Archief - TERA EU BETA TEST !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

soulreaper

Legacy Member
Levicious zei:
Momenteel met zware kater en kwil gewoon spelen en chillen.
Godverdomme maat wat belachelijken boel hier :(

Edit: geen idee of iemand deze vid al heeft gezien :

own3D.tv - TERA - Korean Open Beta Trailer - tera


En nog een vraagske, ge moet toch zelf aimen bij tera of niet?
Maar hebde dan geen enorm voordeel als je kleine char neemt ?

En dan zeggen ze nog dat SW:TOR nice gfx heeft....

Timoca

Legacy Member
Levicious zei:
En nog een vraagske, ge moet toch zelf aimen bij tera of niet?
Maar hebde dan geen enorm voordeel als je kleine char neemt ?

Ja, maar er zijn ook heel veel AOE abilities.
Ge zult ni onoverwinnelijk zijn mee een klein character.

en ook als ik als berserker mee mijn massas grote axe is ne keer rondzwier dan raak ik al heel veel ^^

Sasuke

Legacy Member
The sneak peek event planned for this weekend unfortunately has had to be cancelled. As we currently cannot foresee when we will be able to guarantee a smooth running of the event, there is no new date as of yet. We're working closely with the TERA developers at Bluehole to fix the remaining issues.

The cancellation was not due to load problems caused by the large number of potential players. Player numbers would have given us a look into possible issues within the scope of a stress test. Due to unforeseen reasons, problems arose already during the entry into the game world.

As soon as we have new information regarding a rescheduled event planning and once all technical issues have been resolved we will inform you on Home - Tera Europe, in the forum and via the usual social media channels.

We apologize for the cancellation of the event and assure you that we are doing our utmost to provide all players access to TERA as soon as possible. We thank all TERA fans for their patience and understanding and hope to have positive news for you very soon.

Timoca

Legacy Member
Sasuke zei:
Voor €24,99 een Koreaanse Tera account, met veel Engelstalige erop (NA/EU). Misschien toch eens overwegen om het uit te proberen tot aan de EU release :P.

K Tera stream en hulp: hi11zone777

is er al een nieuwe english patch?

lieu10ant

Legacy Member
ik speel alvast niet op de europese servers...

1) het gedrocht dat men frogster noemt
2) teveel spanjaarden/russen/slovaken/fransen die geen woord engels kunnen en uiteraard gewoon nutteloze mensen zijn

dan speel ik liever met een iets hogere ping op de Amerikaanse servers, maar dan hebde wel een volledig engelstalige playerbase en zonder diejen kutfrogster :)

V1nce

Legacy Member
lieu10ant zei:
ik speel alvast niet op de europese servers...

1) het gedrocht dat men frogster noemt
2) teveel spanjaarden/russen/slovaken/fransen die geen woord engels kunnen en uiteraard gewoon nutteloze mensen zijn

dan speel ik liever met een iets hogere ping op de Amerikaanse servers, maar dan hebde wel een volledig engelstalige playerbase en zonder diejen kutfrogster :)

Wie zijn de devs in amerika dan?
Zelfde release date?

Timoca

Legacy Member
da wilde echt ni doen :p
heb ik op everquest2 nen tijd gedaan, werd er ambetant van, voortdurend da gezaag over politiek en religie. Die mensen zijn al even erg als die spanjaarden en russen etc..

Ben na een paar weken terug naar de Europese servers overgeschakeld. Als atheïst en met een Europese denkwijze qua politiek is da daar gewoon ni te doen.

En kan frogster daar eigelijk wel iets aan doen? Het spel is toch ni door hen vertaald een aangepast, zij krijgen toch maar gewoon de serverfiles etc.. en mogen de servers hosten en wa reclame maken etc.. (ik kan fout zijn)

lieu10ant

Legacy Member
tja als ze nog niet eens de instellingen van de serverfiles (wa nie zo'n werk kan zijn) deftig kunnen aanpassen aan hun servers, wa zegt da dan over hen?
en da over die religie en politiek...ik had daar geen last van hoor toen ik L2 op amerikaanse servers speelde, mss zat ge in een slechte clan? ge kiest uiteindelijk nog altijd zelf met wie ge speelt

Timoca

Legacy Member
lieu10ant zei:
tja als ze nog niet eens de instellingen van de serverfiles (wa nie zo'n werk kan zijn) deftig kunnen aanpassen aan hun servers, wa zegt da dan over hen?
en da over die religie en politiek...ik had daar geen last van hoor toen ik L2 op amerikaanse servers speelde, mss zat ge in een slechte clan? ge kiest uiteindelijk nog altijd zelf met wie ge speelt

nee da was de global server chat :p

mjah ligd de fout wel bij hun?
We're working closely with the TERA developers at Bluehole to fix the remaining issues.
Is toch een Bluehole studios fout, niet?

Boze_Poes

Legacy Member
lieu10ant zei:
ik speel alvast niet op de europese servers...

1) het gedrocht dat men frogster noemt
2) teveel spanjaarden/russen/slovaken/fransen die geen woord engels kunnen en uiteraard gewoon nutteloze mensen zijn

dan speel ik liever met een iets hogere ping op de Amerikaanse servers, maar dan hebde wel een volledig engelstalige playerbase en zonder diejen kutfrogster :)

Hello everyone,

We would like to communicate our position on this matter. Those residing in Russia, or a former Commonwealth Independent State, will unfortunately be unable to access Frogster servers in Europe for legal reasons. We apologise for the inconvenience, especially to those who were looking forward to playing the game. Thanks to those who have taken the time to provide feedback, it is with great regret that this measure has been taken.

Regards,
Anna

The Commonwealth includes : Azerbaijan, Armenia, Kazakhstan, Byelorussia, Kyrgyzstan, Moldova, Russia, Tajikistan and Ukraine. Regarding Middle East, Africa and Asia, those territories are not blocked at this stage but this is subject to change. Thank you for your understanding.



Brazilianen zijn even erg als "onze" Russen :) En die worden blijkbaar niet geblokt.

lieu10ant

Legacy Member
Boze_Poes zei:
Hello everyone,

We would like to communicate our position on this matter. Those residing in Russia, or a former Commonwealth Independent State, will unfortunately be unable to access Frogster servers in Europe for legal reasons. We apologise for the inconvenience, especially to those who were looking forward to playing the game. Thanks to those who have taken the time to provide feedback, it is with great regret that this measure has been taken.

Regards,
Anna

The Commonwealth includes : Azerbaijan, Armenia, Kazakhstan, Byelorussia, Kyrgyzstan, Moldova, Russia, Tajikistan and Ukraine. Regarding Middle East, Africa and Asia, those territories are not blocked at this stage but this is subject to change. Thank you for your understanding.



Brazilianen zijn even erg als "onze" Russen :) En die worden blijkbaar niet geblokt.

met het verschil dat BR's amper betalende mmo's spelen en enkel op privates spelen. (kijk maar naar de gigantische influx van beaners toen L2 f2p ging)

ravoc

Legacy Member
Ik kan Frogster nu al slechte cijfers zien halen en de euro servers zien migreren naar de NA servers.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan