Archief - SWOTOR & Pre-order

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sorasan

Legacy Member
Kyubi zei:
Als je aan een copy raakt, kan je dan al spelen of moet je wachten tot de 20e?

als ge een pre order hebt gedaan niet, dan moet je wachten totdat ge een invite mail krijgt.

Kyubi

Legacy Member
Had gepreorderd, maar niet gezien dat je in de winkel €5 euro moest gaan betalen, dus nooit zo'n code gekregen... Vind het maar een raar launch-systeem.

maccie

Legacy Member
le mastre zei:
Zonet in Saturn Antwerpen CE gekocht voor 129 euroots. Er staat nog één mild beschadigde doos. Hurry. :)

Andere versies liggen er nog niet, maar zouden vandaag in de rekken geplaatst worden.

volgens mijn mail van de fnac gingen zij ook CE's gaan verkopen in januari voor hen die geen preorder hadden gekocht. Mijn zou al onderweg moeten zijn.

Kowlier

Legacy Member
hmm, je kan nu je standard edition upgraden naar een digital collectors, maar als ik dat wil doen zegt de swtor site dat ik eerst een standard edition moet registreren :sad: ik heb maar een code gehad en das mijn pre order, en dan zie ik ook staan standard edition pre order...

Smokingnoob

Legacy Member
Kowlier, serieus? Standard edition upgraden naar digital collectors? geen extra charge ofzo?


denk dage uw product key moet invoeren eerst, van de cd's zelf

Kowlier

Legacy Member
mja, kheb hem digitaar gekocht via G2PLAY.net en daar heb ik enkel nog maar pre-order code van gekregen, en nee tis ni gratis, 20€, maar aangezien ik genoeg gewerkt heb kan ik mij da permiteren :p

edit: wow, al antwoord gehad van g2play. krijg mijn key op 15 december.

Kakarot

Legacy Member
Heb jij uw CE al gekregen? Ze zeiden da ze het in de namiddag gingen leveren, maar het is al bijna avond nu....

maccie zei:
volgens mijn mail van de fnac gingen zij ook CE's gaan verkopen in januari voor hen die geen preorder hadden gekocht. Mijn zou al onderweg moeten zijn.

Jersy

Legacy Member
Kowlier zei:
mja, kheb hem digitaar gekocht via G2PLAY.net en daar heb ik enkel nog maar pre-order code van gekregen, en nee tis ni gratis, 20€, maar aangezien ik genoeg gewerkt heb kan ik mij da permiteren :p

edit: wow, al antwoord gehad van g2play. krijg mijn key op 15 december.

stuurt g2play vandaag de keys uit van de games zelfs?
heb nog niks gehad allesinds :)

Darius Craven

Legacy Member
maccie zei:
volgens mijn mail van de fnac gingen zij ook CE's gaan verkopen in januari voor hen die geen preorder hadden gekocht. Mijn zou al onderweg moeten zijn.

In Gent staan er nog 2 in de rekken, € 150

Fdzzaigl

Legacy Member
De eerste twee dagen was er echt geen kat te bekennen op bepaalde momenten, gisterenmiddag / -avond begonnen de servers vol te lopen. Op dit moment zijn ze echt wel behoorlijk vol aan het geraken.

Darius Craven

Legacy Member
Krijg je trouwens nog een 2e code via Origin als je de digital edition hebt gekocht ?

Fraze

Legacy Member
ShenmueDragon zei:
Nog altijd noppes??

Ik niets ma ik heb een geruststellend bericht gevonden op tweakers. We zullen hem wel hebben voor den 20ste khoop da toch xD

Net mail teruggeven waar instaat dat het vandaag is verzonden. Ze kunnen helaas geen tracking code geven. Dus nog ff rustig afwachten tot morgen :)

BeeLz

Legacy Member
Heb vandaag mijn code gekregen van gamecard.nu dus das ook al in orde en goed op tijd :)

tijgerke

Legacy Member
Daarstraks even in MM Schoten gaan zien, geen CE te bespeuren maar de normale en Time Cards lagen al wel in de winkel. Prijs voor de standaard editie was €49,99, Time Card €26,98.

Gentei

Legacy Member
tijgerke zei:
Daarstraks even in MM Schoten gaan zien, geen CE te bespeuren maar de normale en Time Cards lagen al wel in de winkel. Prijs voor de standaard editie was €49,99, Time Card €26,98.

Saturn in wilrijk zei dat het pas maandag uitkwam :wtf:
Ben dan maar mijn gewoone editie in GM gaan halen lol

ShenmueDragon

Legacy Member
Fred1880 zei:
Ik niets ma ik heb een geruststellend bericht gevonden op tweakers. We zullen hem wel hebben voor den 20ste khoop da toch xD

Net mail teruggeven waar instaat dat het vandaag is verzonden. Ze kunnen helaas geen tracking code geven. Dus nog ff rustig afwachten tot morgen :)

Ik heb ook mailtje terug gekregen van bol.


U geeft aan dat u graag wilt weten wanneer u het tweede deel van de game 'Star Wars: The Old Republic - Pre-Order Edition' kunt verwachten.

Dit gedeelte wordt vandaag verzonden. U kunt deze spoedig thuis verwachten.


Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nick

Maar ik heb wel de Collectors Edition besteld en op die mail staat Pre-Order Edition.
Hopelijk is het wel een typ foutje.
Op hoop van zegen.

futuramo

Legacy Member
code vandaag gekregen via gamecard.nu en ze hadden mij ook een mail gestuurd dat er maar weinig voorraad ging zijn voor de pre paid cards
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan