Archief - TERA EU BETA TEST !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

soulreaper

Legacy Member
damned, als ik dat eerder had geweten... En waarom hebben ze maar 1 server? 1090 man queue... :(

EDIT:Server is offline gehaald?

Frankkie-W

Legacy Member
heb ook een 40 mins kunnen spelen zo zalig alles in het engels na een dag
koreaanse vesie te spelen

Timoca

Legacy Member
soulreaper zei:
damned, als ik dat eerder had geweten... En waarom hebben ze maar 1 server? 1090 man queue... :(

omdat het een test was of alles werkt, ni om ons te laten zien hoe het spel is.

Sasuke

Legacy Member
From 2 till 6 pm we'll have another special test. Read all about it right here: http://ow.ly/8Ww5p ~Raven

Nee he, net wanneer ik aan men vrouwtje heb beloofd om mee te gaan shoppen. Agh ja..

Norzan.

Legacy Member
ze brengen die account page maar niet online dus kan code niet ingeven en downloaden maar ondertussen wel lekker testen houden :(

edit: nvm het is gelukt via de launcher :D downloading

soulreaper

Legacy Member
Heb het spel eens getest als archer. Toch niet helemaal mijn ding...Als je de totaal gesproken quests van SW:TOR gewoon bent geworden is iedere x dezelfde zinnen te horen door de questgivers in TERA een major bummer. Ook de controls laten te wensen over, en vandaag is er serieus wat lag ingame.

W00t

Legacy Member
Test stopt niet om 18uur !!! Ze gaan test nog langer laten doorgaan, dus zeker nog proberen te connecten !!

whisper me ingame: /w Ninelives

cheers ;)

Sasuke

Legacy Member
Ik kan je niet vinden, ik zit nu op Velika, Arborea was uit de lucht.

W00t

Legacy Member
Sasuke zei:
Ik kan je niet vinden, ik zit nu op Velika, Arborea was uit de lucht.

Jah kzit op Arborea.. jammer, want kzocht paar mensen voor laatste story quest te completen..

yannick

Legacy Member
Zijn er nergens streams up ofzo, zo eens willen zien hoe het eruit ziet :p

*EDIT*
Ik heb die 5 eur pre-order gedaan. Ik dacht why the hell not,maar nu heb ik hier geen mail van gekregen (het is wel van paypal afgegaan). Duurt dit even of krijg je hier geen gegevens van. Bij mijn account staat er ook nog niets.

t511413

Legacy Member
`denk dat je pas acces gaat krijgen bij de cbt dan want nu is het semi sneakpeak?

Norzan.

Legacy Member
spel bevalt me wel momenteel zeer mooi uitgewerkt en goed systeem
enkel de setting en races spreken me momenteel nog niet echt aan

nekyn

Legacy Member
yannick zei:
Zijn er nergens streams up ofzo, zo eens willen zien hoe het eruit ziet :p

*EDIT*
Ik heb die 5 eur pre-order gedaan. Ik dacht why the hell not,maar nu heb ik hier geen mail van gekregen (het is wel van paypal afgegaan). Duurt dit even of krijg je hier geen gegevens van. Bij mijn account staat er ook nog niets.

Duurt eventjes eer ge die mail krijgt met uw code. Met een stream gaat ge niet zien hoe mooi het spel is, tenminste als ge het op max graphics kunt draaie maar als ge wat gameplay wilt zien op twitch.tv is er altijd wel iemand aan het spele zelfs als er geen beta events zijn zijn er altijd wel een paar die de koreanse versie spele.

Edit: en hij zou ook acces moete krijge, ik heb juist tog kunne spele.

Boze_Poes

Legacy Member
Al meer dan 8 uur loopt de test :o
Go go sneak peek dit weekend?

t511413

Legacy Member
wel spijtig dat er veel ongewenste rond lopen atm
trash talkers bha

devilution.be

Legacy Member
De gameplay zit wel goed in dit game. Al vraag ik me af of er class balance is in pvp.

Die warrior is zo snel en dealt veel dmg, waar zo nen berserker keitraag is, niet kan dodgen etc...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan