Archief - Tomb Raider Underworld

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

valies

Legacy Member
Ik ben blij dat ik gewacht heb met de game te spelen... trophies ftw! :)

hughes

Legacy Member
en wat vinde jullie van de trophies?
en ik heb effe tomb raider gespeeld maar kwist nie dat dat met moeilijkheidsgraden was

+ lijkt deze game een moeilijke platina?

grtzz

ytsejam

Legacy Member
Trophies lijken mij redelijk goed doenbaar, incl de platinum.

Wel best heel nieuwe save gebruiken blijkbaar. Was herbegonnen en kreeg mijn trophy voor prologue uit te spelen. Maar zit ondertussen ook al aan treasure 12, maar mijn trophy voor 10 treasures nog niet gehad...

hughes

Legacy Member
is dit spel met een dlc? en kunde van in het begin op de moeilijkste moeilijkheidsgraad beginne?

Goldrusher

Legacy Member
Geen DLC en je kan vanaf het begin op Master Survivalist beginnen.

abronsius

Legacy Member
Mijn exemplaar is nog steeds uitgeleend. Als ik het terug heb zou ik het nog eens durven uitspelen want het was een zalige game. Maar van trophees lig ik niet wakker. Ik denk dat ik van nog geen enkele game 100% van de trophees binnen heb, af en toe zie ik een pop-up dat ik een trophee gewonnen heb, ik ben geen virtueel collector blijkbaar :lol:

Goldrusher

Legacy Member
Na Prince of Persia is dit toch wel een moeilijke game qua platforming...

Sportinggboy

Legacy Member
is vanzelfs te doen om het maximum eruit te halen. Ik zou meteen op master survivalist beginnen:) Zoveel verschil met de normal mode is er niet vond ik :) enkel de speed demon challenges zijn buggy

Speed Demon 1
Rush towards and enter Xibalba. (45 seconds?)
Speed Demon 2
Rush downwards to the bottom of Valgrind. (50 seconds?)
Speed Demon 3
Rush and break through the Valhalla Maze. (40 seconds?)

Master Speed Demon
Do all three speed demon challenges ( gold)

om deze laatste te halen moet je de drie voorgaande in 1 playthrough behalen! Hier heb ik met zitten sukkelen :) Omdat in de 2de playthrough hij niet meer aangeeft hoeveel seconde je over een van de challenges doet en je zo niet meer weet of je deze effectief een 2de keer behaald hebt :)

Gavin

Legacy Member
Ela, zeg ik ergens dat ik geen throphyslet ben? Ik wacht potverdorie ook om het te spelen. Daar ging het ook niet om.

ikbenben

Legacy Member
Hoe doe je nu eigenlijk een swan dive?
Gewoon naar beneden springen is het toch niet hé?

abronsius

Legacy Member
Wat is er zo leuk aan trophees? Geen verwijt aan de mensen die graag tophees verzamelen hoor. Ik snap het gewoon niet en ben er totaal niet mee bezig. Is het meer iets voor de gamers die, de periode voor de trophees, graag alle collectibles in een game vonden? (nog zo iets wat me gestolen kon worden)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan