Archief - Tomb Raider Underworld

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_box_tombunder.jpg


officiële site

release: 21 november 2008
genre: actie, platformer
dev: Crystal Dynamics, Nixxes

>>> GameTrailers


Vervolg op Tomb Raider Legend...

For generations, stories have been told of the fearsome weapon of the Norse god Thor. Legend holds that he who wields the hammer has the power to smash mountains into valleys and the strength to destroy even the gods. For more than a thousand years it has only existed as a myth... until now.

In an ancient ruin on the floor of the Mediterranean Sea, Lara Croft uncovers proof of the Norse underworld and the mythical hammer. As she attempts to unravel the secrets behind these myths, Lara's perilous journey leads her toward a forgotten power that, if unleashed, could lay waste to all civilization.

1536_0001.jpg


1536_0005.jpg

Lloyd

Legacy Member
Khoop dat dit een goeien wordt! Een mooie next-gen tomb raider met een goed verhaal zie ik wel zitten!

RaZoR be

Legacy Member
weer van Crystal Dynamics nice :D

Tomb Raider Legend was vet, en anniversary ook hoor :);
maar dit wordt denk ik de eerste echt Next Gen TR; de andere 2 waren eigenlijk gewoon opgepoetste versies van de ps2 versies

Goldrusher

Legacy Member
Legend was heel goed, maar die achtervolgingen per moto en de boss fights hadden ze er mogen uitlaten... Die zaten er beiden 2 of 3x in, telkens vrijwel identiek.

Anniversary (nog) niet gespeeld, eigenlijk enkel #1, #2, #3 en Legend.

RaZoR be

Legacy Member
ik heb de collection box, (al 2 jaar ofzo :p) maar nog altijd niet alles gespeeld

heb #2 uit, #3 uit , #4 half, #Legend uit, #anniversary uit
#1 moet ik nog es aan beginnen, 4 uitspelen, en 5 en angel of darkness es aan beginnen

Lloyd

Legacy Member
Ik enkel #1 en #2 en een klein stukje van anniversary op playstation 2. Maar iedere nieuwe tomb raider is toch een nieuw verhaal é? Dus moet je gelukkig niet de andere gespeeld hebben. Kheb wel nog eens zin in een uncharted-like game :)

Vinox

Legacy Member
Feest, kheb ze allemaal al een keer uitgespeeld. Blijf het fantastische games vinden.

RaZoR be

Legacy Member
Lloyd zei:
Ik enkel #1 en #2 en een klein stukje van anniversary op playstation 2. Maar iedere nieuwe tomb raider is toch een nieuw verhaal é? Dus moet je gelukkig niet de andere gespeeld hebben. Kheb wel nog eens zin in een uncharted-like game :)

nee, idd, ge moet niet veel ofzo van de voorgaande games wetn

Xploziv

Legacy Member
deze is een direct vervolg van TR: Legend (voor diegene die Legend hebben uitgespeeld)
wie het einde heeft gezien van legend weet dat haar moeder nog "leeft" maar in de "Underworld"
daar gaat deze dus op voort

apriliars50

Legacy Member
In augustus in de grote verlof ne keer Anniversary gaan halen op X360 en dan Underworld op PS3 achteraf. Underworld ziet er echt wel gelikt uit hé! :crazy:

WarBlade

Legacy Member
Ziet er goed uit, vooral de eerste screen vind ik wel cool met die inktvis/octopus... Naja, andere twee screens zijn ook wel nice... :)

Gief! :)

kurtje

Legacy Member
Hier kijk ik wel naar uit :p Vroeger veel plezier beleefd aan den 1, 2 en 3 op pc ...

Big6230

Legacy Member
Tegen dan ga ik Uncharted misschien beu gespeeld zijn.
Dus deze komt er zeker in.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan