Archief - TERA EU BETA TEST !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MarsH

Legacy Member
Mij spreekt het absoluut aan, de movement, gameplay en graphics zijn geweldig. Mobs wa easy maar daar komt zeker verandering in.

Ik twijfel nog sterk aan m'n class! Normaal gezien zou ik Priest zeggen omdat ik graag snel een groep vind ma als dungeons niet echt noodzakelijk zijn om vlot te levelen dan toch liever een DD ^^

Timoca

Legacy Member
MarsH zei:
Mij spreekt het absoluut aan, de movement, gameplay en graphics zijn geweldig. Mobs wa easy maar daar komt zeker verandering in.

Ik twijfel nog sterk aan m'n class! Normaal gezien zou ik Priest zeggen omdat ik graag snel een groep vind ma als dungeons niet echt noodzakelijk zijn om vlot te levelen dan toch liever een DD ^^

dan nog zijn priests enorm veel nodig aangezien er bergen group quests zijn in dit spel :p

Sasuke

Legacy Member
544Teraa.jpg


Easy healing, baas target mij wel de heletijd maja. Teleport ff een bal droppen. En ff shouten, for heals eat mine balls!! En af en toe een target lock heal.

Granaatappel

Legacy Member
ziet er goed uit!
is het alleen nie onhandig dat de mensen die ballen moeten oppaken? die liggen ook best ver van ze vandaan

Timoca

Legacy Member
Granaatappel zei:
ziet er goed uit!
is het alleen nie onhandig dat de mensen die ballen moeten oppaken? die liggen ook best ver van ze vandaan

daarom da sommige mensen priests verkiezen, die droppen geen ballen.

Granaatappel

Legacy Member
t zou praktischer zijn als die ballen zouden spawnen waar je je crosshair op richt, dan kunde die ballen tenminste goed plaatsen, nu moet je eigenlijk dicht bij de boss komen, dan van die bollen droppen en dan terug blinken

Jack The Ripper

Legacy Member
Dat klikt als een Rift offrip die Rifts. Ook dat auto Party gedoe komt allemaal uit Rift.

Sasuke

Legacy Member
Timoca zei:
daarom da sommige mensen priests verkiezen, die droppen geen ballen.

Onzin, zonder ballen kan de mystic ook healen. Het is alleen handig voor als de mystic cc is etc. De aura's en de buffs en dan natuurlijk de mana die het geeft aan de hele groep o.a. door "Aura of the Tenacious" An aura emanates from you, restoring mana to your nearby group members.

Baas jumps op me, knockdown, party members moeten toch naar mijn spot lopen omdat de baas daar nu is, en onderweg pakken ze ff wat ballen.

yannick

Legacy Member
Jaaa, voor de healen hebde ballen nodig :p. Anyway, is het maintenance momenteel, want geraak niet op de account page.

tb-303

Legacy Member
yannick zei:
Jaaa, voor de healen hebde ballen nodig :p. Anyway, is het maintenance momenteel, want geraak niet op de account page.

aha is beta nog steeds lopende? Dacht dat het maar tot deze morgen was dit beta weekend.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan