Archief - SWOTOR & Pre-order

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShenmueDragon

Legacy Member
futuramo zei:
code vandaag gekregen via gamecard.nu en ze hadden mij ook een mail gestuurd dat er maar weinig voorraad ging zijn voor de pre paid cards

Had er ook van gehoord dat er wijnig gingen zijn.
Daarom heb ik er maar 2 mee genomen in de gm voor de zekerheid;)

ShenmueDragon

Legacy Member
Fred1880 zei:
Ik niets ma ik heb een geruststellend bericht gevonden op tweakers. We zullen hem wel hebben voor den 20ste khoop da toch xD

Net mail teruggeven waar instaat dat het vandaag is verzonden. Ze kunnen helaas geen tracking code geven. Dus nog ff rustig afwachten tot morgen :)

Bij mij is het vandaag ook verzonden,alleen hopelijk de goede versie.

ShenmueDragon

Legacy Member
Fred1880 zei:
Ik niets ma ik heb een geruststellend bericht gevonden op tweakers. We zullen hem wel hebben voor den 20ste khoop da toch xD

Net mail teruggeven waar instaat dat het vandaag is verzonden. Ze kunnen helaas geen tracking code geven. Dus nog ff rustig afwachten tot morgen :)

Nog niks geleverd??

Cirenras

Legacy Member
is er een omweg zo dat ik toch dit weekend al zou kunnen spelen?
want heb niet gepreordered.

Bubba

Legacy Member
Vraagske, ik heb dus het spel daarnet besteld via: Buy Star Wars: The Old Republic.

Ik heb dan een code gekregen enzo, heb een account aangemaakt op swtor.com, en ik heb die code ingegeven.

Onder "Account Summary" staat nu echter nog altijd die "Redeem a product code" als niet actief. Ik moet daar een code ingeven, maar als ik de code van de mail daar inzet, dan krijg ik de melding dat die al gebruikt is. Als ik echter onder games ga kijken staat er wel:

"Star Wars™ : The Old Republic™ Early Access, download client".

Ga ik binnen 2 dagen ofzo nog een code krijgen voor het spel zelf of is er daar iets misgelopen?

ShenmueDragon

Legacy Member
Cirenras zei:
is er een omweg zo dat ik toch dit weekend al zou kunnen spelen?
want heb niet gepreordered.

Denk het ni,of je moet misschien nog een pre orderkitje vinden.

Bubba

Legacy Member
Atticon zei:
Ge moet gewoon wachten, duurt een tijdje voor dat geupdate is.

Mja, ik heb ondertussen wel de "early access" mail gekregen, dus ik kan wel spelen nu. Allé, toch als ik ooit door de que geraak... Maar heb nog steeds geen Product Registration Key ontvangen.

darkarchangel

Legacy Member
BuBbA zei:
Mja, ik heb ondertussen wel de "early access" mail gekregen, dus ik kan wel spelen nu. Allé, toch als ik ooit door de que geraak... Maar heb nog steeds geen Product Registration Key ontvangen.

ik heb helemaal hetzelfde probleem . Heb dit allemaal in een vraag door gestuurd naar de support maar wacht nog op een antwoord

Bubba

Legacy Member
darkarchangel zei:
ik heb helemaal hetzelfde probleem . Heb dit allemaal in een vraag door gestuurd naar de support maar wacht nog op een antwoord

Ik heb zonet mail gehad met de product registratie code.

?therapy?

Legacy Member
Ja, hier ook de product registratie key ontvangen van Origin. :) Direct ingevoerd zonder problemen. :niceone:

BubbaKush

Legacy Member
Hier ook, wel twee verschillende mails voor twee accounts (1 van kameraad).

Ene mail plain html text in nederlands, andere mail met tekst in gif erop in frans, beide vanop zelfste pc door mij ge pre ordered, tis daar al even confusing of in ons eigen regering met de nederlands en frans taligen :)

Maar beide perfect gelukt, MAAR wat wel ellendig is is dat je blijkbaar geen nieuwe betaling gegevens kan opgeven met 1 zelfde visa :( Normaal betaal ik voor mijn kameraad met mijn visa, maar bij dit spel krijg ik de melding dat de visa nummer niet unique is wanneer ik zijn account probeer op te zetten met mijn visa (voor mezelf wel gelukt).

inkei

Legacy Member
Iemand een idee hoelang het ongeveer duurt voor de key te ontvangen van Origin?
Zit hier al 6 uur te wachten :/

ShenmueDragon

Legacy Member
Weet er soms iemand dat bol.com al bij iemand de special edition heeft geleverd in regio Antwerpen??
Greetz

sure

Legacy Member
Ook net gekocht via Origin, nu alleen nog downloaden.
Khoop dat het een beetje vooruit gaat. :)

Reverz

Legacy Member
Net mijn kopie gehaalt bij de Free Record Shop... daar kost het maar €50 (+ had nog gift card liggen ook, die ik anders toch niet gebruik). Verschoot ik eigenlijk wel wa van want Free Record Shop moet normaal niet onder doen voor Game Mania kwa geldklopperij.

Swoit, het grappige is wel, op alle doosjes hangt dus dat stikkertje van gameplay will not start until december 20th. Bij FRS zijn zo slim geweest van hun prijslabels daar knal bovenop te plakken >.>
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan