Timoca
Legacy Member
devilution.be zei:De gameplay zit wel goed in dit game. Al vraag ik me af of er class balance is in pvp.
Die warrior is zo snel en dealt veel dmg, waar zo nen berserker keitraag is, niet kan dodgen etc...
mjah, die kunnen alles zowat blocken.
ik denk ni da het is da elke class aan elke class gelijk is, maar er zal wel balance zijn zoda er ni 1 class is die alles pwn'd i guess. mjah spel is toch vooral gebaseerd op groep pvp denk ik.

. Wilt dat nu juist lukken dat dieje email van paypal niet meer bestaat, zucht.
!