bezig met die foto-proof, nu moet alles evenzeer weg.

De zoveelste IFPI-SABAM haat er op los en hamer er op los thread, ik liet mij ook even gaan maar ik denk aan iets, is het wel SABAM & IFPI.

Paniekvoetbal dat is alles wat dit nu is.
De IFPI & SABAM plukken daar de vruchten van, want ze hebben hun zin gekregen.

Zegt het gezegde, blaffende honden bijten niet u iets ?

Als IFPI & SABAM u moest pakken was dit al lang dicht geweest, die laten dat zo lang niet rondbollen dit music forum met mixen.
IFPI & SABAM kennende, die vliegen daar op, of ze Telenet niet weten zijn :lol:
Dat is morgen hier al dicht als ze dat zo willen.

Ik vind het jammer voor de DJ's die daar hun werk en tijd insteken, mensen die tijd hebben om muziek te beoordelen, dankzij de foto-proof is er al een deel weg gegaan, nu met dit zul je nog minder mensen op TNG music zien posten.
DJ NoZ 4 example is ook van puur allende hier vertrokken, wat doet die gast, zit op Rave-O-Lution zijn mixen te posten, ik heb daar nog nooit ene horen klagen over SABAM & IFPI.

N/O
Lekker gaan we wat chaos maken op het forum en iedereen steukt op iedereen, amai dat is hier ferm veranderd sinds ik hier nog ben geweest.



Waar is die warme gezellige sfeer gebleven ?

Fruitboer

Legacy Member
mmmm gij hebt het meest over cds maar wie kan nu nummers van zijn computer op vinyl zette??????? mixxen met vinyls zijn meestal legale vinyls
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan