Archief - Tomb Raider Underworld

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
Saves zijn van deze game niet kopiëerbaar.

En sowieso zou het waardeloos zijn als je trophies wil. Trophyteller wordt reset of uitgeschakeld in saves die niet op je eigen console gemaakt zijn.

hughes

Legacy Member
ale, door op play.com te kijken en daar tomb raider voor 20 € te zien staan kan een mens hem weer niet houden he. heb me de game dan ook besteld in afwachting voor midnight club dat zo goed als uit is.

heb tomb raider wel al gehad en effe gespeeld en was wel onder de indruk.

Hannibal

Legacy Member
Trophies kunnen me weinig tot niets schelen. Dus ik kan geen savegame van iemand anders gebruiken ?

Goldrusher

Legacy Member
4496.png


Platinum is binnen.

Scooter

Legacy Member
Welke walktrough kan je ons aanraden om al die treasures te vinden.
Zou zonde zijn om zo een makkelijke platinum te laten liggen :)

hughes

Legacy Member
hoe mega klein zijn die treasures wel nie. kvon da die van uncharted wel wa zichtbaarder waren:s

Goldrusher

Legacy Member
Er liggen tenminste treasures. In Uncharted had je enkel zo'n schittering, maar er lag eigenlijk niets. :lol:

Goldrusher

Legacy Member
Yep. Treasures zijn kristallen of diamanten, relics zijn ongeveer even grote gouden bollen.

Gavin

Legacy Member
Ook aan begonnen:

Op de PSX heb ik ooit eens een Tomb Raider gespeeld (ik geloof TR3) en zat ergens vast (helemaal in het begin van de game zelfs, helemaal naar onder gegleden en dan moest ik ergens zwemmen maar ik snapte dat tien jaar geleden niet echt. :D) en nooit meer verder gespeeld. Ook de enige Tomb Raider die ik gespeeld heb ... of geprobeerd althans.


Underworld dan: Tutoriallevel stak me zwaar tegen. Controls zijn verre van soepel en de animaties lijken op het eerste zicht nog PSX-niveau. Enfin, grafisch was het niet mis maar het stak eigenlijk nog al tegen vanwege die controls. De goesting was niet echt groot om verder te spelen.

Toch het eerste level geprobeerd en aangenaam verrast. Het design, grafische en de grootte van dat level zijn super. Ik heb er drie uur over gedaan, denk ik. :D Het spel zuigt je wel mee, zeker het einde was tof. Straks eens aan het volgende level beginnen.

De controls blijven storen. Lara doet niet echt wat je hoopt dat ze doet. Het schietgedeelte vind ik tot nu toe ook maar raar en zelfs zwak. Misschien doe ik iets fout maar een merc heeft minstens tien kogels nodig voor hij neergaat?

Spelt valt dus goed mee. De negatieve punten storen maar ik wil toch doorspelen. :p

Goldrusher

Legacy Member
Na een tijdje heb je de controls wel enigzins onder de knie. Ook niet te rap willen zijn als je een moeilijke sprong moet nemen. (al zijn er 2 momenten in de game waarbij je echt snel moet zijn)

Dat de vijanden veel kogels pakken ligt aan het feit dat je op de hoogste moeilijkheidsgraad speelt. Gelukkig is Lara redelijk bulletproof en zijn er checkpoints in overvloed.

hughes

Legacy Member
voor die speed demon trophie moete snel een parcours afleggen. maar kan je gelijktijdig ook de enemies doodrijden?

of kunde da pas in een 2 de playtrough?

Samus007

Legacy Member
Ben nu ook aan underworld begonnen (Kopy van Mr. Hughes :p), moet zeggen aangenaam verrast, ik zit nog maar in het begin maar ik krijg direct de sfeer van de eerste tomb raiders en dat juich ik alleen maar toe, na deel 3 tot in de helft gepspeeld te hebben heb ik volledig afgehaakt met die serie, vanaf er teveel geknal en voertuigen aan te pas kwamen hoefde het voor mij niet meer.

hughes

Legacy Member
manne!! dringende vraag. ik heb een treasure overgeslagen en zit nu opt einde van da level laura's mansion ofzoiet.
als ik de volgende keer op de moeilijkste moeilijkheidsgraag de laatste pak heb ik ze dan alle 179??

grtz

Goldrusher

Legacy Member
Je kan na de eigenlijke game alle levels herbezoeken in "treasure hunt" mode. Als je dat doet, zul je hem hebben.

hughes

Legacy Member
fjuw. anders had ik hier alles al ligge zoeken voor nix:d
en nog een vraagje. als ik nu me die moto in 45 seconden naar die bestemming ben gereden. kan ik dan nog terug rijden met de moto om wat enemies dood te rijden?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan