Archief - TERA EU BETA TEST !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Timoca

Legacy Member
devilution.be zei:
De gameplay zit wel goed in dit game. Al vraag ik me af of er class balance is in pvp.

Die warrior is zo snel en dealt veel dmg, waar zo nen berserker keitraag is, niet kan dodgen etc...

mjah, die kunnen alles zowat blocken.
ik denk ni da het is da elke class aan elke class gelijk is, maar er zal wel balance zijn zoda er ni 1 class is die alles pwn'd i guess. mjah spel is toch vooral gebaseerd op groep pvp denk ik.

VV@rl()rd

Legacy Member
Bwah ik ben niet helemaal overtuigd: De combat en de graphics zitten wel redelijk snor, maar het questen/grinden gebeurd op zo'n verouderde manier dat het niet leuk is. Campen om je item te kunnen looten van de grond (serieus waarom gebruiken ze zulke pickup quests constant in mmo's en als er dan nog eens niet genoeg spawns zijn kan zo'n quest makkelijk 30minuten duren.)

Ik heb ook tweetal duelkes gedaan en waarom kan ik met mijn lancer geen aanvallen blocken met mijn schild? Andere classes konden met gemak wegrollen wanneer ik probeer aan te vallen. Ik stel mij allezinds vragen over balance in dit game als core mechanics van classes niet werken in pvp.

Ik zal het een tweede poging geven met een andere class wanneer de servers terug op zijn voor ik beslis dit iets wordt om tijd in te investeren of niet.

yannick

Legacy Member
Ik heb nu nog altijd geen kloten gehoord van mijn aankoop van die mini. Ze konden op zijn minst ne mail sturen met, thank you for your purchase, your key will be sent asap of iets dergelijks...

Very strange :p

Logax

Legacy Member
yannick zei:
Ik heb nu nog altijd geen kloten gehoord van mijn aankoop van die mini. Ze konden op zijn minst ne mail sturen met, thank you for your purchase, your key will be sent asap of iets dergelijks...

Very strange :p

Ik heb dat 5 euro ding gisteren besteld en ik kreeg meteen een mail met bevestiging:

Hello,

Congratulations on pre-ordering TERA!

You will receive your code by email in the next few hours, which you will need to take advantage of your pre-order benefits.

Have fun playing TERA!

En ondertussen heb ik ook de mail met code ontvangen. Dus er is zeker iets misgegaan ergens bij u.

EDIT: Spamfolder al gechecked?

Frankkie-W

Legacy Member
op welke server gaan jullie dit weekend spelen in de sneak peek
ik zal op Arborea zitten onder de naam Frankkie

Sasuke

Legacy Member
tarting Friday, 10th of February 2012 we’ll run a special weekend play test. For this special test we’ll offer two servers. Both servers will open at 12:00 / 12 pm CET/GMT +1.

All previously created and played characters will be deleted before this test happens. This test is part of our functional test series. This test happens to ensure a proper launch of our CBT during the next weekend.

Both servers are expected to stay open until Monday morning. We’ll announce the end of the test with a short notice ahead on our official twitter channel for TERA Europe. Please be aware that due to the nature of this test it might end earlier than currently announced.

Everyone with a valid key (sneak peek, CBT, pre-order) is able to participate at this test.

Server: Arborea

Frankkie-W

Legacy Member
Hey,

the test will start at 13:00 / 1 pm CET/GMT+1, so one hour later than previously announced this morning.

Also the level cap wil be at 22 with one character per server. Those limits will increase during the different CBT sessions in the future.

Thanks

yannick

Legacy Member
Logax zei:
Ik heb dat 5 euro ding gisteren besteld en ik kreeg meteen een mail met bevestiging:



En ondertussen heb ik ook de mail met code ontvangen. Dus er is zeker iets misgegaan ergens bij u.

EDIT: Spamfolder al gechecked?

GVD he ze zijn mij hier weer in 't ZAK aan 't zetten he. Nu heb ik da voor ne tweede keer gedaan en weer NIKS. Kheb dan maar ne gepeperde mail gestuurd naar hun technical support...

*EDIT*
Ook ineens op paypal die vorige transactie gereport

*EDIT2*
Zucht, ze sturen die key blijkbaar op naar uw email van paypal, niet uw account email :s. Wilt dat nu juist lukken dat dieje email van paypal niet meer bestaat, zucht.

stfromhell

Legacy Member
Als iemand toevallig zou kunnen betalen voor mij via paypal (de 5 euro preorder), zou altijd leuk zijn. Dan krijg je 1 euro extra van mij. :D!

W00t

Legacy Member
Sasuke zei:
Is er een NL/BE guild tot aan maandag? Voor Arborea?

Geen idee, mss moete we gewoon zelf eentje make voor deez weekend :p

Vanaf welk lvl kan dat? Ik wil gerust wel bijdragen..

btw, mensen die interesse hebbe voor group dit weekend, feel free to whisper (server = arborea)

/w Ninelives

Sasuke

Legacy Member
The conditions for the creation of a guild are:

1. 3,000 Gold
2. You have to be in a group (min. 2 people)
3. Your character must be a minimum of level 8

W00t

Legacy Member
Sasuke zei:
The conditions for the creation of a guild are:

1. 3,000 Gold
2. You have to be in a group (min. 2 people)
3. Your character must be a minimum of level 8

Aight, kzen men char nu aant lvln, vanaf da 'k lvl 8 ben zal ik t hier posten. tenzij iemand mij voor is, maakt ni uit, post maar gewoon wie we dan kunne whisperen om te joinen ;)

btw, server = Arborea toch?

Nariwari

Legacy Member
fabanana zei:
Aight, kzen men char nu aant lvln, vanaf da 'k lvl 8 ben zal ik t hier posten. tenzij iemand mij voor is, maakt ni uit, post maar gewoon wie we dan kunne whisperen om te joinen ;)

btw, server = Arborea toch?

Yep. Ik zit dit WE ook ingame onder Zoro, Popori Sorc.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan