Archief - Tomb Raider Underworld

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Scooter

Legacy Member
Vandaag ook even gespeeld. Het is de eerste Tomb Raider die ik speel maar het is overduidelijk mijn genre. Controls waren wel even wennen maar wat een groter probleem vormt is de camera die vaak slecht gepositioneerd is. Toch gaat het mijn plezier niet vergallen.

FourFreak

Legacy Member
Scooter zei:
Vandaag ook even gespeeld. Het is de eerste Tomb Raider die ik speel maar het is overduidelijk mijn genre. Controls waren wel even wennen maar wat een groter probleem vormt is de camera die vaak slecht gepositioneerd is. Toch gaat het mijn plezier niet vergallen.

Ik vind het heel goed dat de puzzels weer heel belangrijk zijn. Net zoals de allereerste TR's.

FourFreak

Legacy Member
Zijn er al reviews van dit spel voorhanden??

Zou graag eens weten wat men erover schrijft.

split-second

Legacy Member
Is hij in België al te koop ?
Waar hebben jullie hem gevonden, in sommige winkels spreken ze van een release van 6januari :wtf:

FourFreak

Legacy Member
split-second zei:
Is hij in België al te koop ?
Waar hebben jullie hem gevonden, in sommige winkels spreken ze van een release van 6januari :wtf:

Hij is sinds 20/11 uit, ik ben hem in game mania gaan halen.

Scooter

Legacy Member
split-second zei:
Is hij in België al te koop ?
Waar hebben jullie hem gevonden, in sommige winkels spreken ze van een release van 6januari :wtf:
Dan hebben ze het hoogstwaarschijnlijk over de PS2 versie.

SpArkLeS

Legacy Member
Hopelijk zit het morgen eindelijk in de bus! Mijn voorbestelling en de post ggrrrr

Maar juist op tijd want kheb mirror's edge just uitgespeeld

W3sl3y

Legacy Member
ik zit ook nog altijd te wachten, is al sinds vorige donderdag verstuurd door mediadis. Maja ze geven er een gratis action figure bij.

AddictIII

Legacy Member
Wesley18 zei:
ik zit ook nog altijd te wachten, is al sinds vorige donderdag verstuurd door mediadis. Maja ze geven er een gratis action figure bij.

Mijn exemplaar werd woensdag verzonden, en vrijdag was het er al :), er zit idd een popje bij :D

SpArkLeS

Legacy Member
ik vind dat mediadis vertraagd is sinds ze via taxipost versturen

AddictIII

Legacy Member
Mja geen last van ik, altijd binnen de 2 dagen bij mij thuis. Sneller dan dat kan toch niet denk ik :p

SpArkLeS

Legacy Member
Vandaag ontvangen en ik moet zeggen dat die action figure nog wel tof is :p

Tom.Sancti

Legacy Member
euh, ik verkoop de xbox360 versie al voor 45eur, check console buy & sell

Rocknsad

Legacy Member
Zat vandaag ook in de bus:) helaas duurt het nog tot zondag eer ik kan gamen :'(

darkslave

Legacy Member
tis zalig :)
persoonlijk vinnek de camera zeer oké :) je moet hem zelf maar wat richten dan..
net de waterlevel uitgespeeld en begonnen aan de 2de :D

hoeveel lvl's zijn er ?

grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan