Archief - SWOTOR & Pre-order

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chronic

Legacy Member
Hello,

heb in augustus bij amazon.co.uk swotor preordered. Heb mn early access key ook ingebracht.

Ik ga ervanuit dat ik +- van 15/12 kan beginnen gamen.
Ik lees echter op swotor fora dat er problemen zouden kunnen zijn na die 5 dagen early, wanneer je game nog niet in de bus zou steken.
Afgaande op de levertermijn bij Amazon verwacht ik game ten vroegste op 21 a 22 /12.

Kan ik game cancellen bij amazon, early acces houden en bestellen bij bv origin voor digital download? Wil vermijden dat ik cancel, mn early access inkort door die nu pas te activeren...of denken jullie dat Amazon bv de retail keys per email zal versturen?

Alvast bedankt voor de feedback...

Ymel

Legacy Member
Ja dat gaat.
Je oude code blijft gelden.

Ikzelf heb ook men Amazon bestelling vervangen door de digital deluxe bij origin.
En men oude standaard edition pre order code blijft er gewoon in.
Ik kan em zelfs niet vervangen door de nieuwe.

Chronic

Legacy Member
k ben ook aan het overwegen om dit te doen.Better safe than sorry...

Er wordt echter wel verwacht dat er een oplossing uit de bus zou vallen, als ik de swotor fora lees...

Reverz

Legacy Member
Chronic zei:
k ben ook aan het overwegen om dit te doen.Better safe than sorry...

Er wordt echter wel verwacht dat er een oplossing uit de bus zou vallen, als ik de swotor fora lees...
Better safe than sorry indeed...

Ik had ook via Amazon gepre-ordered maar ik heb eergisteren ook gecanceled nadat ik zag het spel pas op 19 december verstuurd word en stond ook bij "will not arrive before 25th" met super saver delivery en toen viel mijne frank dat EGA op de dag van release afgesloten word en ik dus een klein week moet wachten om verder te spelen. Normaal care ik niet hard om een paar dagen als ik daarmee €10-15 kan uitsparen maar dit gaat toch een uitzondering worden... ik haal em wel bij den Dreamland dan.

Ik zie persoonlijk ook geen oplossing uit de bus komen. Het is niet meer dan normaal dat je niet kan spelen zonder te betalen, tenzij ze een systeem gaan implementeren dat met terugwerkende kracht werkt maar ik zie ze daar eigenlijk niet meteen moeite voor doen.

FalconGX

Legacy Member
Hoeveel dagen early access krijg je nog moest je dat nu kopen via origin?

Chronic

Legacy Member
kan je op origin us store digital download kopen zonder problemen te hebben bij launch?

Sovereign

Legacy Member
Ik ben net mijn CE gaan bestellen in de GameMania. Daar wisten ze mij te vertellen dat ik mijn exemplaar gewoon al de 15de zou kunnen afhalen. Nu had ik enkele maanden geleden al een pre-order geplaatst van de gewone editie. Ik ga die game dan toch de 15de kunnen spelen?

Antverpia

Legacy Member
JasperCLA zei:
Ik ben net mijn CE gaan bestellen in de GameMania. Daar wisten ze mij te vertellen dat ik mijn exemplaar gewoon al de 15de zou kunnen afhalen. Nu had ik enkele maanden geleden al een pre-order geplaatst van de gewone editie. Ik ga die game dan toch de 15de kunnen spelen?

Neen, wanneer je je game kan spelen hangt af van wanneer je je pre order geplaatst hebt. Je kan vroegste de 15de beginnen, indien je niet gepreorderd hebt dan start je pas de 20ste

kaneda

Legacy Member
Antverpia zei:
Neen, wanneer je je game kan spelen hangt af van wanneer je je pre order code ingevoerd hebt op de website. Je kan vroegste de 15de beginnen, indien je niet gepreorderd hebt dan start je pas de 20ste

beetje duidelijker gemaakt ;)

Sovereign

Legacy Member
Dat heb ik dus al enkele maanden geleden gedaan. Vanaf het moment dat je het kon doen eig :)

Smokingnoob

Legacy Member
Weet iemand of free record nog early acces heeft? das dichtste winkel hier in de buurt :)
Ga maandag Ergens pre-order plaatsen, met de hoop nog op early acces

(best laat, weetk maar wou pre-order ni plaatsen totk zeker was dak et kon kopen, heb mijn ps3 incl games verkocht voor pc-upgrade+swtor :o)

Furiax

Legacy Member
Mm net even naar mijn amazon order gekeken en daar staat dat de game pas na 25december verstuurd zal worden :/ Staat ook al sinds augustus in preorder.
Heb nu een mail verstuurd om te vragen hoe het zit met de early game access. De discs heb ik feitelijk niet vandoen want heb de game toch al binnengehaald voor de beta te kunnen spelen. Van zodra ik een antwoord krijg laat ik het jullie weten.

Levicious

Legacy Member
Waarschijnlijk sturen ze uw volledige key toch op ? Dat ge uw cd's niet meer nodig hebt.
Lijkt mij toch het lgoische

Nielskeuh

Legacy Member
Damn it!

Just probeer ik te bestellen via origin, de normale edition (digital) en er kwam op: product is niet meer beschikbaar :o

Alleen diene delux edition kan je nog verkrijgen.

Bar-Bar Slinks

Legacy Member
Hmmm :|, zult ge die dan op de 15e nog kunnen kopen op origin?

Zilla

Legacy Member
probleem voor mij is dat in mijn regio de pre-order niet beschikbaar is, dan maar via bol.com besteld en bij ne vriend van mij laten toekomen, en productcode doorgestuurd, en zo geregistreerd :-)
skyrim zelfde, is hier maar beschikbaar vanaf 8 dec, heb daar ook nen hele omweg voor moeten volgen, die regio onderverdeling is echt wreed ambetant

Reverz

Legacy Member
Furiax zei:
Mm net even naar mijn amazon order gekeken en daar staat dat de game pas na 25december verstuurd zal worden :/ Staat ook al sinds augustus in preorder.
Heb nu een mail verstuurd om te vragen hoe het zit met de early game access. De discs heb ik feitelijk niet vandoen want heb de game toch al binnengehaald voor de beta te kunnen spelen. Van zodra ik een antwoord krijg laat ik het jullie weten.
Hu? Wat is er over EGA te vragen dan? Je hebt je code gehad... als je die in Augustus hebt gebruikt op de ToR website ga je gewoon vanaf de 15de kunnen spelen, dat staat volledig los van Amazon.

Alleen gaat je game pas na de 25ste in de bus zitten en ga je dus van de 15de tot den 20ste EGA access hebben en daarna dus 5-6 dagen niet meer op uw account kunnen omdat je geen product key hebt. Kortom EGA werkt op de code die je bij je pre-order krijgt... maar eens het spel echt gereleased word heb je dus wel een product key nodig om te spelen, zonder kan je vanaf den 20ste dus niet meer spelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan