Archief - Tomb Raider Underworld

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ytsejam

Legacy Member
Na al het lof heb ik hem ook eens besteld op play.com (zag hem staan aan 23.49, kon het moeilijk laten:D). Hopelijk komt die trophy patch vlug uit.

Goldrusher

Legacy Member
Zo te zien alweer uitverkocht...

Ik heb vorige week ~26 euro betaald bij Amazon.

Jonas89

Legacy Member
Goldrusher weet jij iets meer over de Trophies patch? Wanneer die uitkomt? Want t'is hier de laatste tijd zeer stil rond...

abronsius

Legacy Member
Ik heb mijnen Tomb Raider uitgeleend en heb er spijt van. Ik had niet verwacht dat een Tomb Raider me zo zou kunnen grijpen als deze.

apriliars50

Legacy Member
abronsius zei:
Ik heb mijnen Tomb Raider uitgeleend en heb er spijt van. Ik had niet verwacht dat een Tomb Raider me zo zou kunnen grijpen als deze.

Uitgeleend ... dan kunt ge hem toch gewoon terugvragen? :p

abronsius

Legacy Member
apriliars50 zei:
Uitgeleend ... dan kunt ge hem toch gewoon terugvragen? :p

Kweet ... maar heb beloofd dat ze hem mochten houden tot em uit was en een woord is een woord bij mij.
Maar bon, heb vernomen dat ze ver rond zijn ;)

ytsejam

Legacy Member
Alleh, met wat chance is de trophy patch ook al uit tegen dat je het terughebt dan;)

Vind het ook goed game. Ga hem waarschijnlijk ook wel nog eens herspelen eens die patch er is.

abronsius

Legacy Member
ytsejam zei:
Alleh, met wat chance is de trophy patch ook al uit tegen dat je het terughebt dan;)

Vind het ook goed game. Ga hem waarschijnlijk ook wel nog eens herspelen eens die patch er is.

Same here. Ik speel single players zelden twee keer, maar deze ga ik nog eens doen.

Goldrusher

Legacy Member
Trophies zullen nog wel enkele weken op zich laten wachten... :(

I've got an update. It's my favourite kind of update too, because it's a nice candid one.

So the bad news is the team is hard at work and implementation into the code is still in progress, this will be followed by testing and certification by SCE. The good news is once it’s in submission with SCE I think we’ll be in a better position to give you guys an idea of release date.

Eidos Forums - View Single Post - PS3 Trophy Support

GuNsHoTs

Legacy Member
En zijn de Trophies ernu al bij gepatched?

heb het spel gekocht via buy en sel, en zal 1 van de dagen in de bus liggen, anders wacht ik nog voor ik eraan begin :p

Mich

Legacy Member
GuNsHoTs zei:
En zijn de Trophies ernu al bij gepatched?

heb het spel gekocht via buy en sel, en zal 1 van de dagen in de bus liggen, anders wacht ik nog voor ik eraan begin :p

Voor zover ik weet moeten we nog steeds een paar weken wachten vooraleer de patch voorbij certificatie is.

ikbenben

Legacy Member
Pff,ik krijg soms toch echt 't schijt van dit spel :sad:
Die camera werkt op mijn zenuwen,Lara springt veel in de verkeerde richting terwijl ik effectief goed mik,....

Gavin

Legacy Member
Ik heb het spel nu ook maar twijfel of ik nog zou wachten voor die trophy patch.

Maar zoals het nu naar uitziet, lijtk die er niet echt snel te komen. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan