Archief - TERA EU BETA TEST !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

t511413

Legacy Member
Sasuke zei:
Voor €24,99 een Koreaanse Tera account, met veel Engelstalige erop (NA/EU). Misschien toch eens overwegen om het uit te proberen tot aan de EU release :P.

K Tera stream en hulp: hi11zone777

denk dan toch dat je dat best met grp mensen doet want die gast word constant gekicked omdat em geen korean kan & is.

Sasuke

Legacy Member
t511413 zei:
denk dan toch dat je dat best met grp mensen doet want die gast word constant gekicked omdat em geen korean kan & is.

Idd, https://www.beyondgaming.be/archive/games-general.91/tera-korean-version.844450 hij gaat ook. Volgens mij hadden die gasten ook een "InstantMounts" guild gemaakt voor support ingame.

Ik zit nog te twijfelen, €24,99, En dan even 3 maanden Tera soort van testen hoe de action voelt etc. Of de betas testen. Majaa ik wil niet dezelfde fout maken als bij swtor. Betas waren leuk, ce gekocht voor €79,99 en nu heb ik erge spijt.

thelordofpee

Legacy Member
Ik zou eerst beta testen en kijken of da ge et echt wel leuk vind, ook als full game... Acja, beta's zijn altijd leuker :-)

Pubs

Legacy Member
Ik zou toch maar oppassen met op amerikaanse servers te spelen, lag speelt een enorm grote rol in dit spel and ge gaat da toch wel voelen

Nielskeuh

Legacy Member
Ik zit in instantmounts en die streamer (leader) wordt echt zelden uit een dungeon gekicked, het is allemaal zeer makkelijk te verstaan.

Het is echt een schitterende game IMO, ik ben al volledig verkocht :D

Die action based combat is echt top, spijtig dat ik wat hoge ping heb doordat ik daardoor soms te traag ne dodge kan casten, maar dat valt echt goed mee.

Hier ga ik mij zeker nog 3 maandjes mee kunnen bezig houden tot de EU uitkomt

lieu10ant

Legacy Member
Pubs zei:
Ik zou toch maar oppassen met op amerikaanse servers te spelen, lag speelt een enorm grote rol in dit spel and ge gaat da toch wel voelen

vind ge? op de koreaanse pings had ik nochtans nieveel last (behalve een kleine delay tussen een attack activeren en het moment waarop het werkelijk uitgevoerd wordt) en dat met wat, 500+ ping?

Sasuke

Legacy Member
teraaaaa.jpg


Men lvl 3 mystic :P

nekyn

Legacy Member
Kan er iemand in de EU account management? Zou men pre order code al wille ingeve maar ik krijg alleen een bericht dat de beta event naar volgende week is verschoven.

Timoca

Legacy Member
fabanana zei:
nice, speelde nu op Korean server? Zo ja, valt ping beetje mee? ook in PvP?

argh, ben nu super hard aan het twijfelen ofda ik ook ni even terug op de Koreaanse servers ga spelen, van de ping heb ik de vorige keer geen last gehad.
Maar zijn er nog genoeg engelstalige spelers? Ofjah de helt van de content is group content dus een guild heb ik wel nodig.
Net fibernetXL aangekocht, moet ik toch al nimeer op die irritante 100GB limiet letten.

t511413

Legacy Member
kom er ook mss bij der is nu een guild aan het vormen instant mounts en die is toch ferm aant groeien atm
maar eerste wachten op limiet reset heb reeds al de eu client gedownload

Timoca

Legacy Member
t511413 zei:
kom er ook mss bij der is nu een guild aan het vormen instant mounts en die is toch ferm aant groeien atm
maar eerste wachten op limiet reset heb reeds al de eu client gedownload

Waar vind ik die guild dan? Ofjah kan toch ni in de chat beginnen roepen naar andere Engelse spelers :p

Sasuke

Legacy Member
Die leader van de guild zit altijd op deze site. hi11zone777

Ik ben online op de namen, FairyTail, Dragnela of Orithia

Edit:
Pet wordt aangevallen door kerstmannentjes
terascreenshot201202070l.jpg

t511413

Legacy Member
troll is al ver een uur bezig en dan nog eens uur que ofzo xD
sadface

Pana

Legacy Member
Net een anderhalf uurke gespeeld en ik moet zeggen, het beviel me wel :-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan