Ik heb zelf een mixje van men eigen gepost onlangs.
Ik ben de dag van vandaag niet meer enorm actief, de meeste van men comments zijn wss verdwenen in forum opruimingen (zo 3 jaar geleden, ben hier een hele tijd weggeweest).
@ fulcrum, jij zegt dat je comments gaf? Dat is dan goed, ik had het niet eens op jou! (misverstandje ofzo, er stond bij mijn originele post "comments van deskundige collega's of muziekliefhebbers" )
@eddie: Mensen gaan helemaal niet naar fuiven om naar een set te luisteren en er commentaar op te geven, daar betalen ze ook geen inkom voor, daarvoor dansen ze niet, drinken ze niet, ...
Een MIXSETforum daarentegen, dat is volgens mij hoofdzakelijk bedoeld om je kunsten te delen met mensen die er wat van kennen, en dan ook reacties terug te krijgen over wat er beter kan en dergelijke, allemaal in functie van beter te worden en op zo een van die fuiven een goede performance neer te leggen.
@sid: exact wat ik bedoelde
@msf: Ook weer zo een van die personen waar ik het weer niet op had.
Je bent zelf DJ zeg je? Je luistert naar de mixjes om bij te leren en je was van plan er zelf een te posten?
Had ik ergens in mijn post iets
tegen mensen in uw situatie gezegd?
Ik bedoel maar, als je kijkt hoeveel van de forumgangers die in deze 13-pagina lange thread hebben gepost en dan hoeveel er gemiddeld wordt gecomment op een doorsnee mix.
Ben ik nu de enigste die vindt dat eigenlijk sabam/ifpi/whatever wel een punt heeft?
Dat, ondanks het feit dat dat onze bedoeling helemaal niet was, ondanks alle goede bedoelingen van de kern van mensen die het forum om de juiste redenen bezochten, dit forum een bron was om gratis aan wat underground muziek te komen voor "buitenstaanders"?