Archief - TERA EU BETA TEST !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pubs

Legacy Member
Alle mensen die Tera willen proberen hier is uw kans he.

Ik speel nu al bijna een jaar op KR en het is echt fantastisch spel

gewoon proberen

Home

(p.s.: not supported for clickers)

Nickjeuh

Legacy Member
Ik herinner mij dit spel van toen TotalBiscuit zijn gigantische zotte camera gebruikte op Gamescom.
Gamescom Coverage : WTF is Tera Online? - YouTube

Graphics zijn zo mooi + dat combat system :drool:
Ik ga het zeker eens proberen.

+ I've seen the phrase "action combat" referred to a lot in TERA. What does "action combat" mean?

TERA's combat feels right. Where TERA really delivers is that the action is positional where players need to dodge, jump and make split-second decisions. The action is visceral and the enemies are quick and smart. Without skill, you can't be successful. TERA's action combat is very fluid which is one of the things that really makes it stand out.
source

Timoca

Legacy Member
ingeschreven, na een maand op de Koreaanse servers te hebben gespeeld begin het spel nu toch wel te missen :p

Unréalz

Legacy Member
thx, net gemaakt hoop dat ik erin mag ben al die easy mmorpg's beu

Timoca

Legacy Member
CroW zei:
peis datk te laat ben :/

nee da is enkel voor die 1000 keys die u de hele beta laten meedoen, ge kunt u nu ook nog inschrijven zoda ge de beta's appart kunt meedoen.

Æro

Legacy Member
Dit is tenminste een MMO waar ik naar uitkijk. Alle hypes sinds Aion heb ik mooi aan me voorbij laten gaan. Rift, Warhammer, Star Wars, Star Trek, Final Fantasy, ... neen dank u. Maar deze :drool:

Gentei

Legacy Member
Lijkt mij een beetje te veel op Aion, gfx zien er wel zeer nice uit...

Morf

Legacy Member
Æro zei:
Dit is tenminste een MMO waar ik naar uitkijk. Alle hypes sinds Aion heb ik mooi aan me voorbij laten gaan. Rift, Warhammer, Star Wars, Star Trek, Final Fantasy, ... neen dank u. Maar deze :drool:
Ookal heeft het een aim-system, het is en blijft een traditionele MMO zoals Aion, SWTOR, Rift, WoW...

Timoca

Legacy Member
Morf zei:
Ookal heeft het een aim-system, het is en blijft een traditionele MMO zoals Aion, SWTOR, Rift, WoW...

Jah het heeft de basis van een gewone mmo, heel westers zelfs, maar da aimen maakt net een berg verschil, alles word vele actievoller en moeilijker, als healer op nen grid kijken wiens health naar beneden gaat en dan op die naam duwen da gaat hier ni, ge moet voordurend lopen en naar de actie op uw scherm kijken indeplaats van naar nen balk of wa namen te kijken.
Da zorgt voor een geheel nieuwe game ervaring, iets wa ik zelfs bij dragon nest of vindictus ni had, die komen nog ni in de buurt.
Dit is de meest actievolle mmo die ik ooit gespeeld heb, en ge kunt die niet vergelijken met Aion of WoW ofzo.

Oh, en grafisch is deze ook het beste wa er momenteel op de markt is, animaties zijn super, prachtige textures. Guildwars2 is misschien beter op grafisch vlak maar buiten da kan ik niets opnoemen da er zo goed uitziet.

koetje07

Legacy Member
Timoca zei:
Jah het heeft de basis van een gewone mmo, heel westers zelfs, maar da aimen maakt net een berg verschil, alles word vele actievoller en moeilijker, als healer op nen grid kijken wiens health naar beneden gaat en dan op die naam duwen da gaat hier ni, ge moet voordurend lopen en naar de actie op uw scherm kijken indeplaats van naar nen balk of wa namen te kijken.
Da zorgt voor een geheel nieuwe game ervaring, iets wa ik zelfs bij dragon nest of vindictus ni had, die komen nog ni in de buurt.
Dit is de meest actievolle mmo die ik ooit gespeeld heb, en ge kunt die niet vergelijken met Aion of WoW ofzo.

Oh, en grafisch is deze ook het beste wa er momenteel op de markt is, animaties zijn super, prachtige textures. Guildwars2 is misschien beter op grafisch vlak maar buiten da kan ik niets opnoemen da er zo goed uitziet.

gw2 heeft betere art-style, en gebruikt de havoc-engine als ik me niet vergis. TERA gebruikt de alom bekende CryEngine.^^

Timoca

Legacy Member
koetje07 zei:
gw2 heeft betere art-style, en gebruikt de havoc-engine als ik me niet vergis. TERA gebruikt de alom bekende CryEngine.^^

Tera draait op de Unreal 3 engine, maar daar ken ik niks van, ik vergelijk gewoon mee wat ik zie :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan