Archief - SWOTOR & Pre-order

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shinro

Legacy Member
sele zei:
da krijg je alleen als je guild leader bent zeker?

Denk het niet, ik ben geen guild leader en heb het wel gehad, misschien is die mail een teken dat je bij de groep hoort die de 13de mag starten. ^^

Zou ook maar erg zijn dat ik niet bij die groep zou zijn, ik heb mijn early acces ergens in juni of juli ingegeven, een paar minuten na dat Gamemania de early acces te koop had.

Ik ben alvast veel te veel naar mijn inbox aan het kijken..

Ullewupper

Legacy Member
Shinro, heb jij al iets gehoord van gamemania om het spel te gaan halen?

Shinro

Legacy Member
Aynix zei:
Shinro, heb jij al iets gehoord van gamemania om het spel te gaan halen?

Nee, het stond hier ergens vermeld dat dat pas de 15de kon dacht ik? Ik heb de CE besteld maar nog geen bericht gehad, moest ik een bericht krijgen laat ik het zeker en vast hier weten, maar ik denk niet dat je vandaag iets gaat krijgen.

sele

Legacy Member
Shinro zei:
Denk het niet, ik ben geen guild leader en heb het wel gehad, misschien is die mail een teken dat je bij de groep hoort die de 13de mag starten. ^^

Zou ook maar erg zijn dat ik niet bij die groep zou zijn, ik heb mijn early acces ergens in juni of juli ingegeven, een paar minuten na dat Gamemania de early acces te koop had.

Ik ben alvast veel te veel naar mijn inbox aan het kijken..


misschien is die mail een teken dat je bij de groep hoort die de 13de mag starten. ^^

IN A DROMEN :)

dr.lee

Legacy Member
sele zei:
misschien is die mail een teken dat je bij de groep hoort die de 13de mag starten. ^^

IN A DROMEN :)

Idd, heeft er niks mee te maken :p

Early-game access wordt enkel gebaseerd op de registratie datum van je key. Het kan zijn dat je hele guild al de eerste dag kan spelen omdat ze snel geregistreerd hebben en jij dan bv pas na 3 dagen.

dr.lee

Legacy Member
Sjaansaaaaaaaaaaaaaaaaaaaars!! Wanneer gepreorderd? Meteen eerste dag?

dr.lee

Legacy Member
Btw, de eerste invite wave was maar heel klein gewoon om te zien of de servers wel werken. Ik lees op bioware forum mensen die op hun starterplanet amper 30 mensen hebben rondlopen :p Verwacht dus maar exponentieel groter wordende waves vanaf nu.

edit: om het uur vanaf nu men launcher checken of ik niet kan inloggen :p

Darius Craven

Legacy Member
Vandaag trouwens nog een CE vast gehad in de Saturn in A'pen en die dingen leken toch klaar om in de rekken gezet te worden. Dus als iemand er nog ene wilt :)

Darius Craven

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Lol hoeveel kosten ze in Saturn?

Prijs plakte er nog niet op dacht ik, waren wel al beveiligd... Vermoed dat het overal zowat hetzelfde gaat kosten.

Gentei

Legacy Member
Straks is gaan zien in Saturn Wilrijk hopelijk hebben ze daar nog wat over.:D

darkarchangel

Legacy Member
Op 12/12 heb ik swtor gekocht via origin. Ik heb toen een account gemaakt op hun site en mijn activeringscode op dat account ingegeven.
Als ik nu terug inlog op de site van swotr zie ik dat terug een registratiecode moet ingeven . Als ik mijn activeringscode in geef krijg ik natuurlijk het bericht dat die al geactiveerd is.
Nu spreken we hier over 2 verschillende codes ? of is hier toch iets mis gelopen ?

tb-303

Legacy Member
darkarchangel zei:
Op 12/12 heb ik swtor gekocht via origin. Ik heb toen een account gemaakt op hun site en mijn activeringscode op dat account ingegeven.
Als ik nu terug inlog op de site van swotr zie ik dat terug een registratiecode moet ingeven . Als ik mijn activeringscode in geef krijg ik natuurlijk het bericht dat die al geactiveerd is.
Nu spreken we hier over 2 verschillende codes ? of is hier toch iets mis gelopen ?


Neen, maar je origin account en je star wars account MOETEN wel met hetzelfde email zijn aangemaakt! Dus beide hun login + password is dan hetzelfde.

?therapy?

Legacy Member
darkarchangel zei:
Op 12/12 heb ik swtor gekocht via origin. Ik heb toen een account gemaakt op hun site en mijn activeringscode op dat account ingegeven.
Als ik nu terug inlog op de site van swotr zie ik dat terug een registratiecode moet ingeven . Als ik mijn activeringscode in geef krijg ik natuurlijk het bericht dat die al geactiveerd is.
Nu spreken we hier over 2 verschillende codes ? of is hier toch iets mis gelopen ?
Dat is omdat je nog geen early access hebt gekregen.
Als ze je early access geven dan zou dat weg moeten zijn. Staat ergens als alert als je inlogged op de launcher. Heb je zo 2 berichten dacht ik en die verwijzen je door naar het forum waar die informatie staat
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan