Nielskeuh
Legacy Member
Voor wie er geen 3 maanden meer zou kunnen wachten kan je de Korean versie spelen, die is nu toch al een tijdje uit en binnekort komt er de eerste 20 man raid uit!
Er is een guide uit dat je uitlegt hou je het spel kan spelen op Korean servers.
Er is ondertussen dan ook een soort van English community server waar veel mensen opzitten die Engels praten.
Ik denk alvast dat ik het ga proberen, de ping zal wel wat hoog liggen maar voor PvE zal dat best meevallen en PvP kan je toch niet tot hoger level (50).
Stream om eens te bekijken (stream van Korean):
hi11zone777
Dit is de guide - totale prijs van 32$ met 1 maand subscription:
Go here
-http://www.newgameway.com/index.php?main_page=buyaccounts&gid=112
then here (this is the actual client to download)
http://geograman1.ge.funpic.de/[rutracker.org].t3339447.torrent
Graphics guide here
- Tera Options - Video | TeraPVP
Server:
Ik hoop dat het toegelaten is om al deze links en url's te posten, moest het niet zo zijn, sorry!!!
Er is een guide uit dat je uitlegt hou je het spel kan spelen op Korean servers.
Er is ondertussen dan ook een soort van English community server waar veel mensen opzitten die Engels praten.
Ik denk alvast dat ik het ga proberen, de ping zal wel wat hoog liggen maar voor PvE zal dat best meevallen en PvP kan je toch niet tot hoger level (50).
Stream om eens te bekijken (stream van Korean):
hi11zone777
Dit is de guide - totale prijs van 32$ met 1 maand subscription:
Go here
-http://www.newgameway.com/index.php?main_page=buyaccounts&gid=112
then here (this is the actual client to download)
http://geograman1.ge.funpic.de/[rutracker.org].t3339447.torrent
Graphics guide here
- Tera Options - Video | TeraPVP
Server:
Ik hoop dat het toegelaten is om al deze links en url's te posten, moest het niet zo zijn, sorry!!!
.
en nu zeker mee da die sneak peak gecanceld was waar iedereen zo naar uit keek