Archief - Tomb Raider Underworld

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonas89

Legacy Member
ja, ik wacht er ook op...

Maar als het te lang duurt zal het bye-bye tomb raider zijn ;)
zeer zwak van eidos :tongue:

ikbenben

Legacy Member
Pff,ik had het verleden maand ook gekocht.
Er is totaal niks bekend of ze effectief er wel komen dus was ik er toch maar aan begonnen.
Wel spijtig,zo mis ik toch een deel van het spel.
Nu heb ik gewoon gespeeld zonder een bepaald doel,enkel om het spel uit te spelen.Met die hidden treasures ben ik toch niks zo dus heb ik ze niet allemaal gezocht.

RaZoR be

Legacy Member
Jonas89 zei:
ja, ik wacht er ook op...

Maar als het te lang duurt zal het bye-bye tomb raider zijn ;)
zeer zwak van eidos :tongue:

wtf, een spel niet spelen omdat het geen trophy's heeft, dat vind ik eigenlijk wel zwak...

Tomb Raider Underworld is echt goed vind ik, en als je het laat liggen enkel daarom is het heel jammer

Mayiko

Legacy Member
RaZoR be zei:
wtf, een spel niet spelen omdat het geen trophy's heeft, dat vind ik eigenlijk wel zwak...

Tomb Raider Underworld is echt goed vind ik, en als je het laat liggen enkel daarom is het heel jammer

dat deel ik volledig

Teknohol1c

Legacy Member
Het begint op te vallen dat velen alleen trophy's een doel beginnen te vinden om een spel te spelen...
De tijd dat men een spel speelde puur uit interesse of tijdverdrijf is voorbij aan't gaan denk ik...

met de hidden treasures ben je niks, en met trophy's wel ofzo? :lol:
pas op, kspeel ook graag om zoveel mogelijk trophy's te halen op een game, maar 't is geen prioriteit alsk een nieuw spel bestel of begin te spelen

djaxx79

Legacy Member
Ik begrijp jullie mening maar ook hem bergrijp ik gedeeltelijk. Als men verkondigt dat er trophy's komen zou ik mss ook even wachten voor er effectief aan te beginnen. Het is geen verslacing maar wel een leuke surplus dus soms misschien wel het wachten even waard. Ik heb met mgs4 die ik geleend had van iemand ook even gewacht na de geruchten maar inmiddels toch maar mee gestart :) Ga nu ook geen half jaar wachten eh!

@ Tomb raider, sinds ik uncharted gespeeld heb zegt deze titel me niets meer...

Gavin

Legacy Member
stony_v zei:
Het begint op te vallen dat velen alleen trophy's een doel beginnen te vinden om een spel te spelen...
De tijd dat men een spel speelde puur uit interesse of tijdverdrijf is voorbij aan't gaan denk ik...

met de hidden treasures ben je niks, en met trophy's wel ofzo? :lol:
pas op, kspeel ook graag om zoveel mogelijk trophy's te halen op een game, maar 't is geen prioriteit alsk een nieuw spel bestel of begin te spelen
Allez nu? Dat slaat toch op niet veel.

Als je niet geïnteresseerd bent in games, dan ga je toch ook niet voor trophy's gaan. :p


Ik ga het zeker spelen maar als er binnen een maand of zo een patch utkomt, dan wacht ik even natuurlijk. Ik heb hier nu nog wel een paar spelletjes liggen die ik wil spelen dus er is nog even tijd. :p

Samus007

Legacy Member
Jammer van die Trophies, zou toch niet mogen voor een spel dat die periode gelanceerd werd en nog altijd zelfs geen update daarvoor.

ps. moest er iemand zijn tomb raider wegdoen, ik heb mss intresse als de prijs correct is of eventueel te ruilen voor iets anders.

Teknohol1c

Legacy Member
gavin: ja, kheb me beetje verkeerd uitgedrukt :lol:
Maar 't ging em om de stelling: "kheb het spel gespeeld zonder een echt doel..."
Dus om een doel te hebben, moeten er trophy's zijn? vandaar de uitleg :)

Je ziet da hier toch wel al en toe eens de revue passeren he? Mensen die zeggen het spel niet te spelen omdat er geen trophy's zijn...

ikbenben

Legacy Member
Niet echt een doel is misschien verkeerd uitgedrukt.
Ik had bv gewoon geen behoefte om al die hidden treasures te zoeken gewoon omdat er geen interessante beloning tegenover staat...ja,wa concept arts en zo.Een trophy interesseert mij meer :p
Maar nen echte trophyhunter ben ik niet.Als nen trophy echt te lastig is doe ik uiteindelijk toch geen moeite,daarom dat ik ook geen platinas heb :lol:

NitrodusT`

Legacy Member
Ben er net met begonnen. Camera en movement is soms wel wat irritant, voor de rest... dikke fun. :)

Gavin

Legacy Member
Dat is omdat ik dat spel gekocht heb, he. Dank je wel, Eidos. (of wie dat ook beslist)

Moloch

Legacy Member
Sensei_X zei:
Ik begrijp jullie mening maar ook hem bergrijp ik gedeeltelijk. Als men verkondigt dat er trophy's komen zou ik mss ook even wachten voor er effectief aan te beginnen. Het is geen verslacing maar wel een leuke surplus dus soms misschien wel het wachten even waard. Ik heb met mgs4 die ik geleend had van iemand ook even gewacht na de geruchten maar inmiddels toch maar mee gestart :) Ga nu ook geen half jaar wachten eh!

@ Tomb raider, sinds ik uncharted gespeeld heb zegt deze titel me niets meer...

tsja, het enige wat ik goe vond aan uncharted waren de rpg elementen en de omgevingen, shooter-gedeelte mochten ze gerust achterwege gelaten hebben want da was gewoon irritant, wave na wave? das zo 1990..

bij tomb raider zat ik heel het spel met spanning, echt gekluisterd aan mijn scherm en zeer onder de indruk van de omgevingen/puzzels, en ge weet op voorhand niet waar er vijanden zitten itt uncharted.. vandaar dat tomb raider ook op de eerste plaats komt

maja :)

ytsejam

Legacy Member
Nog een reden om da game te kopen: hij wordt Platinum (dus haast u als ge geen lelijk dooske wilt:p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan