W00t
Legacy Member
Even samenvatten, ten laatste om 15u05 verzamelen we net buiten het eerste dorp
(uit dorp lopen en de weg volgen, wachten net voor de houte hangbrug)
Btw, het kan zijn dat je niemand ziet, dat betekent dat we in verschillende channels zitten. Misschien moeten we afspreken dat we allemaal in channel 1 gaan?
Server wordt: Arborea
Mensen die meedoen:
-NegenLevens => Priest (ik zal deze nick nemen zodat we elkaar herkennen
)
-Glitchdj
-Mystica => Mystic
-Pubs => Lancer
-Zoro => Sorc
-(Levi) ?
ps: zou leuk zijn als we volgende classes nog hebben: CLERIC en SORC
(uit dorp lopen en de weg volgen, wachten net voor de houte hangbrug)
Btw, het kan zijn dat je niemand ziet, dat betekent dat we in verschillende channels zitten. Misschien moeten we afspreken dat we allemaal in channel 1 gaan?
Server wordt: Arborea
Mensen die meedoen:
-NegenLevens => Priest (ik zal deze nick nemen zodat we elkaar herkennen
)-Glitchdj
-Mystica => Mystic
-Pubs => Lancer
-Zoro => Sorc
-(Levi) ?
ps: zou leuk zijn als we volgende classes nog hebben: CLERIC en SORC


