Archief - TERA EU BETA TEST !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lieu10ant

Legacy Member
koetje07 zei:
gw2 heeft betere art-style, en gebruikt de havoc-engine als ik me niet vergis. TERA gebruikt de alom bekende CryEngine.^^

neeje jong TERA is gwn 10x beter, gw2 suckt voor dood
o mai god you r so noob

:ironic: :doh:



edit: en als ge nog iets zegt over TERA toek op a bakkes!!!

koetje07

Legacy Member
Timoca zei:
Tera draait op de Unreal 3 engine, maar daar ken ik niks van, ik vergelijk gewoon mee wat ik zie :)

oooooooops Ik had het verward met ArcheAge. xd my bad
neeje jong TERA is gwn 10x beter, gw2 suckt voor dood
o mai god you r so noob





edit: en als ge nog iets zegt over TERA toek op a bakkes!!!

Unsuccesful troll is unsuccesful.

CosMiced

Legacy Member
lieu10ant zei:
neeje jong TERA is gwn 10x beter, gw2 suckt voor dood
o mai god you r so noob

:ironic: :doh:



edit: en als ge nog iets zegt over TERA toek op a bakkes!!!

ga keer terug naar het forum van waar je kwam jij vieze vuile kleine troll van 2 posts

lieu10ant

Legacy Member
ik wou maar aantonen hoe kinderachtig discussies zijn à la: "ja maar gw2 heeft wel betere graphics, maar tera heeft betere art, maarja gw2 heeft betere gameplay, maarja tera heeft betere story" etc

L0k1-

Legacy Member
BubbaKush zei:
En wat gaat deze zo moeillijk maken tegenover de rest?

Ach is zo een typisch elitair trekje, ohh wee als iemand met nog een sociaal leven even ver geraakt als hen :lol:

Timoca

Legacy Member
L0k1- zei:
Ach is zo een typisch elitair trekje, ohh wee als iemand met nog een sociaal leven even ver geraakt als hen :lol:

Ma echt, Tera is effectief "moeilijker", ofjah ge moet er meer uw aandacht bij houden, achteruit in uw bureaustoel liggen terwijl ge een instance doet ga hier niet, alle heroic mobs zijn vele groter dan in andere mmo's (om het aimen dan toch iets minder moeilijk te maken) maar hebben daardoor ook een veel grotere radius waar ge schade krijgt en ze doen geen single-target attacks, alles wat in de buurt staat krijgt damage. ze zijn ook vele agressiever, als ge hier ni oplet mee wa ge doet wipe-te de group.
Maar da betekent ni da iemand mee een sociaal leven ni mee ga kunnen mee de rest, het is gewoon wennen en anders spelen.

ter voorbeeld:

TERA Gameplay: Level 20 Spider World Boss - YouTube
Deze tank class is de enige die een beetje stil kan staan.

Tera Online: Instance dungeon. Mystic - YouTube
Een dungeon as mystic (healer-summoner)

koetje07

Legacy Member
lieu10ant zei:
ik wou maar aantonen hoe kinderachtig discussies zijn à la: "ja maar gw2 heeft wel betere graphics, maar tera heeft betere art, maarja gw2 heeft betere gameplay, maarja tera heeft betere story" etc

Op wat slaat dat nu? Waarom zouden we geen games mogen vergelijken? Het is alleen door te vergelijken dat je kan beslissen welke game je wil spelen. Denk je dat topsites als IGN.com en Eurogamer dit niet doen?
Neem nu Modern Warfare 3 en Battlefield 3, er werd niet anders gedaan dan ze te beoordelen op gameplay,graphics,... ten opzichte van elkaar. En het is zo dat developers zien wat er beter kan aan hun games.
Het enigste kinderachtige is jouw ingesteldheid en je manier van typen.

Cell

Legacy Member
bah een spel van frogster ofwa?
geen zin om weer te moete betale om wa sneller vooruit te gaan >.>

thelordofpee

Legacy Member
Stop gewoon met zagen, ge moet wel iets hebben om te vergelijken anders kunde gewoon niet beoordelen.

Timoca

Legacy Member
Cell zei:
bah een spel van frogster ofwa?
geen zin om weer te moete betale om wa sneller vooruit te gaan >.>

in Europa mogen zij da uitgeven, maar blijft gewoon een pay to play model zoals de meeste pay to play mmo's.

lieu10ant

Legacy Member
tgaat dus een stealth release zijn...
ik hoop dat er tenminste wat veranderd is sinds ik in mei vorig jaar gespeeld heb op de koreaanse servers

Pubs

Legacy Member
Timoca zei:
Ma echt, Tera is effectief "moeilijker", ofjah ge moet er meer uw aandacht bij houden, achteruit in uw bureaustoel liggen terwijl ge een instance doet ga hier niet, alle heroic mobs zijn vele groter dan in andere mmo's (om het aimen dan toch iets minder moeilijk te maken) maar hebben daardoor ook een veel grotere radius waar ge schade krijgt en ze doen geen single-target attacks, alles wat in de buurt staat krijgt damage. ze zijn ook vele agressiever, als ge hier ni oplet mee wa ge doet wipe-te de group.
Maar da betekent ni da iemand mee een sociaal leven ni mee ga kunnen mee de rest, het is gewoon wennen en anders spelen.

ter voorbeeld:

TERA Gameplay: Level 20 Spider World Boss - YouTube
Deze tank class is de enige die een beetje stil kan staan.

Tera Online: Instance dungeon. Mystic - YouTube
Een dungeon as mystic (healer-summoner)

beetje higher level content:

http://www.youtube.com/watch?v=L1nb...xt=C339746bUDOEgsToPDskJikhlLZgAp-V6JefxLpp88

http://www.youtube.com/watch?v=RDSk...xt=C365c31fUDOEgsToPDskLckUbtGq7Lt80Ku1DJV3X3

Timoca

Legacy Member
lieu10ant zei:
tgaat dus een stealth release zijn...
ik hoop dat er tenminste wat veranderd is sinds ik in mei vorig jaar gespeeld heb op de koreaanse servers

jah blijkbaar zou er meer gedaan zijn dan enkel vertaald, hoop da het de moeite word. Ofjah, vond de Koreaanse versie ook wel leuk, voor zolang da die english patch werkte..

En wa bedoelde mee een stealth release? eerste keer da ik da hoor.

thelordofpee

Legacy Member
Een onaangekondigde release waar niemand iets van af weet, of toch een kleine release zonder al te veel gedoe.

Timoca

Legacy Member
thelordofpee zei:
Een onaangekondigde release waar niemand iets van af weet, of toch een kleine release zonder al te veel gedoe.

hmm, jah spijtig genoeg wel, heb het via die "nieuws melden" knop gemeld.
Maar ze zullen da wel ni belangerijk genoeg vinden..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan