Sorasan
Legacy Member
Kyubi zei:Als je aan een copy raakt, kan je dan al spelen of moet je wachten tot de 20e?
als ge een pre order hebt gedaan niet, dan moet je wachten totdat ge een invite mail krijgt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kyubi zei:Als je aan een copy raakt, kan je dan al spelen of moet je wachten tot de 20e?
Fred1880 zei:Yep yep, welke server gaat gy gaan ?![]()

le mastre zei:Zonet in Saturn Antwerpen CE gekocht voor 129 euroots. Er staat nog één mild beschadigde doos. Hurry.
Andere versies liggen er nog niet, maar zouden vandaag in de rekken geplaatst worden.
ad: ik heb maar een code gehad en das mijn pre order, en dan zie ik ook staan standard edition pre order...
maccie zei:volgens mijn mail van de fnac gingen zij ook CE's gaan verkopen in januari voor hen die geen preorder hadden gekocht. Mijn zou al onderweg moeten zijn.
Kowlier zei:mja, kheb hem digitaar gekocht via G2PLAY.net en daar heb ik enkel nog maar pre-order code van gekregen, en nee tis ni gratis, 20€, maar aangezien ik genoeg gewerkt heb kan ik mij da permiteren
edit: wow, al antwoord gehad van g2play. krijg mijn key op 15 december.

Targoth zei:Gevonden op het net
Hopelijk morgen dus![]()
Fred1880 zei:
maccie zei:volgens mijn mail van de fnac gingen zij ook CE's gaan verkopen in januari voor hen die geen preorder hadden gekocht. Mijn zou al onderweg moeten zijn.
ShenmueDragon zei:Nog altijd noppes??

tijgerke zei:Daarstraks even in MM Schoten gaan zien, geen CE te bespeuren maar de normale en Time Cards lagen al wel in de winkel. Prijs voor de standaard editie was €49,99, Time Card €26,98.

Fred1880 zei:Ik niets ma ik heb een geruststellend bericht gevonden op tweakers. We zullen hem wel hebben voor den 20ste khoop da toch xD
Net mail teruggeven waar instaat dat het vandaag is verzonden. Ze kunnen helaas geen tracking code geven. Dus nog ff rustig afwachten tot morgen![]()