Archief - TERA EU BETA TEST !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sneax

Legacy Member
shitty fantasy altijd :p wanneer maken ze iets meer in de 'sfeer' van eve-online maar dan wel niet met die gameplay maar meer de gameplay van een gewone mmorpg!!! tech-future is veel intressanter dan die fantasy shit! gelijk deus ex, das ook zo een zalige sfeer

VV@rl()rd

Legacy Member
sneax zei:
shitty fantasy altijd :p wanneer maken ze iets meer in de 'sfeer' van eve-online maar dan wel niet met die gameplay maar meer de gameplay van een gewone mmorpg!!! tech-future is veel intressanter dan die fantasy shit! gelijk deus ex, das ook zo een zalige sfeer

:drool::drool:

Hoop ik ook stiekem op, spijtig dat jumpgate evolution nergens meer te bespeuren is :(.

lieu10ant

Legacy Member
Timoca zei:
jah blijkbaar zou er meer gedaan zijn dan enkel vertaald, hoop da het de moeite word. Ofjah, vond de Koreaanse versie ook wel leuk, voor zolang da die english patch werkte..

En wa bedoelde mee een stealth release? eerste keer da ik da hoor.

toen ik speelde vorig jaar was er geen pvp systeem (of zoiets sucky waar ge moe betalen voor items om te kunnen pvpen, belachelijk)
het lvlen was ook veel te gemakkelijk en te snel, en geen endgame content.
maar qua PVE zat het zeker wel snor.

lieu10ant

Legacy Member
sneax zei:
shitty fantasy altijd :p wanneer maken ze iets meer in de 'sfeer' van eve-online maar dan wel niet met die gameplay maar meer de gameplay van een gewone mmorpg!!! tech-future is veel intressanter dan die fantasy shit! gelijk deus ex, das ook zo een zalige sfeer

da wil ik ook.
mijn droom MMO zou zijn: gwn unlimited space waarin ge kunt verkennen, echt op planeten kunnen landen, volledige steden uitbouwen
Infinity online dus, maar jammer genoeg is dat vaporware :(

Timoca

Legacy Member
cocabonca zei:
iemand een gedacht waneer ongeveer de beta van start gaat ?

Ik denk da niemand da weet voor de moment, maar zal wel nimeer zo lang duren als ze alles nog grondig willen testen voor de release, denk ik :)

W00t

Legacy Member
Komende week zouden ze email sturen naar de winnaars van de 1000 "open beta" keys. Hou je inbox dus in de gaten ;)

Benieuwd wanneer eerste OB doorgaat..

thelordofpee

Legacy Member
De béta wil ik wel spelen, maar ik wil geen 40 dollar per maand betalen voor deze game. (30 euro)

W00t

Legacy Member
thelordofpee zei:
De béta wil ik wel spelen, maar ik wil geen 40 dollar per maand betalen voor deze game. (30 euro)

lol da's enkel in Japan da t zoveel kost he.. alles in Japan is duur (Tokyo één van de of zelfs de duurste stad ter wereld?)

Denk dat prijzen hier normaal zullen zijn, aka 12-15 eur per maand.

soulreaper

Legacy Member
Volgens de canyourunit website is Tera Beta download 70Gb groot lmao

Timoca

Legacy Member
soulreaper zei:
Volgens de canyourunit website is Tera Beta download 70Gb groot lmao

lol, voor zover ik weet is die iets van een 21GB groot, of toch bij de release, zou raar zijn moest da nu meer dan 3 keer zoveel zijn :p

FragDAnvers

Legacy Member
Voila, net mailtje gehad dat ik geselecteerd ben voor de beta. ben eens benieuwd !

CoxM

Legacy Member
H3X4 zei:
Voila, net mailtje gehad dat ik geselecteerd ben voor de beta. ben eens benieuwd !

gz.

Ik jammer genoeg niets.

Verstuurd van mijn Nexus S met Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan