Archief - TERA EU BETA TEST !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

W00t

Legacy Member
Nogmaals, als er mensen mee willen party'n, reply dan met uwe nick (en eventueel class)

Server wordt: Arborea

Mensen die meedoen:

-NegenLevens => Priest (ik zal deze nick nemen zodat we elkaar herkennen )
-Glitchdj
-Mystica => Mystic
-Pubs => Lancer
-Zoro => Sorc
-(Levi) ?

PS: helaas loopt hun launch helemaal int honderd, dus mss kan de eerste die binnengeraakt hier ergens posten (zodat we hem kunne whisperen) en mss zelfs al guildje maken?..

KiPpIe

Legacy Member
Is het bij jullie ook zo dat wanneer ge een server selecteert hij eerst niets doet, en de tweede keer dat ge probeert de client gewoon afsluit?
Zou willen weten of het iets serverside is, of dat mijn client half-corrupt is :p

Fabezel

Legacy Member
Error: 01010000
Ticket verification error


yupieeeeeeeeeeeeeeeeeeee

soulreaper

Legacy Member
KiPpIe zei:
Is het bij jullie ook zo dat wanneer ge een server selecteert hij eerst niets doet, en de tweede keer dat ge probeert de client gewoon afsluit?
Zou willen weten of het iets serverside is, of dat mijn client half-corrupt is :p

Idem hier.

Sasuke

Legacy Member
Eindelijk, ik kan weer inloggen. Nu hopen dat ik op de server kom.

Sasuke

Legacy Member
Nu krijg ik, Error: 01110001 General failure

Our IT is working on the current problems, if we have any ETA or update for you, when the servers will be available, we'll inform you. ~Raven

Ach ja,

t511413

Legacy Member
jup 2de enter geboot van game

Error: 01010000
Ticket verification error

Error: 01120000
JSON parse error

Nielskeuh

Legacy Member
Dat kon ge sowieso weten dat er verschillende bugs e.d gingen inzitten :)

soulreaper

Legacy Member
Nielskeuh zei:
Dat kon ge sowieso weten dat er verschillende bugs e.d gingen inzitten :)

Als ze een sneak peak al niet kunnen...Wat gaat dat dan geven als ze een Open Beta doen LOL.

Pubs

Legacy Member
Nog steeds niks -_-

ze hadden gewoon queue systeem moeten steken. tttt frogster hopelijk krijgen we paar uur meer in de plaats maar betwijfel het

MassiveD

Legacy Member
Pubs zei:
Nog steeds niks -_-

ze hadden gewoon queue systeem moeten steken. tttt frogster hopelijk krijgen we paar uur meer in de plaats maar betwijfel het

Zou wel zo nice zijn naar de testers toe.

W00t

Legacy Member
Geen idee of ze nog kloppen, maar als je je race kiest mss toch even kijken welke racial skills ze hebben..

Link

Pubs

Legacy Member
tis hier precies ook stil gevallen, hoeveel zijn er nog aant proberen?

t511413

Legacy Member
ikke van tijd tot tijd terwijl ik game en een live stream bekijk of die zelf ook in tera geraakt

zag juist op ne stream ne tera project 2 voice changer
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan