Archief - Tera Korean Version

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nielskeuh

Legacy Member
Voor wie er geen 3 maanden meer zou kunnen wachten kan je de Korean versie spelen, die is nu toch al een tijdje uit en binnekort komt er de eerste 20 man raid uit!

Er is een guide uit dat je uitlegt hou je het spel kan spelen op Korean servers.

Er is ondertussen dan ook een soort van English community server waar veel mensen opzitten die Engels praten.

Ik denk alvast dat ik het ga proberen, de ping zal wel wat hoog liggen maar voor PvE zal dat best meevallen en PvP kan je toch niet tot hoger level (50).

Stream om eens te bekijken (stream van Korean):

hi11zone777

Dit is de guide - totale prijs van 32$ met 1 maand subscription:


Go here
-http://www.newgameway.com/index.php?main_page=buyaccounts&gid=112

then here (this is the actual client to download)
http://geograman1.ge.funpic.de/[rutracker.org].t3339447.torrent

Graphics guide here
- Tera Options - Video | TeraPVP

Server:

x_Mzo_Z.png



Ik hoop dat het toegelaten is om al deze links en url's te posten, moest het niet zo zijn, sorry!!!

koetje07

Legacy Member
Jammer dat de enigste reden waarom we nog 3 maanden moeten wachten is dat het gewoon in het engels moet staan....

Nielskeuh

Legacy Member
Er gaan wat veranderingen zijn heb ik gehoord om het wat te "verwesteren".

Ik heb net het account gekocht en heb op mijn account kunnen inloggen enz. omdat die mannen kopen dan dat account voor u en zenden u de info op via e-mail.

Is er ook een guide bij voor je pass en e-mail enzo te veranderen en dat is goed gelukt :).

Nu nog de korean client volledig downloaden, updaten en hopen dat ik kan inloggen

t511413

Legacy Member
Nielskeuh zei:
Er gaan wat veranderingen zijn heb ik gehoord om het wat te "verwesteren".

Ik heb net het account gekocht en heb op mijn account kunnen inloggen enz. omdat die mannen kopen dan dat account voor u en zenden u de info op via e-mail.

Is er ook een guide bij voor je pass en e-mail enzo te veranderen en dat is goed gelukt :).

Nu nog de korean client volledig downloaden, updaten en hopen dat ik kan inloggen

en dit is dan een 30dagen account maar hoe kan je extenden voor nog 2 maanden tot eu uitkomt?

Sasuke

Legacy Member
You will also need to buy game time and your choices are from newgameway, who will ask you for your username and password and they will apply the timecard for you, or 3zoom who send you the card and you have to apply it yourself. There is a guide on how to apply it yourself on our forums, but the newgameway option is safe, as long as you change your password after they apply the timecard. There is a guide on how to change passwords on our site too

Timoca

Legacy Member
Quecera zei:
w8 hoor, ff snelcursus koreaans opzoeken :doh:

mjah ge kunt da ook spelen zonder die taal te kennen, er zijn zoveel kindertjes die WoW spelen zonder engels te kunnen.
Is gewoon minder leuk en veel moeilijker.
Met de english patch was het allemaal nog duidelijk en goed speelbaar, ma nu zonder da ik er iets van kan lezen spreekt dit mij ni zo aan.

Nielskeuh

Legacy Member
t511413 zei:
en dit is dan een 30dagen account maar hoe kan je extenden voor nog 2 maanden tot eu uitkomt?

Je kan op die site gametime kopen die zijn dan op je account bijstorten.

Zit nu ingame, wel nice behalve dan dak niets begrijp van die taal :)

Frankkie-W

Legacy Member
heb net een koreaans account gekocht ben nu client aan het downloaden
op welke sever spelen jullie of de meeste engelstaligen
is er toevallig ook geen nederlandse guild ?

Vimes

Legacy Member
Dit is al meer dan een jaar uit, waarom beginnen jullie nu Koreaanse accounts te kopen :doh: Terwijl Tera EU er binnen paar maandjes is...

Of is Frogster dan zo slecht?

Timoca

Legacy Member
Vimes zei:
Dit is al meer dan een jaar uit, waarom beginnen jullie nu Koreaanse accounts te kopen :doh: Terwijl Tera EU er binnen paar maandjes is...

Of is Frogster dan zo slecht?

mensen hebben geen geduld :p en nu zeker mee da die sneak peak gecanceld was waar iedereen zo naar uit keek :p

heb net een koreaans account gekocht ben nu client aan het downloaden
op welke server spelen jullie of de meeste engelstaligen
is er toevallig ook geen nederlandse guild ?

voor de server moete naar da prentje in de eerste post kijken, die tekentjes dus :p En er zijn geen nederlandse guilds daar ^^ enkel engelse voor zover ik weet.

Venn

Legacy Member
Ik heb ook een Koreaanse account besteld toen ik te horen kreeg dat dag 2 van de sneak peak geannuleerd werd. Heeft me 25 euro gekost voor een maand.
Geen geduld dus.
Tis wel wat zoeken. Lag valt heel goed mee. Gisterenavond zowat effe met elke class gespeeld.

Timoca

Legacy Member
ook net een account gekocht, nu da client nog downloaden en installeren :p

Frankkie-W

Legacy Member
heb je toegevoegd aan friends Dragnela
mijn ingame naam is Frankk level 6 warrior

Timoca

Legacy Member
hmm als ik op die grote gele knop duw in de patcher krijg ik een grijs kaderke mee wa Koreaanse tekst. spel wil ni starten :/

Timoca

Legacy Member
Frankkie-W zei:
heb je je wel aangemeld ?

was een letter vergeten in mijn username -.-
alles werkt nu

ingame ga ik Timako heten, over 10 minuutjes ben ik ingame.

Timeca nu, toch nog een andere class proberen :p

t511413

Legacy Member
bha krijg steeds soort error elke keer ik aan het patchen ben
\
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan