Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goldrusher zei:Woo, 2 trophies ineens voor het gooien van een granaat naar een handvol spinnen.![]()

Scooter zei:Ben maar terug opnieuw begonnen. Als je new game kiest worden alle schatten automatisch overgenomen van die autosave. Bijgevolg kon ik onmogelijk alle trophies halen.
ikbenben zei:Ik heb het ook voor.
Maar ik had toch nog niet alle schatten.Ik ga proberen van ze allemaal te vinden en hopen als ik de trophy voor alle schatten krijg dat de rest ook erbij komt.

Goldrusher zei:Uitgespeeld.
Mooie game. Niet zo erg "lang", maar van begin tot eind zijn het enorme locaties en sommige puzzels zijn niet simpel. Lengte zal dus verschillen van speler tot speler. Positief ook dat er geen boss battles zijn zoals in Legend. Wel veel beesten en monsters doorheen de gehele game.
Controls zijn nogal ouderwets en wonky, maar echt moeilijke sprongen zijn er maar zelden en in de hele game had ik maar twee keer echt moeilijkheden. Camera kun je niet 100% zelf controleren, wat soms irritant is, maar echt moeilijkheden met de puzzels / jumps heb je er niet door.
Wel een paar keer een guide moeten raadplegen voor die puzzels en geblokkeerde doorgangen.
Na het (nogal abrupte) einde unlock je een Treasure Hunt mode, waarbij je elk level afzonderlijk opnieuw kan laden, dit keer zonder vijanden en met alle puzzels al opgelost. Helaas zit je daar met een probleem voor een van de Swan Diver trophies... Je moet ergens vanaf springen dat er na je eerste playthrough niet meer is. Dat wordt - voor mij - dus de eerste twee levels nog eens écht herspelen.