Bar-Bar Slinks
Legacy Member
Nielskeuh zei:Als ge ne fan zijt, is niks te veel
Heb ook deluxe gekocht, geen gedoe met winkel toestand e.d.
Nu nog hopen op snelle early acess![]()

imo €20 voor 5 ingame items is wel duur hoor
.Trouwens, een echte fan preorderde de game al vanaf je het kon preorderen :>



