Archief - SWOTOR & Pre-order

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cocabonca

Legacy Member
aangekocht in de saturn 17/12 (normale versie)
en nu net de Star Wars™: The Old Republic™ Digital Upgrade Pack aangekocht met paysafecard :)

maar kvind geen email terug :s

El Shampo

Legacy Member
Was daarnet in game mania gent en daar stond nog een CE voor de geinteresseerden. Ik wou die zelf wel meenemen, maar €150 is ietske teveel. :p

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

sure

Legacy Member
McGreen zei:
Ik heb 39.90 euro betaald in de saturn.
5 euro in oktober voor pre-order en zaterdag 34.90 euro.

Wow, dat is weinig, ben dus weeral afgezopen. 55euro ofzoiets via origin.

Acidbaron

Legacy Member
Iemand al hun sleutel van G2Play voor de client gekregen? Zo ver heb ik twee keer de sleutel gekregen voor early acces.

mp4me

Legacy Member
Acidbaron zei:
Iemand al hun sleutel van G2Play voor de client gekregen? Zo ver heb ik twee keer de sleutel gekregen voor early acces.

Vandaag heb ik hem besteld maar nog niets ontvangen.

stormtrooper

Legacy Member
Acidbaron zei:
Iemand al hun sleutel van G2Play voor de client gekregen? Zo ver heb ik twee keer de sleutel gekregen voor early acces.

Ge moet hun mailen naar [email protected]

'k heb het ook voorgehad, ze hadden de verkeerde opgestuurd, 'k heb na een tweetal uur de juiste key gekregen.

Acidbaron

Legacy Member
Mail terug gehad ook van hun, ze hebben nog geen keys doorgestuurd voor de client. Zijn ze nu aant uploaden op hun server en verwachten dat ze rond middernacht beginnen te verzenden.

Anoniem06

Legacy Member
Weet er iemand waar ik een online key kan kopen voor minder dan 45 euro én met ogone (dus bancontact) kan betalen? Ben al op enkele geweest maar die werken niet met Ogone waardoor het niet werkt met mijn bankkaart (Argenta)..

Acidbaron

Legacy Member
G2Play heeft me al een punt refund terug geven door nog altijd geen key te hebben, ze hopen nu binnen de 48 uur maximum hun nieuwe sleutels binnen te krijgen.

Zal niet snel nog eens daar pre-orderen.

marcel

Legacy Member
gvd, ik heb het nog altijd niet
pakket is verstuurd, en da leveringsbedrijf is aan de deur geweest, maar ik was gaan werken. ze hebben een briefke in de bus gestoken, met een emailadres, maar ik krijg geen enkel antwoord op mijn mails


grrr

Levicious

Legacy Member
Acidbaron zei:
G2Play heeft me al een punt refund terug geven door nog altijd geen key te hebben, ze hopen nu binnen de 48 uur maximum hun nieuwe sleutels binnen te krijgen.

Zal niet snel nog eens daar pre-orderen.

Vreemd ik heb direct pre order key gehad, en de 19ste mail met een zip bestand met beide keys in. Game key en nog eens die pre order.

Zeer content van :)

Acidbaron

Legacy Member
nog steeds niks en ze negeren me nu zelfs. Gaat een getaffel zijn voordat ik iets krijg.

8 mails later en eindelijk de key.

Misterblort

Legacy Member
Acidbaron zei:
G2Play heeft me al een punt refund terug geven door nog altijd geen key te hebben, ze hopen nu binnen de 48 uur maximum hun nieuwe sleutels binnen te krijgen.

Zal niet snel nog eens daar pre-orderen.

mja g2play is nochtans heeel betrouwbaar.. SOms zou het kunnen daje wa langer moe wachten, ma das dan omdaje gewoon pech hebt en daze door hunne vooraad zitten..

Bl4ckburn

Legacy Member
heb een vraagje voor men broertje :) , ikzelf heb het spel gekocht via origin dus download.
men broer heeft in de GM de pre-order gedaan , dus toen een doosje me de pre-order key gekregen voor 5€ ...... moet dieje nu me da dozeke naar de GM gaan ? voor zen spel te krijgen

Batiatus

Legacy Member
Bl4ckburn zei:
heb een vraagje voor men broertje :) , ikzelf heb het spel gekocht via origin dus download.
men broer heeft in de GM de pre-order gedaan , dus toen een doosje me de pre-order key gekregen voor 5€ ...... moet dieje nu me da dozeke naar de GM gaan ? voor zen spel te krijgen

En het ticket met het bewijs dat je in die game mania €5 betaald hebt denk ik.

Bl4ckburn

Legacy Member
ah .... da heeft ie dus nimmer , dus pech :) , nuja ... ze kunnen da toch nakijken via de klantenkaart neem ik aan , zal er morgen wel eens langs gaan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan