Archief - Tomb Raider Underworld

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
Het spel komt pas uit op 22 november, 'k zou vóór die maand toch geen demo verwachten.

Oldskooler

Legacy Member
Heb ooit 1 en 2 gespeeld, toen verslaafd tot en met, daarna heeft tomb raider me nooit nog echt kunnen bekoren.

Ik denk toch dat ik voor deze ga gaan.

Toen kon ik met gemak 10 uur aan een stuk achter dat scherm hangen, en ergerlijke situaties blijven proberen. Ergens opklimmen en maar niet lukken, of uren zoeken :p.
Zeker den 1, met die save crystals :p, owé als je viel :p.

Getting so old :(


http://uk.youtube.com/watch?v=5x8kt2dQOSA

RaZoR be

Legacy Member
vetvet :)

heb echt genoten van Legend & Anniversary :). Deze gaat nog beter worden denk ik,
Ik hoop enkel dat em wel iets langer is dan Legend :D

ytsejam

Legacy Member
RaZoR be zei:
vetvet :)

heb echt genoten van Legend & Anniversary :). Deze gaat nog beter worden denk ik,
Ik hoop enkel dat em wel iets langer is dan Legend :D

Hehe idd, dat zou ideaal geweest zijn als huurgame, maarjah:p
Nuja, kzal zien wat de reacties zijn over de speelduur en dan zie ik wel, nieuw kopen of 2dehands:)
+ Uncharted duurt ook niet zo lang, maar als je gaat voor de trophies is het plots interessanter het nog 1 of meerdere keren uit te spelen. Hopelijk doen ze dus zoiets bij Underworld ook:)

Spike

Legacy Member
Naar aanleiding van de nieuwe Tomb Raider had ik eigenlijk graag al de vorige Tomb Raiders gespeeld...
Maar omdat ik nu niet zoveel tijd meer heb ivm met vroeger (TR1 op mijn oude pc spelen terwijl de ouders al aan het slapen waren :) lekker geniepig ) en ik ook niet alle games in mijn bezit heb, wou ik eens vragen of er downloadbare filmpkes van de levels bestaan. Ik heb er al wat op youtube gevonden, maar die kan ik niet downloaden. De bedoeling is om eigenlijk de volledige games (+ Cutscenes!!) in een soort film te bekijken.

Of dat dit mogelijk is, is natuurlijk een andere vraag :)
Maar alle kleine beetjes helpen.

Zijn dit trouwens alle games? :

Tomb Raider
Tomb Raider II + Golden mask
Tomb Raider III + The lost artifact
Tomb Raider : The last revelation + the times exclusive
Tomb Raider Chronicles
Tomb Raider the angel of darkness
Tomb Raider : Legend
Tomb Raider : Anniversary
Tomb Raider : Underworld

RaZoR be

Legacy Member
Spike zei:
Naar aanleiding van de nieuwe Tomb Raider had ik eigenlijk graag al de vorige Tomb Raiders gespeeld...
Maar omdat ik nu niet zoveel tijd meer heb ivm met vroeger (TR1 op mijn oude pc spelen terwijl de ouders al aan het slapen waren :) lekker geniepig ) en ik ook niet alle games in mijn bezit heb, wou ik eens vragen of er downloadbare filmpkes van de levels bestaan. Ik heb er al wat op youtube gevonden, maar die kan ik niet downloaden. De bedoeling is om eigenlijk de volledige games (+ Cutscenes!!) in een soort film te bekijken.

Of dat dit mogelijk is, is natuurlijk een andere vraag :)
Maar alle kleine beetjes helpen.

Zijn dit trouwens alle games? :

Tomb Raider
Tomb Raider II + Golden mask
Tomb Raider III + The lost artifact
Tomb Raider : The last revelation + the times exclusive
Tomb Raider Chronicles
Tomb Raider the angel of darkness
Tomb Raider : Legend
Tomb Raider : Anniversary
Tomb Raider : Underworld

yep...
maar koop anders the tomb raider collection, heb ik ook, kostte maar 10 euro :) -> TR -> TR6 (The angel of darkness).

Spike

Legacy Member
Bedankt, dat is een optie :)
Alhoewel ik mij vooral moet concentreren op mijn studies :)
Ik ben nu de cutscenes van youtube aan het downloaden via zo converters... En van de meeste levels vind ik ook wel een walkthrough.

En damn, zelfs de laatste (anniversary) heeft niet zo ferme graphics. Hebben ze op 1 jaar tijd zoveel vooruitgang geboekt in de wereld der grafische speeltjes?

Goldrusher

Legacy Member
Ik zou het houden bij

Tomb Raider
Tomb Raider II + Golden mask
Tomb Raider III + The lost artifact
Tomb Raider : Anniversary

De rest is crap.

RaZoR be

Legacy Member
Goldrusher zei:
Ik zou het houden bij

Tomb Raider
Tomb Raider II + Golden mask
Tomb Raider III + The lost artifact
Tomb Raider : Anniversary

De rest is crap.

Legend was ook goed!! (enkel kort)

@Spike, bwa , niet echt, maar de Anniversary / legend engine was eigenlijk nog een ps2 engine. Enkel wat HDR en bloom en hogere textures voor pc & 360.

Underworld engine daarentegen is een 'Next Gen' engine, dus bedoelt voor de ps3/360. Daarom ziet het er beter uit :)

Marginal0

Legacy Member
Anniversary is toch gewoon de één, niet?

Anyhow, nooit een TR gespeeld buiten level één uit den 2, die ik uiteindelijk weggegeven heb aan iemand uit verveling. Vond er geen hol aan. Maar ben wel van plan deze es te spelen, gezien de graphics es deftig zijn, en je daadwerkelijk sfeer ondervindt van de locaties, wat bij de vorige toch een dikke fail was imo. :)

Spike

Legacy Member
Wel dat is perfect :) Als een enorme film/cinematic fan is het nu wel tijd om nog eens in games te duiken, ( TR underworld, Far Cry 2,...) want blijkbaar met de next gen komen games (niet allemaal...) dicht bij een cinematisch realistisch gevoel.

Alhoewel ik dat gevoel vroeger ook had bij TR1, voor men mini CRT scherm op nen enorm crappy stoel, met de graphics van toen....
Het zit hem in de inleving waarschijnlijk :)

Benieuwd wat het geeft op nen HD ready 32inch en PS3 met surround :)

apriliars50

Legacy Member
De laatste die ik gespeeld heb is Legend. Moet ik Anniversary spelen om mee te kunnen in Underworld of is Underworld een vervolg op Legend (dacht ik ooit is gelezen te hebben)?

RaZoR be

Legacy Member
apriliars50 zei:
De laatste die ik gespeeld heb is Legend. Moet ik Anniversary spelen om mee te kunnen in Underworld of is Underworld een vervolg op Legend (dacht ik ooit is gelezen te hebben)?

anniversary is remake van TR1 met Legend Engine.
Underworld is normaal het 'vervolg' op Legend

Xploziv

Legacy Member
apriliars50 zei:
De laatste die ik gespeeld heb is Legend. Moet ik Anniversary spelen om mee te kunnen in Underworld of is Underworld een vervolg op Legend (dacht ik ooit is gelezen te hebben)?
anniversary is een remake van de allereerste TR
je moet enkel Legend hebben gespeeld om Underworld te begrijpen
maar je weet nooit, ik meende Natla (TR1) gehoord te hebben in één van de trailers van TR: Underworld
dus het zou geen kwa kunnnen om ook Anniversary te spelen ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan