Levicious
Legacy Member
Momenteel met zware kater en kwil gewoon spelen en chillen.
Godverdomme maat wat belachelijken boel hier
Edit: geen idee of iemand deze vid al heeft gezien :
http://www.own3d.tv/video/54026/TERA_-_Korean_Open_Beta_Trailer
En nog een vraagske, ge moet toch zelf aimen bij tera of niet?
Maar hebde dan geen enorm voordeel als je kleine char neemt ?
Godverdomme maat wat belachelijken boel hier

Edit: geen idee of iemand deze vid al heeft gezien :
http://www.own3d.tv/video/54026/TERA_-_Korean_Open_Beta_Trailer
En nog een vraagske, ge moet toch zelf aimen bij tera of niet?
Maar hebde dan geen enorm voordeel als je kleine char neemt ?

.