Batiatus
Legacy Member
Ik heb mijn pre-order in de Media Markt gekocht, en daar vroegen ze geen naam ofzo hoorTargoth zei:Nee, hij zal zijn naam wel moeten opgeven hebben he![]()
. Nuja, ik heb mijn kasticket verloren, en ben hem dan maar dichter bij huis gaan kopen, twas toch maar een standard edition, dus op die €5 zal het niet aankomen
.
.... via klantenkaart lijkt me ook het meest logische