Archief - Tomb Raider Underworld

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RaZoR be

Legacy Member
zit ondertusen aan lvl 4. nog altijd echt vet, en redelijk lange levels eigenlijk :).

Nu snap ik ook wel waarom Crystal Dynamics Tomb Raider Anniversary heeft gemaakt, niet enkel omdat het de verjaardag was van zovveel jaar tomb raider, maar omdat Tomb Raider Underworld een vervolg is op Legend, en daarmee ook terug dingen uit Tomb raider 1 gebruikt. Door TR: Anniversary zit het allemaal vers in het geheugen :) (alee vers nu ook weer niet maar kom :))

Kiwi

Legacy Member
sele zei:
hoe is dit spel eigenlijk?anders bestel ik mij het op videogamesplus :p

Ik ben het op pc aan 't spelen, ik vind het een zeer goed spel. Het verhaal had beter gekund en de camera hangt me vaak de keel uit, maar het leveldesign is ongelooflijk knap! Als ge Legend goed vond dan gaat ge deze ook geslaagd vinden!

RaZoR be

Legacy Member
Kiwi zei:
Ik ben het op pc aan 't spelen, ik vind het een zeer goed spel. Het verhaal had beter gekund en de camera hangt me vaak de keel uit, maar het leveldesign is ongelooflijk knap! Als ge Legend goed vond dan gaat ge deze ook geslaagd vinden!

op consoles kunt ge wel makkelijk met camera draaien met je right stick. ik weet niet of dit op de pc versie kan?

maar lvldesign is echt vet. is gewoon heerlijk om overal op te kunnen klauteren enzo :). graphics vind ik ook top persoonlijk

darkslave

Legacy Member
²nd @ razor, kgebruik ook altijd men stick voor camera zo zit die nooit in de weg :)

RaZoR be

Legacy Member
idd bedien zeker veel men camera zelf, ook gewoon om te genieten van de omgevingen :D

darkslave

Legacy Member
das ook zeker een feit :d
ik kan et ook niet laten om tijdens et gamen eens te stoppen en wat rond te kijken naar die o zo zalige graphics, en geile lara natuurlijk ook niet vergeten :drool:

Furiax

Legacy Member
ik ben aant overwegen om het mij ook te kopen
kan iemand mij zeggen wat de speelduur ongeveer is ? (in hoeveel uur je het uitspeeld dus)
indien het maar een kort spel is wacht ik nog wel ff tot het in prijs zakt

Cookiebear

Legacy Member
het is redelijk kort dacht ik, iets rond 6 uur had ik gelezen in opm vorige maand denk ik, ik kan me ook vergissen.

Kiwi

Legacy Member
RaZoR be zei:
op consoles kunt ge wel makkelijk met camera draaien met je right stick. ik weet niet of dit op de pc versie kan?

Muis = right stick in de pc-versie zoals in elke 3rd person game op pc

Kiwi

Legacy Member
Xt[FCB];10988730 zei:
ik ben aant overwegen om het mij ook te kopen
kan iemand mij zeggen wat de speelduur ongeveer is ? (in hoeveel uur je het uitspeeld dus)
indien het maar een kort spel is wacht ik nog wel ff tot het in prijs zakt

Er zijn zes grote werelden en ge doet gemiddeld twee uur per wereld (tenzij ge speelt met walktrough maar dan is alle pret eraf). Ik heb nu zo'n negen uurtjes gespeeld en zit vrij vooraan in wereld vijf dus dit kan wel kloppen. Ge moogt dus rekenen op twaalf uur gameplay, zelfs meer als ge op zoek gaat naar alle secrets.

Koffe

Legacy Member
kheb et me nu ook aangekocht en kvind het wel een cool spel, maar de camera irriteerd mij echt super. voor de rest vind ik et wel goed :)

SpArkLeS

Legacy Member
Het was een leuk spel maar ik heb toch wel veel vast gezeten! Leve de walkthrough!

Moloch

Legacy Member
ook beginnen spelen op pc, is idd een goe spel :) wel met gamepad want blijkbaar gaan pijlkes nie (kweetet, geen zqsd, nog nooit gebruikt :p), graphics op tmax zien er vet uit, kweet weer wat te doen alsek mij verveel :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan