Archief - SWOTOR & Pre-order

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bar-Bar Slinks

Legacy Member
Nielskeuh zei:
Als ge ne fan zijt, is niks te veel :)

Heb ook deluxe gekocht, geen gedoe met winkel toestand e.d.

Nu nog hopen op snelle early acess :unsure:

:wtf:
imo €20 voor 5 ingame items is wel duur hoor :p.

Trouwens, een echte fan preorderde de game al vanaf je het kon preorderen :>

Batiatus

Legacy Member
Nielskeuh zei:
Als ge ne fan zijt, is niks te veel :)

Heb ook deluxe gekocht, geen gedoe met winkel toestand e.d.

Nu nog hopen op snelle early acess :unsure:

Tgoh, ik ben een grote fan van Star Wars hoor. Moest ik al gaan werken, dan zou ik het ook wel kopen, maar als student koop ik dan toch liever de standard :)

Draaksken

Legacy Member
Anvious zei:
@ Dr. Lee, ja dankzij Kaneda's officiele post heldert het dingen op, mja blijkbaar kan je dus wel gewoon het spel de 15e kopen en dan spelen omdat je dan een early acces code erbij krijgt.

dan zullen die ook maar kunnen spelen 18 of 19sten .. aangezien ze dan maar HEEEEEEEEEEEEEL laat de early acces code invoeren :p

Quecera

Legacy Member
Na 5 dagen "geduld" is mijn key toegevoegd geweest bij Pre-Order History!!! Nu voel ik me wat safer :p Let the games begin!

yavik

Legacy Member
vraag me af wanneer ze de mailtjes gaan sturen voor den early access van morgen

Anvious

Legacy Member
Draaksken zei:
dan zullen die ook maar kunnen spelen 18 of 19sten .. aangezien ze dan maar HEEEEEEEEEEEEEL laat de early acces code invoeren :p

Hehe dat dan weer wel ja :P

ik denk dat ze morgen net na de serverlaunch alle mailtjes de deur uitgooien dat je een early access hebt, of wie weet ervoor al. Maar zei zeiden dat je het op de dag zelf pas krijgt te horen dat je mag spelen en dus niet daarvoor iets hoort

Draaksken

Legacy Member
normaal gezien zou ik men mailtje morgen toch moeten hebbe , aangezien met bevestiging van men early acces code in het zelfde uur is van de mail van origin dat de pre-orders available werden gemaakt :p

Jack The Ripper

Legacy Member
Anvious zei:
ik denk dat ze morgen net na de serverlaunch alle mailtjes de deur uitgooien dat je een early access hebt, of wie weet ervoor al. Maar zei zeiden dat je het op de dag zelf pas krijgt te horen dat je mag spelen en dus niet daarvoor iets hoort

Zou maar lame zijn, dan kunnen we nog een heel week in spanning zitten wachten op een mail.

Ik heb begin november ergens gepreordered, ik zal normaal gezien wel voor de 17de kunnen beginnen zeker aangezien een pak volk nog de laatste moment preordert?

Fdzzaigl

Legacy Member
Ik ben eens benieuwd naar morgen. En ik kan nog ALTIJD niet kiezen welke class, zelfs na de beta gespeeld te hebben /facedesk :s

-goro-

Legacy Member
Bar-Bar Slinks zei:
:wtf:
imo €20 voor 5 ingame items is wel duur hoor :p.

Trouwens, een echte fan preorderde de game al vanaf je het kon preorderen :>

Kheb net mijn order nog is bekeken, en ben tot de vaststelling gekomen dat ik maar 67.49€ betaald heb voor de DDE...

Subtotal excl VAT: 63.28 €
Discount: 7.50 €
VAT: 11.71 €
Total incl VAT: 67.49 €

Waarvan diee discount komt weetk ni...

dr.lee

Legacy Member
Nog 14u30min voor dat ze mails beginnen zenden... pfff :) Nuja, zit toch heel de week op cursus dus zal enkel 's avonds af en toe kunnen spelen :'(

dr.lee

Legacy Member
Draaksken zei:
dan zullen die ook maar kunnen spelen 18 of 19sten .. aangezien ze dan maar HEEEEEEEEEEEEEL laat de early acces code invoeren :p

Idd, ALS ze het al zo doen zalt idd nie veel uitmaken.

dr.lee

Legacy Member
Fdzzaigl zei:
Ik ben eens benieuwd naar morgen. En ik kan nog ALTIJD niet kiezen welke class, zelfs na de beta gespeeld te hebben /facedesk :s

Ik ook niet :p

edit: te lui om te multiquoten :p

tb-303

Legacy Member
Hehe, mensen op facebook gaan al bazookas op de star wars page deze morgen :D

Vooral die die nooit geen interesse hebben om de forums en site in de gaten te houden en nu flippen dat ze nog steeds geen mail hebben om te beginnen.

En dan al diegene die ze terecht wijzen met de juiste info omtrent early acces, maar sommigen geraken dan nog meer confused.... eigenlijk beetje zoals hier. :D

De gekte is begonnen! En voor 1 keer maak ik het mee vanop de eerste rij doordat ik uitzonderlijk eens niet moet werken vandaag.

Kriminal

Legacy Member
Ik mag de gekte missen! Vertrek nu naar het werk en hopelijk straks... ;)

Koffe

Legacy Member
ik ben al even opt werk en laat geniepig mijn gmail openstaan in de hoop van .. :p

Ullewupper

Legacy Member
enkel een mail gehad vanacht voor "check your guild deployement status"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan