Archief - Tomb Raider Underworld

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moloch

Legacy Member
anniversary zag er hier nochtans zeer goe uit, ge zag de waterdruppels zo af haar lopen, de textures waren dik in orde, zet eens uw graka drivers op de hoogste kwaliteit, gaat u wel wa fps kosten ma alles gaat er veel beter uitzien ;)

apriliars50

Legacy Member
Zou Anniversary wel willen spelen (kost maar een 20€ meer), maar tijd hé ... Er zijn nog andere games die ik moet verder spelen dus zal wrs direct Underworld worden aangezien ik Legend al gespeeld heb :p

Goldrusher

Legacy Member
Footage van de demo (360-only wtf)

Video of TR: Underworld's demo - Gamersyde

1536_0002.jpg


1536_0005.jpg


1536_0013.jpg


1536_0005.jpg

FourFreak

Legacy Member
Wat is eigenlijk het verschil tussen een PS2 en PS3 versie? Ik zie dat die game bijna op alle platforms uitkomt, wordt die game dan telkens apart ontwikkeld?

Jonas89

Legacy Member
Big6230 zei:
Iemand hem al zien liggen?

nee, vandaag of morgen zal het wel zijn.
officiele release is 21/11....

trouwens de game ziet er erg goed uit. vind raar dat er hier zo weinig over geschreven wordt...

Pieter3770

Legacy Member
Ik ga 'm zeker kopen; Legend vond ik een zeer leuk spel.
Al denk ik wel dat ik 't 2de hands koop. Ik heb namelijk net LBP en Motorstorm 2. Dan nog Resistance 2 en deze! Pjoeh! :)

FourFreak

Legacy Member
Ik denk dat dit spel wel eens serieus onderschat zou kunnen worden. Vind ook dat er weinig rond gebeurd. Ik heb het alvast gereserveerd en ben heel benieuwd het te spelen.

Hopelijk wordt het een hit!

Goldrusher

Legacy Member
Ik lees toch maar weinig positieve indrukken. Floaty controls, klimmen lijkt nergens op, tegenwerkende camera en vervelende vijanden.

+ geen demo op PS3
+ geen trophies
+ geen expansion voor de PS3 versie

Dev/publisher kunnen de pot op.

dr.salt

Legacy Member
Goldrusher zei:
Ik lees toch maar weinig positieve indrukken. Floaty controls, klimmen lijkt nergens op, tegenwerkende camera en vervelende vijanden.

+ geen demo op PS3
+ geen trophies
+ geen expansion voor de PS3 versie

Dev/publisher kunnen de pot op.


Verandert de zaak, dan ga ik er ook geen 2 keer over nadenken...

Goldrusher

Legacy Member
Sfeer, graphics en muziek zijn wel in orde... Maar da's dan ook het enige.
Misschien haal ik hem in december of januari wel nog in huis, liefst na een price drop of tweedehands van iemand die het al uit heeft. Nu zijn er toch nog genoeg andere, en vooral betere games.

Goldrusher

Legacy Member
Zie signature.
Andere aanraders zijn MotorStorm Pacific Rift, Call of Duty World at War en Valkyria Chronicles.

En ik hoop dit jaar nog Engelstalige versies van Aquanaut's Holiday en misschien ook Afrika te kunnen vinden...

Jonas89

Legacy Member
Goldrusher zei:
Zie signature.
Andere aanraders zijn MotorStorm Pacific Rift, Call of Duty World at War en Valkyria Chronicles.

En ik hoop dit jaar nog Engelstalige versies van Aquanaut's Holiday en misschien ook Afrika te kunnen vinden...

ah, oké.;)

RaZoR be

Legacy Member
Goldrusher zei:
Ik lees toch maar weinig positieve indrukken. Floaty controls, klimmen lijkt nergens op, tegenwerkende camera en vervelende vijanden.

+ geen demo op PS3
+ geen trophies
+ geen expansion voor de PS3 versie

Dev/publisher kunnen de pot op.

nja, haal em toch wss op 360 aangezien ik daar legend ook op heb :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan