Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LT2k3 zei:in saturn kost het 44 euro ofzo
McGreen zei:Ik heb 39.90 euro betaald in de saturn.
5 euro in oktober voor pre-order en zaterdag 34.90 euro.
sure zei:Wow, dat is weinig, ben dus weeral afgezopen. 55euro ofzoiets via origin.

Acidbaron zei:Iemand al hun sleutel van G2Play voor de client gekregen? Zo ver heb ik twee keer de sleutel gekregen voor early acces.
Acidbaron zei:Iemand al hun sleutel van G2Play voor de client gekregen? Zo ver heb ik twee keer de sleutel gekregen voor early acces.
Acidbaron zei:G2Play heeft me al een punt refund terug geven door nog altijd geen key te hebben, ze hopen nu binnen de 48 uur maximum hun nieuwe sleutels binnen te krijgen.
Zal niet snel nog eens daar pre-orderen.

Acidbaron zei:G2Play heeft me al een punt refund terug geven door nog altijd geen key te hebben, ze hopen nu binnen de 48 uur maximum hun nieuwe sleutels binnen te krijgen.
Zal niet snel nog eens daar pre-orderen.
, ikzelf heb het spel gekocht via origin dus download.Bl4ckburn zei:heb een vraagje voor men broertje, ikzelf heb het spel gekocht via origin dus download.
men broer heeft in de GM de pre-order gedaan , dus toen een doosje me de pre-order key gekregen voor 5€ ...... moet dieje nu me da dozeke naar de GM gaan ? voor zen spel te krijgen