Archief - TERA EU BETA TEST !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pana

Legacy Member
Iemand die nog een key overheeft? :-)

BTW die download, is dat 1 pakket?
Heb nog 16 gig download over en zou het door iemand anders willen laten downloaden :-)

Levicious

Legacy Member
Ignis zei:
Net nen preorder geplaatst, waarschijnlijk wel te laat voor de sneakpeak maar kan dan toch al uitkijken naar de beta phases ;)

Boze_Poes zei:
TERA Europe
Looking for more good news? Here we go! Everyone who has pre-ordered TERA and redeemed the key, will have access to the sneak peek event as well! ~Raven



Medex zei:
Moest ik nu pre orderen kan ik morgen meedoen met sneak peek?

AJOW sorry om het zo grof te zeggen maar zit er stront in u ogen? Kijk keer post boven u.
Het is JA


t511413 zei:
:o gisteren op uurtje binne gehaalt tegen 6mb/sec ofzo

Ja 2 uurtjes ofzo bij mij , ging lekker vlot. :) Staan 2 servers online maar als je ze aanklikt kan je niet inloggen. :scream:
Wachten tot moooooooooorgen :applause:

t511413

Legacy Member
:O der was een cinematic toen ik vandaag inlogde
maar sprong mid weg direct naar server list


Decade zei:
Iemand die nog een key overheeft? :-)

BTW die download, is dat 1 pakket?
Heb nog 16 gig download over en zou het door iemand anders willen laten downloaden :-)
is een launcher

Levicious

Legacy Member
t511413 zei:
:O der was een cinematic toen ik vandaag inlogde
maar sprong mid weg direct naar server list



is een launcher

Die Cinematic duur ook ni zo lang hoor.
Beetje teleurstellend :p

Was begin van verhaal en dan plots : "Ja en nu moet er een held tevoorschijn komen die alles terug gaat redden" POINK server list :p

alilsneaky

Legacy Member
GVD veronderstel niet dat er nog iemand een key overheeft zekers?

W00t

Legacy Member
Iemand zin om guild te maken met al de mensen van 9lives die ook in SneakPreview zitten?

Of gewoon allemaal zelfde server kiezen zoda we mss kunnen groupen..


Indien interesse, vul onderstaand aan:

-server:
-race:
-char name:

W00t

Legacy Member
Decade zei:
Arborea
Castanic/high elf, dunno eigenlijk.
Glitchdj

jah ik bedacht me just, begint elk race in hetzelfde startgebied of ni? Want als iedereen op zelfde plaats begint, dan kunne we gewoon zegge om 15u05 rechts van de spwn plaats ofzo.. ma als iedereen ergens anders spwnt dan wordt t nogal moeilijk :p

Levicious

Legacy Member
fabanana zei:
Iemand zin om guild te maken met al de mensen van 9lives die ook in SneakPreview zitten?

Of gewoon allemaal zelfde server kiezen zoda we mss kunnen groupen..


Indien interesse, vul onderstaand aan:

-server:
-race:
-char name:

fabanana zei:
jah ik bedacht me just, begint elk race in hetzelfde startgebied of ni? Want als iedereen op zelfde plaats begint, dan kunne we gewoon zegge om 15u05 rechts van de spwn plaats ofzo.. ma als iedereen ergens anders spwnt dan wordt t nogal moeilijk :p

Er zijn toch maar 2 servers momenteel? PVE servers.
Maar ik volg de meerderheid wel ;)
Elke race zal wel ander start gebied hebben denk ik :)

Pubs

Legacy Member
Levicious zei:
Elke race zal wel ander start gebied hebben denk ik :)

Nope iedereen begint op de zelfde plaats, maar ge hebt wel channels voor als het te druk word

W00t

Legacy Member
Levicious zei:
Er zijn toch maar 2 servers momenteel? PVE servers.
Maar ik volg de meerderheid wel ;)
Elke race zal wel ander start gebied hebben denk ik :)

Ah de Levi se, long time no see ;)

Kzen nog vollop aant downe, zou normaal gezien 10 mins voor 15u klaar zen :p

Als ge wilt spreke we gewoon af ergens int beginners gebied, samen met al de rest die goesting heeft hier.. altij leuker in group he ;)

Ignis

Legacy Member
Ga de sneakpeak & beta's gebruiken om wat classes/races te checken peins ik, zal der vanaf hangen hoe snel da ge kunt lvl'n ;)

En aan degene die nog twijfelen,
had gisteren gepreordered en na ongeveer een uurtje had ik de key in mn mailbox die toegang geeft tot download & sneakpeak.
De download zelf duurde ongeveer een uurtje aan 5.7mbs.

Levicious

Legacy Member
fabanana zei:
Ah de Levi se, long time no see ;)

Kzen nog vollop aant downe, zou normaal gezien 10 mins voor 15u klaar zen :p

Als ge wilt spreke we gewoon af ergens int beginners gebied, samen met al de rest die goesting heeft hier.. altij leuker in group he ;)

Haha de perfecte timing ;) Ik ga eerst wel beetje in de sneeuw gaan spelen :applause:

Vanmiddag keer checken ;) Zal u nog pm sturen.

Nariwari

Legacy Member
Theme van login-scherm is vrij heroïsch. Muziek over het algemeen is van hoge kwaliteit imo. :)

W00t

Legacy Member
Levicious zei:
Haha de perfecte timing ;) Ik ga eerst wel beetje in de sneeuw gaan spelen :applause:

Vanmiddag keer checken ;) Zal u nog pm sturen.

Jah download hier tege 1.2 mb/s.. dus nog 37 mins ;)

Voor diegene die willen, verzamelen om 15u05 juist buiten start gebied (ge loopt eerste dorpke uit, onder soort van aquaduct en dan richting tweede quest npc, mss best daar afspreken en hopen op minder lag). De eerste kunnen mss al een group aanmaken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan