Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
, owé als je viel
.
In feite is het net andersom,uncharted is meer een tomb raider/indiana jones-like gameLloyd zei:Kheb wel nog eens zin in een uncharted-like game![]()
.RaZoR be zei:vetvet
heb echt genoten van Legend & Anniversary. Deze gaat nog beter worden denk ik,
Ik hoop enkel dat em wel iets langer is dan Legend![]()



lekker geniepig ) en ik ook niet alle games in mijn bezit heb, wou ik eens vragen of er downloadbare filmpkes van de levels bestaan. Ik heb er al wat op youtube gevonden, maar die kan ik niet downloaden. De bedoeling is om eigenlijk de volledige games (+ Cutscenes!!) in een soort film te bekijken.
Spike zei:Naar aanleiding van de nieuwe Tomb Raider had ik eigenlijk graag al de vorige Tomb Raiders gespeeld...
Maar omdat ik nu niet zoveel tijd meer heb ivm met vroeger (TR1 op mijn oude pc spelen terwijl de ouders al aan het slapen warenlekker geniepig ) en ik ook niet alle games in mijn bezit heb, wou ik eens vragen of er downloadbare filmpkes van de levels bestaan. Ik heb er al wat op youtube gevonden, maar die kan ik niet downloaden. De bedoeling is om eigenlijk de volledige games (+ Cutscenes!!) in een soort film te bekijken.
Of dat dit mogelijk is, is natuurlijk een andere vraag
Maar alle kleine beetjes helpen.
Zijn dit trouwens alle games? :
Tomb Raider
Tomb Raider II + Golden mask
Tomb Raider III + The lost artifact
Tomb Raider : The last revelation + the times exclusive
Tomb Raider Chronicles
Tomb Raider the angel of darkness
Tomb Raider : Legend
Tomb Raider : Anniversary
Tomb Raider : Underworld
-> TR -> TR6 (The angel of darkness).

Goldrusher zei:Ik zou het houden bij
Tomb Raider
Tomb Raider II + Golden mask
Tomb Raider III + The lost artifact
Tomb Raider : Anniversary
De rest is crap.


Als een enorme film/cinematic fan is het nu wel tijd om nog eens in games te duiken, ( TR underworld, Far Cry 2,...) want blijkbaar met de next gen komen games (niet allemaal...) dicht bij een cinematisch realistisch gevoel. 

apriliars50 zei:De laatste die ik gespeeld heb is Legend. Moet ik Anniversary spelen om mee te kunnen in Underworld of is Underworld een vervolg op Legend (dacht ik ooit is gelezen te hebben)?
anniversary is een remake van de allereerste TRapriliars50 zei:De laatste die ik gespeeld heb is Legend. Moet ik Anniversary spelen om mee te kunnen in Underworld of is Underworld een vervolg op Legend (dacht ik ooit is gelezen te hebben)?

RaZoR be zei:Legend was ook goed!! (enkel kort)