Archief - Tomb Raider Underworld

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
En IGN en gewoon Google. Sites genoeg met guides, soms zelfs met screenshots en video's.

Scooter

Legacy Member
Ben maar terug opnieuw begonnen. Als je new game kiest worden alle schatten automatisch overgenomen van die autosave. Bijgevolg kon ik onmogelijk alle trophies halen.

ytsejam

Legacy Member
Gewoon uw savedata (en desnoods gamedata) verwijderen?
En als je uw oude savegame niet wil kwijt zijn die gewoon kopiëren naar een andere account of usbstick.

Goldrusher

Legacy Member
Woo, 2 trophies ineens voor het gooien van een granaat naar een handvol spinnen. :cool:

ikbenben

Legacy Member
Scooter zei:
Ben maar terug opnieuw begonnen. Als je new game kiest worden alle schatten automatisch overgenomen van die autosave. Bijgevolg kon ik onmogelijk alle trophies halen.

Ik heb het ook voor.
Maar ik had toch nog niet alle schatten.Ik ga proberen van ze allemaal te vinden en hopen als ik de trophy voor alle schatten krijg dat de rest ook erbij komt.

ikbenben

Legacy Member
ikbenben zei:
Ik heb het ook voor.
Maar ik had toch nog niet alle schatten.Ik ga proberen van ze allemaal te vinden en hopen als ik de trophy voor alle schatten krijg dat de rest ook erbij komt.

Lol,ik heb de trophy van 3 relics maar die van 1 relic niet :crazy:

Goldrusher

Legacy Member
Uitgespeeld.

Mooie game. Niet zo erg "lang", maar van begin tot eind zijn het enorme locaties en sommige puzzels zijn niet simpel. Lengte zal dus verschillen van speler tot speler. Positief ook dat er geen boss battles zijn zoals in Legend. Wel veel beesten en monsters doorheen de gehele game.

Controls zijn nogal ouderwets en wonky, maar echt moeilijke sprongen zijn er maar zelden en in de hele game had ik maar twee keer echt moeilijkheden. Camera kun je niet 100% zelf controleren, wat soms irritant is, maar echt moeilijkheden met de puzzels / jumps heb je er niet door.
Wel een paar keer een guide moeten raadplegen voor die puzzels en geblokkeerde doorgangen.

Na het (nogal abrupte) einde unlock je een Treasure Hunt mode, waarbij je elk level afzonderlijk opnieuw kan laden, dit keer zonder vijanden en met alle puzzels al opgelost. Helaas zit je daar met een probleem voor een van de Swan Diver trophies... Je moet ergens vanaf springen dat er na je eerste playthrough niet meer is. Dat wordt - voor mij - dus de eerste twee levels nog eens écht herspelen.

Lloyd

Legacy Member
Goldrusher zei:
Uitgespeeld.

Mooie game. Niet zo erg "lang", maar van begin tot eind zijn het enorme locaties en sommige puzzels zijn niet simpel. Lengte zal dus verschillen van speler tot speler. Positief ook dat er geen boss battles zijn zoals in Legend. Wel veel beesten en monsters doorheen de gehele game.

Controls zijn nogal ouderwets en wonky, maar echt moeilijke sprongen zijn er maar zelden en in de hele game had ik maar twee keer echt moeilijkheden. Camera kun je niet 100% zelf controleren, wat soms irritant is, maar echt moeilijkheden met de puzzels / jumps heb je er niet door.
Wel een paar keer een guide moeten raadplegen voor die puzzels en geblokkeerde doorgangen.

Na het (nogal abrupte) einde unlock je een Treasure Hunt mode, waarbij je elk level afzonderlijk opnieuw kan laden, dit keer zonder vijanden en met alle puzzels al opgelost. Helaas zit je daar met een probleem voor een van de Swan Diver trophies... Je moet ergens vanaf springen dat er na je eerste playthrough niet meer is. Dat wordt - voor mij - dus de eerste twee levels nog eens écht herspelen.

en is het nu nodig van 1van de vorige tomb raiders te spelen? want kan mij herinneren in de trailer dat daar iemand in kwam van een vorige game.

Goldrusher

Legacy Member
Alle Tomb Raiders hebben personages uit de vorige en/of allereerste game(s)... Maar het is absoluut niet nodig ze gespeeld te hebben.

Lloyd

Legacy Member
Kheb alleen de heel oude gespeeld. 1, 2, 3 en dan anniversary nog eens gespeeld.

ikbenben

Legacy Member
Ondertussen ook alweer uitgespeeld maar op hard dan.
Heb nu alle trophies behalve die van treasures en relics :sop:

Scooter

Legacy Member
Idem. Ben gisteren bezig geweest met die treasures in het eerste level maar ik vind nummer 26 niet. Heel vreemd aangezien ik een filmpje op youtube heb gevolgd.

Goldrusher

Legacy Member
Nummer 26 ? Zo kunnen we je niet helpen hé.

Ik heb ze nu allemaal in het eerste level, en de laatste 2 heb ik moeten zoeken in de zee in't begin.

#25: naar de ingang van de grote rots kijken, je 180° omdraaien en dan is daar een rots/grot met zeewier voor de ingang; je moet rond die rots zwemmen en daar is nog een andere ingang

#26: opnieuw naar de ingang van de grote rots kijken en je nu 90° draaien, met de klok mee, naar rechts dus; blijven zwemmen tot je aan een nogal puntige rots komt en aan de achterkant is de ingang​

Scooter

Legacy Member
Was niet als schreeuw om hulp maar eerder een informatieve mededeling bedoeld :)

Hannibal

Legacy Member
Heeft er hier iemand een save game vlak voor het einde van Southern Mexico ?
Ben door bug die key kwijt geraakt die je nodig hebt om de switch volledig te maken zodat je deze kan gebruiken en zo uit de underground passage kan geraken.

Vrij irritant want ik ben best lang bezig geweest met dit level.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan