Archief - TERA EU BETA TEST !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sasuke

Legacy Member
Wie zijn er al lvl 8 of hoger? Dan kunnen we er namelijk al 1 maken.

SolidSB

Legacy Member
Heb net met een vriend tot lvl 11 gequest en gestopt aan Veleika(?). Prachtige stad imo. De crafting "huisjes" zijn op het eerste zicht exact gelijk aan dat van Aion. Het samen questen gaf me terug het leuke gevoel dat ik ervaarde toen we nog WoW speelden enkele jaren geleden. Top ! :applause:

W00t

Legacy Member
@Timoca: als je je ingame nick vermeld, kunnen we je invite geven voor de guild :)

Enigste jammere vind ik de beperkte PVP, als ik me niet vergis kan je enkel duels doen? Vanaf welk lvl kan je bv guild battles doen?

Granaatappel

Legacy Member
Heb de 5 euro preorder gedaan, moet nu wacxhten op men key, waar kan ik alvast de client downloaen?

Granaatappel

Legacy Member
De game staat er nog niet in my account want heb nog geen key ontvangen, dus mss iemand mirror?

Granaatappel

Legacy Member
t511413 zei:
werkt de link anders probeer ik op rapidshare te uppe

thx e hij werkt
edit: moe inloggen met actieve acc om te kunnen downloaden, zal dus nog ff moeten wachten tot ze die key sturen :(

weet iemand hoe lang da duurt??
er staat few hours maar mag hopen wa sneller

tb-303

Legacy Member
Granaatappel zei:
thx e hij werkt
edit: moe inloggen met actieve acc om te kunnen downloaden, zal dus nog ff moeten wachten tot ze die key sturen :(

weet iemand hoe lang da duurt??
er staat few hours maar mag hopen wa sneller

Enkele uren is enkele uren he man, djees you not gonna die! :D

Ik heb ge-pre ordered gisteren om 08:30am en had mijn key in emailbox om 11:20am, enkele uurtjes dus he!

MarsH

Legacy Member
tb-303 zei:
Enkele uren is enkele uren he man, djees you not gonna die! :D

Ik heb ge-pre ordered gisteren om 08:30am en had mijn key in emailbox om 11:20am, enkele uurtjes dus he!

Als je pre-order plaatst krijg je key waarmee je ook in beta kan? Snap niet goed wat je wil zeggen =o

V1nce

Legacy Member
juist de cap van 22 gehaald met sorc en de lvl 20 instance gedaan.
Goed spel, kdenk wel da ik het ga spele alleen is 3 maanden wachten nog veel te lang.

W00t

Legacy Member
V1nce zei:
juist de cap van 22 gehaald met sorc en de lvl 20 instance gedaan.
Goed spel, kdenk wel da ik het ga spele alleen is 3 maanden wachten nog veel te lang.

Gratz!

Btw, hoe vielen die instances mee? Boss in ene keer gekillt? Of ook wipe?

Is Guild vs Guild battles eigenlijk al mogelijk dit weekend..

Timoca

Legacy Member
fabanana zei:
@Timoca: als je je ingame nick vermeld, kunnen we je invite geven voor de guild :)

Enigste jammere vind ik de beperkte PVP, als ik me niet vergis kan je enkel duels doen? Vanaf welk lvl kan je bv guild battles doen?

ik zit al in de guild :p

enjah, van de pvp krijgen we ni veel te zien nu, normaal is er open world pvp (op de pvp servers) en battlegrounds enzo.

V1nce

Legacy Member
fabanana zei:
Gratz!

Btw, hoe vielen die instances mee? Boss in ene keer gekillt? Of ook wipe?

Is Guild vs Guild battles eigenlijk al mogelijk dit weekend..

was gemakkelijk van den eerste keer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan