Archief - TERA EU BETA TEST !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

W00t

Legacy Member
Even samenvatten, ten laatste om 15u05 verzamelen we net buiten het eerste dorp
(uit dorp lopen en de weg volgen, wachten net voor de houte hangbrug)

Btw, het kan zijn dat je niemand ziet, dat betekent dat we in verschillende channels zitten. Misschien moeten we afspreken dat we allemaal in channel 1 gaan?

Server wordt: Arborea

Mensen die meedoen:

-NegenLevens => Priest (ik zal deze nick nemen zodat we elkaar herkennen :p )
-Glitchdj
-Mystica => Mystic
-Pubs => Lancer
-Zoro => Sorc
-(Levi) ?


ps: zou leuk zijn als we volgende classes nog hebben: CLERIC en SORC

W00t

Legacy Member
Pubs zei:
Is 3e server bijgekomen 99 - Castaan :o

Mij maakt t ni uit, we kunnen idd die nieuwe pakken en hopen op niet teveel volk en lag.. maar enkel als de rest akkoord gaat, want als ze dit bericht ni meer lezen ist bekke jammer :)

Voorlopig dus nog altijd Arborea, tenzij alle namen in vorige post alsnog anders reageren

Pubs

Legacy Member
fabanana zei:
Ok, kom je dan mee met ons in party? Kwestie dat we weten of we op jou moete wachte ;)

mja tlijkt erop dat half mn guild lancer gaat, dus waarom niet, 2 lancers is nogal dom :o

W00t

Legacy Member
Pubs zei:
mja tlijkt erop dat half mn guild lancer gaat, dus waarom niet, 2 lancers is nogal dom :o

jep, ik ga wss cleric pakke, want kpeinz da de rest wel DPS zal willen zijn..

dus gij zijt tank, ik heal, ik zou just nog graag iemand als SORC hebbe in onze party..

Nielskeuh

Legacy Member
Voor mij zal het pas morgen testen zijn of later, nog steeds aan het downloaden en gaat om één of andere reden echt niet vooruit atm...

100 kb/s LOL

Nariwari

Legacy Member
Ik wil eventueel wel sorcerer gaan. (Warrior probeer ik later dan wel.) :)

Zoro als nick, normaalgezien.

Sasuke

Legacy Member
Ja, ik stond toch al in je lijstje? Mystica, wss is die naam al bezet en wordt het Orithia

W00t

Legacy Member
Sasuke zei:
Ja, ik stond toch al in je lijstje? Mystica, wss is die naam al bezet en wordt het Orithia

mybad ;)

Als er nog mensen geinteresseerd zijn, feel free to whisper he!

Sasuke

Legacy Member
Ik weet dat het geen zin heeft, maar toch blijf ik enter server pressen :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan