Archief - Tomb Raider Underworld

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moloch

Legacy Member
net uitgespeeld op pc, was echt de max, lara zag er weer zeer goe uit, omgevingen/cinematics ook, twas nie echt moeilijk, soms deed de cam/handling ambetant maar al bij al een zeer goe spel 8.5/10

Teknohol1c

Legacy Member
pffff zit vast, allicht door ne glitch...

In die level waar je da boedhabeeld zijn 2 armen moet laten zakken voor die lenzen te plaatsen, eens da gebeurd is, ga er ne doorgang open onder da beeld. Als ik me ni vergis moest je toen met je winch een beeld van zijn sokkel trekken waardoor het een put open maakt. hierin moet je dus naar beneden...
Nu het probleem is, als je daar beneden aan die doorgang staat zijn er achter u ook gangen (links en rechts) met trappen naar beneden die op hetzelfde uitkomen... Ik had dus eerst da gat opengemaakt en dan toch terug gegaan naar die gangen... Nu, da's ni de bedoeling da je daarin gaat want dan kom je ineens bij een stuk waar je al geweest bent en mag je dus een heel deel (vo niks) opnieuw doen.
Goed, kheb da gedaan, kom dus terug aan da stuk onder da boedhabeeld. nu die put is weer bedekt, ma kan da kleine beeld ni meer van zijn sokkel trekken om opnieuw te openen omdat da beeld er ni meer staat...

pfff echt klote en heb geen tussensave gemaakt waardoor ik nu dus vastzit... niemand die ne save heeft van rond da stuk? anders moet ik helemaal opnieuw beginnen...

*edit* never mind, ben er op een eigen manier geraakt. Gewoon in de put gesprongen vanaf de kant waar da beeld die je van zijn sokkel moet trekken staat. ineens zie je vierkantje verschijnen voor u grappelhook. na enkele keren proberen ist me gelukt die grappel te gebruiken. :lol:

Jonas89

Legacy Member
Binnenkort komt er een patch (update) uit met Trophies voor Underworld. Weet iemand de juiste datum ??
Want ik wacht op de trophies om hem te kopen...

Maximum Destruc

Legacy Member
Zou ook wel dom zijn. Dat ze dat dan meteen aan iedereen geven.

CryTeX

Legacy Member
Ben nu effe terug aan het doordoen wegens veel tijd (dop).
Kmoet zeggen leveldesign is echt sweet, en zoeken moet ge nu ook veel doen.
Tomb raider is back^^.

Jonas89

Legacy Member
Trophy patch voor Tomb Raider: Underworld onderweg

Nieuws | 13 februari 2009 - Een Trophy patch is in ontwikkeling voor het recent uitgebrachte Tomb Raider: Underworld. Dit wist Community manager Keir Edmonds van Eidos te vertellen via de Tomb Raider forums. Veel PS3 gamers vroegen naar Trophy ondersteuning, wat het team achter de game - Crystal Dynamics - heeft doen besluiten hier aandacht aan te besteden. Ze hebben zich al enige tijd erin verdiept en willen deze feature graag alsnog toevoegen.

Of de patch nog meer veranderingen in het spel aanbrengt is niet bekend. Ook een exacte releasedatum ontbreekt nog. Tomb Raider: Underworld ligt sinds november vorig jaar in de winkels voor de PlayStation 3, Xbox 360, PC, Wii, DS en PlayStation 2.

abronsius

Legacy Member
Op deze game zat ik niet echt te wachten, maar omdat ik het voor een appel en een ei kon kopen heb ik het toch aangeschaft. Mijn eerste indruk was er één van "been there, done that". De gfx waren er niet veel op voorruit gegaan, wat ik wel had gehoopt bij een next-gen game. De gameplay was hetzelfde en daar is zeker niets mis mee, want de Tomb Raider gameplay is ronduit subliem te noemen. De reden dan ook waarom ik de game niet aan de kant gooide. Na een paar uur spelen bleek dat de maps en de bijhorende puzzels de beste zijn die ik ooit al in een Tomb Raider heb gezien. Ik heb de game nog niet uit, maar vermoed dat ik toch al over de helft zit en moet toegeven, dit is een ijzersterke, supergoeie game. Ik hoop enkel dat de volgende wat mooiere gfx heeft, ik denk dan richting Assassin's Creed. Maar als het daardoor zou moeten inleveren aan de gameplay, dan liever niet. Dat zou me verbazen eigenlijk. In ieder geval Lara Croft is de ideale vrouw (in de ideale game) die meestal perfect naar mijn commando's luistert ... was real life maar zo :drool:

