Archief - SWOTOR & Pre-order

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gdwtje

Legacy Member
wie dat nu nog bestellen gaan mss nog maar 1 dag voor de officele release kunnen spelen hoe vroeger die code is ingevoerd hoe meer kans op de 5 dagen vroeger spelen

Vecktor

Legacy Member
ahm geen idee tbh,...
Persoonlijk heb ik het spel al een eind geleden gekocht,
zoiezo beginnen de pre-orders pas vannaf de 15den ten vroegste

Bar-Bar Slinks

Legacy Member
"You can now download the game client and patch the game. Watch for an email invitation from The Old Republic team to begin your Early Access."
Ik neem aan dat ge in de early access week zonder u gamekey kunt spelen.

ÆN!M4

Legacy Member
Vecktor zei:
13/12 beginnen ze mails rond te sturen ... :p

Customers who pre-order Star Wars™: The Old Republic™ will be able to play the game before the official launch. “Early Game Access” is the period of time before the official game launch when pre-order customers may access the game. Early Game Access may begin as early as December 13, 2011, 7:00AM EST (Pacific: December 13th, 4:00AM PST; European: December 13th, 12:00PM GMT, 1:00PM CET).

Bron: SWTOR

Vecktor

Legacy Member
had ik nogniet gezien toen ... :)
kan het alleen maar toejuichen :p

Nielskeuh

Legacy Member
Begint die early access al van de 13de?

Spijtig genoeg zal het dan nog niet zijn voor mij :(

Levicious

Legacy Member
Pas de 27ste code ingegeven. Zal niet zo vroege acces worden voor mij :p

Vecktor

Legacy Member
Vraagske, begin november heb ik me dus swtor aangeschaft,
Voor de volle pot betaalt. Nu zie ik mijn visa uittreksels en er is maar 5 euro aangerekend. Is dit normaal? Wordt derest dan met launch aangerekend?

?therapy?

Legacy Member
Same here. Gisteren pas :)
Maarja, we zien wel wanneer we aan de slag kunnen natuurlijk. Al hoop ik dat de servers de last goed kunnen dragen en er een versnelde doorstroming komt van nieuwe users.

Quecera

Legacy Member
Ik ook pas 2 dagen geleden ingegeven na pre-order, wel een instamail gekregen met sleutel van origin, maar kan mij niet veel schelen. Enorm tevreden dat ik het nu toch heb na de beta goed te testen en zo ontwijken we enorme groepen waardoor je quests moeilijker worden :p

lobotomix

Legacy Member
een wilde gok is allemaal die zeer vroeg die key ingegeven hebben ( 13december beginnen ze :p ) en de laatste wss 15december of 16december

omdat ze mss ook inzien van ja je hebt die versie bestelt enz als ze we maar 1dag geven voor het geld ... ( niet dat het veel is :D ).

we zien wel hé, waarom is die site nu down ( ik wil het downloaden ! :p )

?therapy?

Legacy Member
lobotomix zei:
een wilde gok is allemaal die zeer vroeg die key ingegeven hebben ( 13december beginnen ze :p ) en de laatste wss 15december of 16december

omdat ze mss ook inzien van ja je hebt die versie bestelt enz als ze we maar 1dag geven voor het geld ... ( niet dat het veel is :D ).

we zien wel hé, waarom is die site nu down ( ik wil het downloaden ! :p )
Indeed, het zou wel mogen anders! :D

Smokingnoob

Legacy Member
waarom wilt hij momenteel men pre-order code ni aanvaarden? Krijg geen foutmelding ofzo, maar ipv da er *iets* gebeurd, redirect hij me gwn naar homepage nadat ik de code ingeef.
Verandert niets aan men account, en ook onder " my account " staan daar slotjes voor?

iemand?

?therapy?

Legacy Member
Gebruik internet explorer 32bit versie eens :)
Chrome, Internet explorer 64bit werkten bij mij ook niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan