Archief - TERA EU BETA TEST !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Levicious

Legacy Member
Zijn er personen die zijn kunnen inloggen mss of echt niemand? :)

Medex

Legacy Member
Iemand die me de launcher kan doorsturen zodat ik al kan downloaden?

Ignis

Legacy Member
Medex zei:
Iemand die me de launcher kan doorsturen zodat ik al kan downloaden?

Free Online Storage & File Upload with FileServe

Weet wel niet of het nu (goed) gaat werken, zal afhangen waar de client gehost word.

Ook een interessant weetje voor iedereen, als de launcher geinstalleerd is functioneert ie een beetje als p2p, in de launcher options staat standaard iets aangevinkt, dat jou doet uploaden. Het is maar dat je het weet ;)

VV@rl()rd

Legacy Member
Beuuh kom net thuis van mijn werk, iemand update wanneer de servers beschikbaar komen? :\

Timoca

Legacy Member
VV@rl()rd zei:
Beuuh kom net thuis van mijn werk, iemand update wanneer de servers beschikbaar komen? :\

da weten ze zelf nog ni, best vind ik leuken op facebook en regelmatig nakijken.

smoke2007

Legacy Member
lol goed begin al ;p Maar als ik kijk naar die beta data is het toch maar een triestige zaak en amper de moeite. Mijn clan gaat tera tijdelijk spelen tot we het beu zijn, in afwachting van darkfall 2.0 release. Denk dat de zachtaardigsten van men clan tera toch wel 2 maand zullen volhouden. Ik en een 15tal anderen, waarschijnlijk maar 3 weken alvorens ik open world pvp met consequenties begin te missen.

Maar zolang ik het maar bekijk als een pure PvE multiplay game zal ik er wel wat plezier uit halen. Enige reden dat men clan Tera overwoog als tijdelijke game is doordat het niet Tab-targetted is, knap dat ze dat hebben durven laten valen, is toch 1 aanpassing die de goeie richting uitgaat, maar ik vrees dat het voor de rest nog wat te carebear is.

Ignis

Legacy Member
TERA Europe
We’re currently not able to tell you, when the existing problems can be solved. Therefore we cannot tell you a new start date for the sneak peek event. We continue to work on a solution as fast as possible. Of course we want to make up for the lost time, this includes additional time for our sneak peek testers.

As soon as we actually can announce a new launch date for the sneak peek, we’ll inform you right away.

Again, we’re sorry for the inconvenience caused and we continue to work on fixing the current issues as fast as possible.

Lol ;P

Timoca

Legacy Member
achjah ik ga slapen, morgen zal het allemaal wel werken.
Deze dag word toch vergoed, dus ik zie het probleem ni.

Ignis

Legacy Member
Timoca zei:
achjah ik ga slapen, morgen zal het allemaal wel werken.
Deze dag word toch vergoed, dus ik zie het probleem ni.

Gelijk ik dat laatste bericht interpreteer zal het morgen ook niks zijn ;P

soulreaper

Legacy Member
Zal voor volgend weekend zijn, zo maken ze de tijd tussen sneak peak en CBT1 korter...

Sasuke

Legacy Member
soulreaper zei:
Zal voor volgend weekend zijn, zo maken ze de tijd tussen sneak peak en CBT1 korter...

We'll try to have everything ready for the 2nd day at least, We'll inform you again tomorrow about the status.

Edit:

We'll update you if we have a new start time for the sneak peek event, like we mentioned yersterday. Until then, enjoy this cold day. ~Raven

W00t

Legacy Member
As soon as we have any new launch time for the sneak peek event, we'll inform you. We're still working on the problems! We planned to launch today at 15:00, if we can make it, we'll inform you and also if we have any other news. We'll add additional time and/or days to make up for the lost time and are again sorry for the lost time on Saturday!

W00t

Legacy Member
fabanana zei:
As soon as we have any new launch time for the sneak peek event, we'll inform you. We're still working on the problems! We planned to launch today at 15:00, if we can make it, we'll inform you and also if we have any other news. We'll add additional time and/or days to make up for the lost time and are again sorry for the lost time on Saturday!

Ze blijven dus gewoon hetzelfde herhalen.. enigste positieve is dat we zowieso extra tijd/dagen krijgen als compensatie..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan