sele
Legacy Member
Aynix zei:enkel een mail gehad vanacht voor "check your guild deployement status"
da krijg je alleen als je guild leader bent zeker?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aynix zei:enkel een mail gehad vanacht voor "check your guild deployement status"
sele zei:da krijg je alleen als je guild leader bent zeker?
sele zei:da krijg je alleen als je guild leader bent zeker?
Aynix zei:Shinro, heb jij al iets gehoord van gamemania om het spel te gaan halen?
Shinro zei:Denk het niet, ik ben geen guild leader en heb het wel gehad, misschien is die mail een teken dat je bij de groep hoort die de 13de mag starten. ^^
Zou ook maar erg zijn dat ik niet bij die groep zou zijn, ik heb mijn early acces ergens in juni of juli ingegeven, een paar minuten na dat Gamemania de early acces te koop had.
Ik ben alvast veel te veel naar mijn inbox aan het kijken..

sele zei:misschien is die mail een teken dat je bij de groep hoort die de 13de mag starten. ^^
IN A DROMEN![]()

Draaksken zei:geen mail gehad maar kan inloggen \o/
Verwacht dus maar exponentieel groter wordende waves vanaf nu.
RazorBlade0075 zei:Lol hoeveel kosten ze in Saturn?
darkarchangel zei:Op 12/12 heb ik swtor gekocht via origin. Ik heb toen een account gemaakt op hun site en mijn activeringscode op dat account ingegeven.
Als ik nu terug inlog op de site van swotr zie ik dat terug een registratiecode moet ingeven . Als ik mijn activeringscode in geef krijg ik natuurlijk het bericht dat die al geactiveerd is.
Nu spreken we hier over 2 verschillende codes ? of is hier toch iets mis gelopen ?
Dat is omdat je nog geen early access hebt gekregen.darkarchangel zei:Op 12/12 heb ik swtor gekocht via origin. Ik heb toen een account gemaakt op hun site en mijn activeringscode op dat account ingegeven.
Als ik nu terug inlog op de site van swotr zie ik dat terug een registratiecode moet ingeven . Als ik mijn activeringscode in geef krijg ik natuurlijk het bericht dat die al geactiveerd is.
Nu spreken we hier over 2 verschillende codes ? of is hier toch iets mis gelopen ?