Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
soulreaper zei:damned, als ik dat eerder had geweten... En waarom hebben ze maar 1 server? 1090 man queue...![]()

Sasuke zei:Ik kan je niet vinden, ik zit nu op Velika, Arborea was uit de lucht.

yannick zei:Zijn er nergens streams up ofzo, zo eens willen zien hoe het eruit ziet
*EDIT*
Ik heb die 5 eur pre-order gedaan. Ik dacht why the hell not,maar nu heb ik hier geen mail van gekregen (het is wel van paypal afgegaan). Duurt dit even of krijg je hier geen gegevens van. Bij mijn account staat er ook nog niets.