Archief - TERA EU BETA TEST !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nariwari

Legacy Member
Yep.

Ook nieuwe info rond februari-patch van K-Tera. (Bron NeoGAF)

Speaking of. Brand new info on this month's patch for K-TERA.

Five new zones, level cap to 60, two new instances as well as hardmodes for many of the existing instance, several new BAMs, over ten new skills, complete rework of the Warrior class, reputation factions added, dozens of new armor sets, a third class of Crystal (green) that's slotted into jewelry, monster invasions/large scale PvE/public quests/world raids, area quests, gold devalue, complete rework of auction house (including the ability to list 50 items now), teleports between capital cities. By the way, this is the first of a multi-part patch. "Queen of Argon - Part 1"

En meer over warrior-changes:

7) Introduction of the Stack Point system for the Warrior class

- Similar the Rogue in WoW
- Points are stacked by using specific skills: Deadly Poison Strike, Dash Strike, Evasive Strike, Chase Strike, Guts Barrage (I have no idea how those skills are really called)
- Points are spent by using specific skills: Shock Shout, Wind Strike
- In case of skills causing status anomalies, the skill effect is amplified according to the number of skill points; The damage of damage dealing skills is amplified according to the number of skill points

Levicious

Legacy Member
Godverdomme kzie dit nu pas :( vergeten dat die tera vantweekend ging zijn ... nooo

V1nce

Legacy Member
slayer nu ook tot lvl 22 gedaan.
Ik verkies wel men sorcerer maar in pvp zijn die niet zo goed , zelf op hoge levels heb ik filmpjes gezien waar ze niet zo goed zijn.
Dus ik denk dat ik maar bij slayer zal blijven, berzeker wou ik ook nog wel maar die zijn zo traag en bijna al hun skills moeten opladen en snelheid betekend veel in dit spel, toch zeker in pvp.

sele

Legacy Member
ben ik eigenlijk nog op tijd als ik nu een pre order doe voor een beta of niet meer?

t511413

Legacy Member
sele zei:
ben ik eigenlijk nog op tijd als ik nu een pre order doe voor een beta of niet meer?

juist gepreorderd en op de pagina achter aankoop staat dat ik toegang krijg tot alle komende betas
dus ja

sele

Legacy Member
t511413 zei:
juist gepreorderd en op de pagina achter aankoop staat dat ik toegang krijg tot alle komende betas
dus ja

oke dan gaak pre orderen,kzal wel zien of ik da moment van den beta in het land ben of niet
mar vraag me nu af zijn die items daje krijgt bij collectors edition de moeite of niet?

t511413

Legacy Member
From what I heard from Deioth;

The lion mount is the fastest mount you can get.
And the Jewellery is the best attack speed you can get till level 58.

quote van ktera speler

maja de keuze is aan u he
of je het waard vind

https://twitter.com/#!/TERAonline/statuses/168447830598483970
JakeQ Jake
@TERAonline @TeraEurope are pre-order mounts and items account wide or one-time claim?
23 uur geleden
als antwoord op @JakeQ ↑

@TERAonline
TERA
"@JakeQ are pre-order mounts and items account wide or one-time claim?" Pre-order bonuses are account-wide and will apply to all characters.
even er bij zeggen, ik zelf vind pre order items die je krijgt van zelf sprekend account wide, maar blijkbaar is dat niet altijd
dus hier bij ook tonen dat tera zegt dat het account wide is

moet wel ff checken of dit eu ook is want ik zie dat het NA tera is

smoke2007

Legacy Member
tot lvl 22 gespeeld , met een 15-tal clan members. Vrij teleurgesteld, buiten het feit dat ze eindelijk tab targetting hebben weggegooid , blijft het meer van hetzelfde. Ik dacht dat het wel een mmo zou zijn die ik een maandje kon spelen, maar ben het al beu op 2 dagen.

Timoca

Legacy Member
smoke2007 zei:
tot lvl 22 gespeeld , met een 15-tal clan members. Vrij teleurgesteld, buiten het feit dat ze eindelijk tab targetting hebben weggegooid , blijft het meer van hetzelfde. Ik dacht dat het wel een mmo zou zijn die ik een maandje kon spelen, maar ben het al beu op 2 dagen.

Ze hadden die lvl cap beter op lvl 25 of iets hoger gezet.
Ofjah nu zie je eigenlijk niks van hoe het spel op hoger lvl is, bijna enkel singleplayer content nu, en da is iets wa je op hoger lvl bijlange ni zo vaak doet, alleen levelen dus.
Het waren net die groepen da mij zo'n "waw dit is awesome" -gevoel gaven.

Bella

Legacy Member
Kvind het een heel mooi spel ^^
Maar het spreekt me nog niet 100% aan
Kzal zien hoe het verder verloopt met de beta :3

Sasuke

Legacy Member
Ktera Queen of Argon Patch

Mystic - Spirit Totem | This totem will temporarily shield and recover party members HP over time.
Ziet er wel leuk uit voor men mystic!!

Edit:

1. Huge Scale PvE Content.
2. A Dark Rift Opens in High Level Areas.
3. Kill monsters to close the Rift.
4. Entering the Dark Rift area will automatically give you a reputation quest.
5. Auto Party System implemented for The Dark Rift - When you are near area you will be in a party/alliance.
6. Rewards are better based on the amount of players participating during event.
7. The Dark Rift requires 20 players to clear.
8. The Dark Rift has multiple phases, each phase has a special boss!
9. PvP Equipment can be purchased using reputation points from The Dark Rift. (This is a temporary thing until they finish renovating the arena/battlegrounds)

Riftss :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan