Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
darkslave zei:kzit vast![]()

.
(alee vers nu ook weer niet maar kom
)sele zei:hoe is dit spel eigenlijk?anders bestel ik mij het op videogamesplus![]()

sele zei:hoe is dit spel eigenlijk?anders bestel ik mij het op videogamesplus![]()
Kiwi zei:Ik ben het op pc aan 't spelen, ik vind het een zeer goed spel. Het verhaal had beter gekund en de camera hangt me vaak de keel uit, maar het leveldesign is ongelooflijk knap! Als ge Legend goed vond dan gaat ge deze ook geslaagd vinden!
. graphics vind ik ook top persoonlijkRaZoR be zei:op consoles kunt ge wel makkelijk met camera draaien met je right stick. ik weet niet of dit op de pc versie kan?
Xt[FCB];10988730 zei:ik ben aant overwegen om het mij ook te kopen
kan iemand mij zeggen wat de speelduur ongeveer is ? (in hoeveel uur je het uitspeeld dus)
indien het maar een kort spel is wacht ik nog wel ff tot het in prijs zakt
jaja... de "vormgevingen" zekerRaZoR be zei:idd bedien zeker veel men camera zelf, ook gewoon om te genieten van de omgevingen![]()