Teknohol1c

Legacy Member
grfix ni veel op vooruit gegaan?? Steek es de voorlaatste tomb raider op als je die liggen hebt :oink:
over de puzzels enzo deel ik je mening, daar ben ik ook aangenaam door verrast. Eigenlijk door het gehele spel :lol:

Jut die trophie-patch... kunnen ze daar nu echt es ni meteen mee afkomen? Kga het heus ni opnieuw uitspelen daarvoor ze...

RaZoR be

Legacy Member
abronsius zei:
Op deze game zat ik niet echt te wachten, maar omdat ik het voor een appel en een ei kon kopen heb ik het toch aangeschaft. Mijn eerste indruk was er één van "been there, done that". De gfx waren er niet veel op voorruit gegaan, wat ik wel had gehoopt bij een next-gen game. De gameplay was hetzelfde en daar is zeker niets mis mee, want de Tomb Raider gameplay is ronduit subliem te noemen. De reden dan ook waarom ik de game niet aan de kant gooide. Na een paar uur spelen bleek dat de maps en de bijhorende puzzels de beste zijn die ik ooit al in een Tomb Raider heb gezien. Ik heb de game nog niet uit, maar vermoed dat ik toch al over de helft zit en moet toegeven, dit is een ijzersterke, supergoeie game. Ik hoop enkel dat de volgende wat mooiere gfx heeft, ik denk dan richting Assassin's Creed. Maar als het daardoor zou moeten inleveren aan de gameplay, dan liever niet. Dat zou me verbazen eigenlijk. In ieder geval Lara Croft is de ideale vrouw (in de ideale game) die meestal perfect naar mijn commando's luistert ... was real life maar zo :drool:

Sommige lvls zijn idd niet echt geweldig , bv dat eerste lvl.
Maar Thailand & Mexico kunt ge toch echt wel genieten van de mooie omgeving hoor... dit was niet echt in de vorige games..

En idd, qua Lvl design is het spel echt af, Jammer dat veel mensen em niet willen proberen :(. (Hetzelfde geld ook voor MKvsDC. Gameplay geweldig, maar wegens andere redenen, willen de mensen het niet uitproberen)

Goldrusher

Legacy Member
'k Heb deze vorige week besteld.

Al sinds de eerste screenshots was ik benieuwd, maar de game was me de volle prijs niet meer waard na Eidos' fuck you richting de PS3 community. Geen demo, geen trophies, geen expansion packs (waaronder cut material van de eigenlijke game).
Ik zou het wel eens kopen na een price-drop ofzo... dus bij deze. In tussentijd toch wel veel positiefs gelezen, vooral het level design en de graphics (met dank aan onze noorderburen) schijnen de moeite te zijn.

Ik ben benieuwd. :)

Jonas89

Legacy Member
Goldrusher zei:
Geen demo, geen trophies, geen expansion packs (waaronder cut material van de eigenlijke game).

het blijft wachten op de trophie patch....aangekondigd, maar wanneer .... :p:unsure:

apriliars50

Legacy Member
Deze koop ik wel eens. Die trophy patch is goed nieuws en dus nog een reden om even te wachten :p

abronsius

Legacy Member
Zo dacht ik dus ook. Ik koop em wel eens en het deed zich nu voor dat ik em goedkoop op de kop kon tikken. Miljaar een vette game !!!

Ik had het allemaal graag 1080p gezien, detail-kritiek, I know.

abronsius

Legacy Member
Ik heb em uit. PRACHTIG !!! Echt een supergame. Weet je wat ik doe? Ik begin opnieuw. Iets wat ik normaal gezien nooit doe, een single player 2 keer spelen. Maar deze game zit zo goed in elkaar dat ik er zin in heb. De puzzels zijn echt zoooo knap. Het is als een gigantisch Ikea meubel in elkaar steken zonder plannetje, maar nog leuker :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan