Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ignis zei:Net nen preorder geplaatst, waarschijnlijk wel te laat voor de sneakpeak maar kan dan toch al uitkijken naar de beta phases![]()
Boze_Poes zei:TERA Europe
Looking for more good news? Here we go! Everyone who has pre-ordered TERA and redeemed the key, will have access to the sneak peek event as well! ~Raven
Medex zei:Moest ik nu pre orderen kan ik morgen meedoen met sneak peek?
t511413 zei:gisteren op uurtje binne gehaalt tegen 6mb/sec ofzo
Staan 2 servers online maar als je ze aanklikt kan je niet inloggen. 
is een launcherDecade zei:Iemand die nog een key overheeft?
BTW die download, is dat 1 pakket?
Heb nog 16 gig download over en zou het door iemand anders willen laten downloaden![]()
t511413 zei::O der was een cinematic toen ik vandaag inlogde
maar sprong mid weg direct naar server list
is een launcher


Decade zei:Arborea
Castanic/high elf, dunno eigenlijk.
Glitchdj

fabanana zei:Iemand zin om guild te maken met al de mensen van 9lives die ook in SneakPreview zitten?
Of gewoon allemaal zelfde server kiezen zoda we mss kunnen groupen..
Indien interesse, vul onderstaand aan:
-server:
-race:
-char name:
fabanana zei:jah ik bedacht me just, begint elk race in hetzelfde startgebied of ni? Want als iedereen op zelfde plaats begint, dan kunne we gewoon zegge om 15u05 rechts van de spwn plaats ofzo.. ma als iedereen ergens anders spwnt dan wordt t nogal moeilijk![]()


Levicious zei:Elke race zal wel ander start gebied hebben denk ik![]()
Levicious zei:Er zijn toch maar 2 servers momenteel? PVE servers.
Maar ik volg de meerderheid wel
Elke race zal wel ander start gebied hebben denk ik![]()




fabanana zei:Ah de Levi se, long time no see
Kzen nog vollop aant downe, zou normaal gezien 10 mins voor 15u klaar zen
Als ge wilt spreke we gewoon af ergens int beginners gebied, samen met al de rest die goesting heeft hier.. altij leuker in group he![]()
Ik ga eerst wel beetje in de sneeuw gaan spelen :applause:
Zal u nog pm sturen.Levicious zei:Haha de perfecte timingIk ga eerst wel beetje in de sneeuw gaan spelen :applause:
Vanmiddag keer checkenZal u nog pm sturen.
